Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Hierbij in ieder geval een foto van mijn nieuwe aanwinst. Het wachten is nu nog op een cognackleurige koe voor een interieurdonatie.

6011023_2b.jpg

Plug it in

Het verschil met de huidige is 1 jaar, maar ook 200.000 kilometer.

Leuke Chevrolet Ascona trouwens.
Grensrijder, zullen we het tripje naar Istanbul gebruiken om de Toyo in te rijden?

Grensrijder, zullen we het tripje naar Istanbul gebruiken om de Toyo in te rijden?

Goed idee, ZDRIE. Volgens de gegevens bij de RDW heeft deze Toyo meer dan 2 zitplaatsen, mag ik een zitje reserveren? ;)

EDIT: EMWling

67059d1287204140-1981-honda-civic-wagon-just-83-ah2dsc00023.jpg

Zo zeg, dat was me wel weer een Nachclubtrit :D Fantastische Cadillacs bij Cor, heerlijk fout carnaval bij de Put, mooie groep EMW'ers al dan niet met introducés, ik vond het weer een geslaagd evenement (y)

Start- en eindlocatie: een bruin café van de oude stempel :)
O1Pn0Ii.jpg

Het inritje was zelf voor een Cuore krap :D
cVbRoR6.jpg

Je hobby professioneel presenteren (y)
8CTbrKI.jpg

Ik heb alleen het kroeggedeelte meegemaakt: maar het was weer gezellig!

Zo'n 15 jaar geleden was ik al eens vol verbazing in Turkije een Anadol Stationwagon tegengekomen. Die link naar sahibinden.com is inderdaad niet goed voor je nachtrust, er staan zelfs 19 SV's te koop.

Bijvoorbeeld deze nette, met de originele striping er nog op.

124352522egp.jpg

Omgerekend slechts zo'n 2000 euro, ophalen op maar een uurtje rijden van bijvoorbeeld Kusadasi :LOL:

Ik zag er vanmiddag ook al 1 staan in Langevelderslag....

EDIT:

Screenshot van m'n dashcam. Voor me rijdt medeforummer meeuw trouwens. ;)

Kenteken is SN-38-PY

Prachtig zo'n Anadol!
Herinneringen aan vakanties in Turkijke van jaren terug komen weer boven....
Op Sahibinden.com staat ook een hele mooie blauwe A1 uit 1971...
Dat er toch nog 152 Anadols op deze site te koop staan verbaast me!
Een leuke Renault Toros is natuurlijk ook nooit weg.

Altijd leuk zon Skoda onderweg te spotten!
Wie gaat er mee op 11 mei naar de Oost europadag zie pietpruttel.nl ?
Ik hoop er in ieder geval te zijn met de Forman!

D. Elzinga zei:
Ik zag net op Youtube dat er minimaal 1 Nederlander zo gek is geweest om een Midget II te importerenthumbs up

Ik weet er hier in Groningen één te staan, in dezelfde kleur. Binnenkort eens kijken of 'ie er nog staat en of ik 'n plaatje kan maken...

ZDRIE zei:

Aan de ene kant grijp ik dat aanbod met beide handen aan, aan de andere kant betekent het dat ik dan natuurlijk nooit meer flauwe grappen over Priussen mag maken... o_O

Zo, laten we ons langzaam maar zeker richten op het vieren van ons eerste lustrum! :)

6l55nWs.png

Lustrumevenement op zaterdag 12 april, voorbereidingen zijn in volle gang (y)

Je mag altijd flauwe grappen blijven maken Grens. Ik heb toch een bord voor mijn kop.
Straks trouwens twee Priussen op de oprit staan. Dubbel fun zeg maar :D

Met soms zelfs wat witte rook als de brandstofmotor nog niet warm is. Ook geloven er heel veel mensen in, ook tegen beter weten in.

Anadol-project is door omstandigheden even op de lange baan geschoven. Hopelijk later dit jaar of volgend jaar alsnog.

Een kennis van me had onlangs zijn Espace op een Prius ingeruild. Ik vind het toch wel een trieste verschijning: ze zijn redelijk vermogend, en dan rij je privé met je gezin rond in een Prius....

Onze straat is de laatste tijd ook wat minder EMW geworden. Vorig jaar ruilde m'n buurman zijn Cherokee in voor een nieuwe Clio. Mijn 924 is natuurlijk verkocht en nu heeft een buurman verderop zijn HRV en Opirus ingeruild op een Venga en Sportage. Ook de Kia Joice in de straat staat op de nominatie om vervangen te worden.

Barri zei:
Een kennis van me had onlangs zijn Espace op een Prius ingeruild. Ik vind het toch wel een trieste verschijning: ze zijn redelijk vermogend, en dan rij je privé met je gezin rond in een Prius....

Slimme kerel, hij wil waarschijnlijk nu wel eens probleemloos rondrijden?:T

Ruimte valt wel mee toch, na enig geknutsel? Dan kan er gewoon een andere auto bovenop...

Barri zei:

Het zijn inderdaad echt pauperbakken. Ik snap niet dat iemand het in zijn hoofd haalt om vrijwillig voor een tweede keer zo'n auto te bestellen en vervolgens zijn ouwe Prius met meer dan 2 ton op de klok ook nog zelf te houden. Terwijl iedereen weet dat al die accu's niet langer dan 150.000 kilometer mee gaan ;)

Wie gaat deze ophalen?
https://www.autotrader.nl/auto/nissan-prairie/1986/schildwolde/5qnq6/nissan-prairie-18-sgl/

Zeer verleidelijk die Prairie, maar een beetje te duur om 'voor de grap' te kopen.

Dat is nou echt een EMW auto in mijn ogen!
Kijk nou toch naar die lage tildrempel en de instap achterin. Briljant.

....en niet te vergeten de schoonheid:p

Terug
Bovenaan