Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Niet aankondigen, maar gewoon komen!Soloman zei:Ik wil er zeker bij zijn. Nu mijn vrouw zo gek zien te krijgen, een barbecuetje gaat er wel in.
Als ze er niet bij wil zijn, wil ik graag een navigator voor de puzzelrit.![]()
Moderator
Moderator
Barri zei:Ik vroeg me iets af: is er een sticker beschikbaar van alleen het logo op een doorzichtige achtergrond? Dat zou een mooie subtiele EMW-'uitdraging' zijn voor op de auto's van de leden.
Phoenixrood74 zei:Niet aankondigen, maar gewoon komen!Soloman zei:Ik wil er zeker bij zijn. Nu mijn vrouw zo gek zien te krijgen, een barbecuetje gaat er wel in.
Als ze er niet bij wil zijn, wil ik graag een navigator voor de puzzelrit.![]()
![]()
Durashift zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/f_particulier_zakelijk-particulier/f_kilometerstand-10.000%20-%2050.000%20km./f_geverifieerd_gebruiker-nee/page/4/zeldzame-daihatsu-55-wide-8-pers-bus-137732462.html?sr_ab=0
Wordt nog aardig geld voor geboden..
20 jaar stil gestaan![]()
VW 1200 zei:Durashift zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/f_particulier_zakelijk-particulier/f_kilometerstand-10.000%20-%2050.000%20km./f_geverifieerd_gebruiker-nee/page/4/zeldzame-daihatsu-55-wide-8-pers-bus-137732462.html?sr_ab=0
Wordt nog aardig geld voor geboden..
20 jaar stil gestaan![]()
Het busje heeft inmiddels wel gewoon 2 jaar APK, maar volgens mij zitten zelfs de originele banden er nog onder. De staat van de auto is super, maar de techniek moet volgens mij flink beetgepakt worden. Het kenteken deel III met "P87" achter de voorruit spreekt boekdelen.
Is dit die Tredia die bij de Witte Bergen in Eemnes stond? Ik wil wel een financiële bijdrage leveren. Voor mij is gezamenlijk bezit samen met jou ook wel bespreekbaar. Ik vind dat we het anno 2014 niet kunnen laten gebeuren om een Trevia naar de sloop te laten gaan.simca1006 zei:Anderhalf jaar geleden die Tredia nog gezien in originele gedaante. Zag er redelijk goed uit. Dit zou zonde zijn. Haarlem ligt niet om de hoek voor mij. Kan iemand effe gaan kijken die in de buurt woont en gewoon meteen aanbellen en 3 geeltjes geven en meenemen die Tredia. Ik hoor het graag.
Mits die verftroep er af te halen is uiteraard.
Moderator
Beschrijving:Durashift zei:ongelofelijk, wat iemand bedenkt om zo'n klassieker te 'verfraaien'
Mooi voorbeeld, die 2 foto's van dezelfde auto, hoe 'niet kenners' een zeldzame, onbekende, auto beoordelen..![]()