Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Vraag aan alle EMW'ers en andere meelezers: kent er iemand een bedrijf waarbij ik een oude dealersticker kan laten scannen en namaken? Zoals jullie wellicht hebben gezien wordt mijn Passat momenteel gerestaureerd. Hij zal binnenkort ook geheel opnieuw worden gespoten. Op de achterklep zit nog de dealersticker uit 1974. Na het overspuiten wil ik heel graag een nieuwe versie daarvan weer op de achterklep plakken, want het is een erg leuk detail dat (net als de inrijdsticker op de voorruit) de auto helemaal af maakt.
ginkelvanmichiel zei:Phoenixrood74 zei:Vraag aan alle EMW'ers en andere meelezers: kent er iemand een bedrijf waarbij ik een oude dealersticker kan laten scannen en namaken? Zoals jullie wellicht hebben gezien wordt mijn Passat momenteel gerestaureerd. Hij zal binnenkort ook geheel opnieuw worden gespoten. Op de achterklep zit nog de dealersticker uit 1974. Na het overspuiten wil ik heel graag een nieuwe versie daarvan weer op de achterklep plakken, want het is een erg leuk detail dat (net als de inrijdsticker op de voorruit) de auto helemaal af maakt.
je hebt een pm.
Minimaal 250 stuks afnameGuus Leferink zei:Probeer stickerkoning.nl eens
Phoenixrood74 zei:Vraag aan alle EMW'ers en andere meelezers: kent er iemand een bedrijf waarbij ik een oude dealersticker kan laten scannen en namaken? Zoals jullie wellicht hebben gezien wordt mijn Passat momenteel gerestaureerd. Hij zal binnenkort ook geheel opnieuw worden gespoten. Op de achterklep zit nog de dealersticker uit 1974. Na het overspuiten wil ik heel graag een nieuwe versie daarvan weer op de achterklep plakken, want het is een erg leuk detail dat (net als de inrijdsticker op de voorruit) de auto helemaal af maakt.

Moderator
Bedoel je niet Alto? Je had toch zo'n Fortissimo?ook nog 2 cuore's waarvan 1 met ori body kit bevatte
Eddy C zei:Doet EMW ook mee met de evenementenregeling?
link
stoterstangen90 zei:Overigens erachter gekomen dat een Cinquecento een prima automobiel is om een Rover 800 te slepen van Meppel naar Lelystad.....
Nee, helaas.929V6 zei:stoterstangen90 zei:Overigens erachter gekomen dat een Cinquecento een prima automobiel is om een Rover 800 te slepen van Meppel naar Lelystad.....
Zijn daar ook nog beelden van?![]()
Moderator
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier%2Czakelijk/f_bouwjaar-voor%201995%2C1995%20tot%201997/honda-legend-1996-jdm-lage-km-stand-139561203.html?sr_ab=0
![]()
Eddy C zei:VW1200 heeft gisteren op FB foto's geplaatst waar ik zowaar onrustig van heb geslapen, maar dan moet er wel plaats worden gemaakt.