Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Ook zonder cabriotop en berenvelgen een leuk ding, zo'n 121. Het is je eerste autootje, dus ik zou die kans pakken nu het nog kan.
grensrijder zei:ZDRIE zei:Een Ka is tijdloos leuk en rijdt ook nog eens geweldig.
Maar ook kwalitatief matig, roestgevoelig, zeer onzuinig en ont-zag-lijk lelijk. Die achterkant lijkt wel een Zuid-Amerikaanse vrouw met een te dikke batterij.
Moderator
Wouter82 zei:VW1200, is dit misschien een leuk compromis tussen 121 en Ka?
![]()
Ik denk Mazda-techniek. Automaat, airco, 5 deuren, en bijzonder EMW. Voor 1000 euro
1995 Ford Aspire
Moderator
VW 1200 zei:! In Korea gebouwd als Kia Avella volgens mij, zit inderdaad Mazda 121 techniek in
Wouter82 zei:VW 1200 zei:! In Korea gebouwd als Kia Avella volgens mij, zit inderdaad Mazda 121 techniek in
En onder die naam zou die ook naar Europa komen. Ik kan mij nog een rijtest herinneren van zo'n Kia op Nederlandse platen. Mja, heel best zal die wel niet zijn...
Moderator
In 2010 was ie er in ieder geval nog: klikWouter82 zei:VW 1200 zei:! In Korea gebouwd als Kia Avella volgens mij, zit inderdaad Mazda 121 techniek in
En onder die naam zou die ook naar Europa komen. Ik kan mij nog een rijtest herinneren van zo'n Kia op Nederlandse platen. Mja, heel best zal die wel niet zijn...
grensrijder zei:Laat die Princess vooral staan! Ik zie een heel slecht linker achterscherm en dito achterportier, een totaal verknoeid en vergaan interieur en een prijs die bij een exemplaar in een prachtstaat past.
D-C zei:.. en waren de achterste wielkasten doorgerot.
Wouter82 zei:En dat samen met aanstaande sloopregelingen gaan er de komende tijd weer wat fijne outsiders het land uit en erger...![]()
stoterstangen90 zei:Je had toch niet serieus verwacht dat er een paragraaf over oldtimers in de kersttoespraak van W.A. zou voorkomen toch?
Idranor zei:Die Ronda toch echt wel briljant en de prijs lijkt me ook heel redelijk. Jammer dat er zo weinig uitwisselbaar is met een Ritmo. Maar een leuk ding is het toch!