Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Blijft een mooie auto vind ik, zo'n ronde 626![]()
Wouter82 zei:Wow! Is dat een tekening of toch een foto?
Idranor zei:Voor veel kms op de teller ben ik niet bang. Maar de beide Volvo's op de vorige pagina vergen wel goede onderhandelingsvaardigheden wil ik die mee kunnen krijgen voor de prijs die ik in gedachte had.
Multipla idem, ik heb al een beetje de hoop opgegeven dat ik een rijdbaar exemplaar vindt voor mijn budget. Maar wel toffe bakken!
De Mazda vind ik wel interessant!
Moderator
Eddy C zei:Het lijstje is inderdaad typisch Amerikaans en iets wat in komkommertijd geschreven is omdat lijstjes het altijd wel goed doen. De meeste auto's op het lijstje hebben ondertussen wel liefhebbers of horen helemaal niet op de lijst thuis.
De Fiat Multipla is gruwelijk lelijk, maar hoe Amerikanen erop komen dat het dan ook een slechte auto is ondanks dat ze er geen rijervaringen in de States mee hebben kunnen doen. Geen flauw idee.
Overigens zijn alle auto's meer dan welkom bij EMW-meetings. Een aantal zijn al bekend (Pacer, Yugo en X-type). En als Idranor nou nog eens een fatsoenlijke Multipla diesel op grijs kenteken vindt dan zijn we weer wat verder.
Fura Spider zei:... en zijn lijstjes niet altijd subjectief?
Wouter82 zei:Oh ik dacht al, wat doet dat ijsje er tussen.
Moderator
929V6 zei:Van Facebook gekaapt. Vermoedelijk het Salon van Brussel 1974.
Ford Versailles V8 zei:AMC Pacer,
Talbot Tagora.
Ssang Yuong Rodius,
Scaldia / Moskvitch,
Volga,
ZAZ 3A3,
Peugeot 1007 Schuifdeur,
Volkswagen K70,
Vauxhall Magnum,
Zastava 128 Hatchback,
Citroen LN,
Ford Taunus 17M P7,
Opel Kadett City,
Opel Adam,
en gezien alle commentaren:
Volkswagen Jetta
stoterstangen90 zei:Het heeft ook wel wat weg van de RAI (het gebouw)
Tikfout: ik bedoelde verbruik.Idranor zei:Qua gebruik? Of qua verbruik? Wat bedoel je precies? De Scorpio staat overigens niet heel hoog op de lijst.
Moderator
Idranor zei:@Barri: de Polo (hier beter bekend als BuxusPolo) is langzaam aan het overlijden, wat al voor vervelende situaties heeft gezorgd. Dus ook voor de Polo moet een opvolger komen.
Idranor zei:De BMW lijkt wel wat
Moderator
rzasa zei:Ik zou er bijna enthousiast van worden. Een Mondeo station met hele bumpers, geen roest en weinig km's.
650 euro
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ford/m766841354-ford-mondeo-wagon-1-8i-airco-business-edition-bj-1996.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
![]()
Moderator
peter81 zei:waar staat die mondeo strakke auto rijden ook fijn