Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Sowieso een fantastisch filmpje, maar op 3:27 de Allegro
https://www.dumpert.nl/mediabase/6582232/679a1890/dumpert_andere_tijden.html
D.E.N.N.I.S. zei:Vraagje: Is een Chrevrolet Matiz EMW?
![]()
Eender als deze, foto van Google
Moderator
VW 1200 zei:En die liftster (anno 2014 zijn die nooit zo leuk)
Wouter82 zei:VW 1200 zei:En die liftster (anno 2014 zijn die nooit zo leuk)
Nee die is ook 37 jaar ouder geworden
Die FSO Matiz is geinig
EMWokken was heel geslaagd; erg gezellig en lekker gegeten![]()
smarter zei:Lijkt mij wel wat als vervanging van de Golf 1 Cabrio. Ik vind het model echt schitterend mooi en volgens mij is de techniek en de 2.2 motor van Mazda. De keren dat we vorig jaar met het gezin open gereden hebben waren meestal niet zonder commentaar vanaf de achterbank, dus een cabrio is geen noodzaak meer, al rij ik zelf graag het liefst open.
grensrijder zei:Gezien de bovenstaande posts en je eigen conclusie moeten er wel een paar alarmbellen gaan rinkelen.
Moderator
Martyn83r zei:wie houdt mij tegen?![]()
Moderator
Elco zei:Het lijkt me namelijk best leuk om als niet-lid toch eens aanwezig te zijn bij een merkwaardige activiteit. Kan iemand me meer vertellen?
Wouter82 zei:De website is helaas nog altijd niet operationeel. Dat had die uiteraard al lang moeten zijn maar we hebben het uitbesteed aan iemand die er helaas nogal de tijd voor neemt![]()
We vragen wel een kleine aanvullende bijdrage als je als niet-lid.
smarter zei:Als ik de officiële uitnodiging voor de nachtclubrit binnen heb stuur ik je graag een PM.
Moderator
Elco zei:Mailen jullie mij gewoon net als in het prille begin, ook al vond dat toen helaas geen doorgang. Binnen een paar dagen staat er iets werkends -dat is al winst- op Wordpress-basis en dat gooi ik op 'sponsoring'. Net als b.v. die roll-up-banner van laatst.
Moderator
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier%2Czakelijk/f_bouwjaar-voor%201995%2C1995%20tot%201997/hyundai-sonata-1989-138679931.html?sr_ab=0
![]()
Wouter82 zei:Iemand zin in een reddingsactie? Ik niet... maar wat gaaf: een oer-Sonata uit 1989!
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier%2Czakelijk/f_bouwjaar-voor%201995%2C1995%20tot%201997/hyundai-sonata-1989-138679931.html?sr_ab=0
![]()
Pinguin277 zei:Na alle 141 pagina´s letterlijk te hebben doorgespit, ben ik naast erg vermoeid
ook op de hoogte van de prettige verstandhoudingen binnen EMW
Ik kan alleen maar zeggen I love this club many much!
Oja, doe mij maar alle auto´s hiervoor beschreven, of toch maar niet ?!?
Over autogeile mannetjes gesproken
![]()
Barri zei:Bij wie moet ik eigenlijk zijn voor de wijzigingen in het wagenpark? De 924 is verkocht, die rijdt sinds 1½ week rond in het Belgische land.![]()
Barri: je kunt dit melden aan de redactie van Staalgevoel (zie aldaar voor het e-mailadres), maar die leest hier regelmatig mee.Rush2112 zei:Barri zei:Bij wie moet ik eigenlijk zijn voor de wijzigingen in het wagenpark? De 924 is verkocht, die rijdt sinds 1½ week rond in het Belgische land.![]()
Waarom heb je hem verkocht? Was je hem zat?