Guest
D. Elzinga zei:Idranor zei:De BMW lijkt wel wat
Waarschijnlijk ben ik woensdag in Weesp. Ik kan dan wel even kijken of het wat is, als je wilt?
Bedankt voor het aanbod maar is niet nodig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:Idranor zei:De BMW lijkt wel wat
Waarschijnlijk ben ik woensdag in Weesp. Ik kan dan wel even kijken of het wat is, als je wilt?
Idranor zei:D. Elzinga zei:Idranor zei:De BMW lijkt wel wat
Bedankt voor het aanbod maar is niet nodig!
Idranor zei:@Niels.: Relatief gezien vind ik dat niet eens zo zeldzaam! Van de Golf en de 205 heb je ongetwijfeld veel meer grijs kenteken exemplaren maar volgens mij zijn er relatief veel van dit soort "grijze" Jazzen overgebleven. Hoeveel Kadetts op grijs kenteken heb je bijvoorbeeld? Maar misschien werden er destijds wel gewoon veel van die Honda's op grijs kenteken verkocht.
rzasa zei:De meeste hebben toch een blauwe...
rzasa zei:Ik kwam zojuist op de A13 een Rodius tegen, gewoon op geel kenteken!
De meeste hebben toch een blauwe...
Robert, take 5! Van harte met de Jazz.
Idranor zei:rzasa zei:Ik kwam zojuist op de A13 een Rodius tegen, gewoon op geel kenteken!
De meeste hebben toch een blauwe...
Robert, take 5! Van harte met de Jazz.
Thanks!
Gisteren kwam ik er nog achter dat er wat documentatie bij de Jazz zit. Het leukst is de originele aankoopbon, bizar genoeg woonde de eerste eigenaar in Maasbree! Zoals de meeste EMW'ers inmiddels weten komt mijn Zastava ook uit Maasbree.
Verder is er van de eerste 4 jaar de volledig ingevulde onderhoudshistorie, het wagentje heeft toen weinig gereden. Ook zit er nog een origineel garantiepapier bij van de lak en de koets, helaas is die garantie reeds lang verlopen.Verder natuurlijk het instructieboekwerk en tot slot een handgeschreven brief met uitgebreide instructie voor het rijden bij winterse omstandigheden. Bij welke omstandigheden en op welke wijze de handchoke en de kachel te bedienen en instructies voor gebruik van sneeuwkettingen. Zouden ze er mee op wintersport zijn geweest? Ja hoor, het Zwitserse autobahnvignet voor 1986 zit nog gewoon op de voorruit!
![]()
Moderator
VW 1200 zei:Erg leuk altijd, als er een stukje historie bij de auto zit. Gek genoeg was mijn eerste Charmant (die blauwe) ooit ook afgeleverd in Maasbree aan de eerste eigenaar!
Barri zei:Als er meer Jazz liefhebbers zijn: hier vlakbij staat een rode zonder APK te koop. De aanbieder heeft wel meer leuks, zie ik!![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Vraagje: Is een Chrevrolet Matiz EMW?
![]()
Eender als deze, foto van Google
D.E.N.N.I.S. zei:En die nieuwe motor is volgens mij een voordeel. Deze heeft nu pas 40k gedraaid. Bijna nieuw dus.![]()
Ik ben niet van plan om er 48000 km mee te gaan rijden. Ik mag hem inruilen wanneer ik dat wil en ik hoop dat ik dat binnen 6 maanden kan doen. Tot die tijd hoef ik niet te schakelen.simca1006 zei:D.E.N.N.I.S. zei:En die nieuwe motor is volgens mij een voordeel. Deze heeft nu pas 40k gedraaid. Bijna nieuw dus.![]()
Als dit blokje van dezelfde kwaliteit is als het eerste blokje dan ben je over 48.000 de klos.
Maar goed goedkoper dan krijgen kun je niet aan een auto komen.
![]()
Moderator
Guus Leferink zei:Vanavond EMWokken, heb er zin in !
Wie komen er allemaal?