Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Deze staat overigens in België te koop.
Een vroege versie met nog een 1200 'Fiat' motor...

2q8x0s2.jpg

https://www.kapaza.be/nl/seat/seat-ronda-1-2-glx-78559699.htm

Deze, een vroeg exemplaar met 'Fiat' motor staat te koop in België

2q8x0s2.jpg

https://www.kapaza.be/nl/seat/seat-ronda-1-2-glx-78559699.htm

Dat model Thunderbird heb ik altijd geweldig gevonden! Ik zie er bepaalde overeenkomsten met de BMW 6 Serie (E24) in. (y)

Hoewel ik hem nog moet ophalen, ben ik sinds vandaag eigenaar van een Mini 850 uit 1975. Origineel Nederlands, onverprutst, van tweede eigenaar en met 62.000 kilometer op de teller.

Wouter82 zei:
Wat een goed ding! Hij oogt wel wat ouder dan 1985 :)

Zeker geweldig! Volgens mij is deze van 1975, als ik het facebook bericht zo lees.

De connectie met de lichtblauwe Reliant driewieler uit jouw wagenpark laat ik aan jou over, grensrijder.

1522179_596402970407241_567160735_n.jpg

Briljante Mini, zo zie ik ze het liefst! Mijn leerkracht uit groep 7/8 reed in 1994 nog met zo'n 850 rond, in groen metallic.

Overigens is de Mazda 121 van mn moeder voorlopig weer gered. Ze heeft er toch maar weer een paar honderd euro in gestoken voor de APK. Overigens rijdt hij alsnog niet best met de versleten koppeling, maar dat volgt later dit jaar dan als ik haar zo hoor. Vrouwen kunnen toch ook blijkbaar hechten aan een auto :) Ze had sinds de vorige APK wel 1500 km gereden trouwens.

Enorm leuke Mini!(y) In deze vorm zie je ze nooit meer: geen Cooper, kleine wieltjes, helemaal puur - perfect!

@Peter81: doen! We hebben nog veel te weinig Amerikanen en hun eigenaars binnen de club.

Leuk ding, grensrijder! (y)

De connectie met de lichtblauwe Reliant driewieler uit jouw wagenpark laat ik aan jou over, grensrijder.
Die link had ie gistermiddag op FB al gelegd zag ik :D

over de 924: vandaag is er iemand geweest namens een buitenlandse geïnteresseerde. Blijkt de kijker voor zijn werk auto's te kopen en te verkopen voor 'derden'. Een professionele blik op de 924 dus! Waarbij ook wel wat puntjes naar voren kwamen. Altijd interessant! Vooral wat achterstallig onderhoud, maar verder viel het me wel mee.
Nu eens kijken of de verkoop wat wordt. En anders zelf maar aan de slag ermee.

Wow, een Geo Storm! Dat is echt een unicum in Nederland! Ik hoop dat we je binnenkort als lid mogen verwelkomen! :D

Gisteravond was op de campingzender SBS6 een film waar ik niet zozeer om het script ofzo naar bleef kijken......nee, het was een aaneenschakeling van alleen maar geweldige -al dan niet- EMW automobielen! Geweldig(y)

Voorbeeld van een deel van de gebruikte auto's in Killer elite met o.a. Jason Statham en Robert Niro. Als opvulling fungeerden er vele anderen, al dan niet erg EMW.

Nu pas, ZDRIE. Hij is al dagen oud. Maar het is weer een juweeltje geworden. Ik kan niet wachten tot het eerste treffen. Voor mij is dat de NCR op 22 februari.

Wat wat wat wat wat wat wat WAT !!!??? :confused:

Waarin ga je rijden? Wat ga je kopen?
Kom op, wat is het !

Als je er helemaal voor naar Landgraaf tuft, dan moet het wel wat moois zijn, XR4i Misschien?

Ik kan hier zo slecht tegen he

**EDIT** Zag het al op de vorige pagina, een XR4i....
Dat is wel even wat anders dan een 1.3 custom

Allemaal een goed en gezond 2014 trouwens

@ Guus: inderdaad een beetje anders dan de kale 1.3, het scheelt bijvoorbeeld anderhalve liter motorinhoud :D

@ D. Elzinga: :)

ford-sierra-2-8-v6-xr4-inj-7121089-15.jpg

https://www.autowereld.nl/ford/sierra/2-8-v6-xr4-inj-7121089/details.html

Red Bull? :confused:

Veruit de meeste XR4i's zijn wit. Een paar jaar terug stond er een tomaatrode te koop, volgens mij met J-kenteken. Een zwarte had mij wel aardig geleken, die kleur heb ik nog niet o_O :D Maar goed, eerst maar eens kijken...

Dat zou ik wel doen, want o o o die kunnen slecht zijn. Maar dat hoef ik jou als Sierra-adept niet te vertellen! Vergeet je de parkeertest niet... (y)

Wouter82 zei:
Red Bull snap ik nu, nou nog even studeren op aardbeienvlaai met slagroom en muziek Aha, taartschep :D

Eerder:

Limburg: vlaaienland
Landgraaf: Pinkpop (muziek)

En... oh ja een taartschep. Eigenlijk is die XR4i heel Limburgs.

Die Sierra is wel leuk, maar het moet je ding zijn. Ik word een beetje kriebelig van de afwerking van die oudere Fords. Kijk eens hoe scheef het knipperlichtje zit, of hoe scheef de lijnen in het dash lopen. Nee, niks voor mij. Maar het is wel een bijzonder ding!
Tijd voor een Sierra-museum, Wouter? :D

Wouter82 zei:
Zo, ik ben 2014 goed begonnen: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,4760423,5225282#msg-5225282 Wie volgt? :D
Briljante actie, Wouter! Gefeliciteerd met dit icoon!:D

Geweldig Wouter, een icoon is weer op de juiste plek terechtgekomen, wat mij betreft klopt een XR4i helemaal, nu nog een Merkur(y)

Prachtige Mini ook Grens, leuk met dat originele kenteken

En wat apart, die Geo Storm.

Het wordt hier steeds leuker, ondanks dat het ons liefhebbers wel erg moeilijk gemaakt wordt...............

bellamacchina zei:
Geweldig Wouter, een icoon is weer op de juiste plek terechtgekomen, wat mij betreft klopt een XR4i helemaal, nu nog een Merkur(y)

Dank je! Die Merkur staat inderdaad erg hoog op de wensenlijst, maar nog wel een positie onder de XR8 :D
Het is trouwens niet gelukt met de RDW vanwege softwaregedoe...

Overigens zullen deze jou ook wel bekoren :) :

mzqv.jpg

pz6w.jpg

Terug
Bovenaan