Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Ik had de tekst van de advertentie gelezen.
Zoals ik hem lees heeft de beste man/vrouw zijn eigendom 'ter beschikking' gesteld aan een groep eindexamenleerlingen..
Zonde!

Ook waterverf, lijk mij, is door weersinvloeden op een gegeven moment niet meer te verwijderen.. Het heeft best genoeg geregend, sinds de zomer.. en toch zit de verf er aardig op..
Ik denk dan ook niet dat dit er af zal gaan.. en gezien de achtergrond van de koper ook niet de bedoeling..

Mooi hoor de Felicia Fun; goed te zien hoe hij opknapt!
Kwam afgelopen weekend een wat aftandse rode Forman tegen; wil graag een foto daarvan hierop zetten.
Heb dat hier nog nooit eerder gedaan; kan iemand mij dat vertellen ?

Heb het even gecheckt op de site; om een foto te kunnen plaatsten moet deze eerst in een online album staan...hoop gauw mn eerste foto hierop te zetten dus......

"Sneak preview" voor 12 april. Maar dan hebben we als het goed is beter weer :D

WGtlEFa.jpg

Op deze 5 meter brede weg krijg je 5 opdrachten welke je alleen met 5 personen in eventueel 5 auto's, met een 5 in de typeaanduiding, binnen 5 minuten op kunt lossen. Onder het genot van 5 consumpties en 5 broodjes met 5 plakjes worst natuurlijk.
Dit alles ter ere van het 5 jarig Lustrum van EMW

:cool::T

Ik probeer inmiddels al een tijdje de plek te vinden waar ik me in kan schrijven bij EMW. Maar tot nu toe geen succes. Website blijft ook onbereikbaar. Tips? Ben in ieder geval van plan te komen 12 april, woon toch in de buurt. Met Xantia, Visa of Simca/Talbot 1100 Fourgonnette.

Bram91 zei:
Ik probeer inmiddels al een tijdje de plek te vinden waar ik me in kan schrijven bij EMW. Maar tot nu toe geen succes. Website blijft ook onbereikbaar. Tips? Ben in ieder geval van plan te komen 12 april, woon toch in de buurt. Met Xantia, Visa of Simca/Talbot 1100 Fourgonnette.

Er wordt nog hard gewerkt aan de nieuwe EMWebsite dus we zijn inderdaad wat lastig bereikbaar - helaas. Voor meer informatie kan je het best even een mailtje sturen aan secretaris[at]elkmerkwaardig[punt]nl :) Welkom alvast (y)

@Bram91: Je kan mij ook een pbtje sturen. De 1100 Fourgonnette lijkt me leuk!

Guus Leferink zei:
Op deze 5 meter brede weg krijg je 5 opdrachten welke je alleen met 5 personen in eventueel 5 auto's, met een 5 in de typeaanduiding, binnen 5 minuten op kunt lossen. Onder het genot van 5 consumpties en 5 broodjes met 5 plakjes worst natuurlijk.
Dit alles ter ere van het 5 jarig Lustrum van EMW

:cool::T

Renault 5
BMW M5
Citroën C5
Audi A5

ehh... :confused: :)

Edit: Ah. Mazda 5!! :LOL:

Wouter82 zei:
Er wordt nog hard gewerkt aan de nieuwe EMWebsite dus we zijn inderdaad wat lastig bereikbaar - helaas.

Klopt, helaas... maar dat maak ik binnenkort goed. Zul je altijd zien: je biedt iets aan wanneer/omdat je helemaal niets te doen hebt en daarna rijst alles de pan uit :).

Op de 5e van de 5e maand gedurende 5 uur, 5 minuten en 5 seconden
Met inderdaad een eventuele optie voor 5 dagen

Mooi Joël, dat je de typeaanduiding van je auto zoveel vertrouwen uitspreekt in EMW. Maar 155 jaar EMW zal ik helaas niet meemaken. Sorry. :cool:

@Pedigreepaul: je ziet het, we hebben even geen weerwoord. Maar ik denk dat je reactie wel goed geland is, hoor.;)

Ik denk niet dat de opmerking politiek bedoeld was, meer woordspelig, want daar kan Pedigreepaul wat van.

Iemand zin in een deelproject? En dan het liefst iemand met stallingsruimte o_O

rzasa zei:
https://www.autowereld.nl/mazda/legato/2-0-hardtop-7887263/details.html
mazda-legato-2-0-hardtop-7887263-1.jpg

[size=x-small]Disclaimer - dit bericht kan zijn gepost onder invloed van acute hebzucht waaruit geen verplichtingen voortvloeien[/size] :cool:

Is de Audi A2 al voorbij gekomen in dit topic?
Iedereen verklaarde mij voor gek dat ik zo'n auto wilde hebben.
7609492634_25750af105_b.jpg

Zeer slecht verkocht in Nederland, iets meer dan 4400 exemplaren.
Reden was ook wel dat een Audi A2 1,5 keer de prijs van een Volkswagen Polo was in 2004.

Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend hebzuchtig van wordt! Wat een schitterende koplampen en prachtig interieur heeft dat ding.

Wouter82 zei:
Voor meer informatie kan je het best even een mailtje sturen aan secretaris[at]elkmerkwaardig[punt]nl

Heb ik gedaan, afgelopen donderdag (27-3). Nog geen bericht helaas maar ik hoop wel dat dit voor 12 april komt.

Neem ik deze mee:

Waarom wordt eigenlijk het programma van die dag niet hier op het forum geplaatst ?

@ Marc van der Togt: kijk even in je mailbox, er zit nu vast iets in... ;)

Audi A2: leuk ding vind ik dat! Volgens mij mogen ze alleen weinig trekken, dat zou ik wel irritant vinden. Verder een mooi concept!

Marc van der Togt zei:
Waarom wordt eigenlijk het programma van die dag niet hier op het forum geplaatst ?

Omdat het natuurlijk wel een beetje een verrassing moet blijven :)

Maar voorruit, een tipje van de sluier: eerst een bezoek aan de fraaie bedrijven Oldtimerland en Oldtimer-Wereld, daarna een toerrit door de Gelderse Vallei met "wat extra's" gevolgd door een licht-sportieve activiteit en dan ter afsluiting een optionele barbecue (y)

Overigens hebben we al een flink aantal deelnemers :cool:

Ik heb nog rijles gehad in zo'n A2.. Wat een stuiterbak was dat zeg. Kon niet fatsoenlijk een drempel over en het zicht naar achter was ook niet om over naar huis te schrijven. Dat heb ik dan ook maar niet gedaan toen

Ben benieuwd de 12de, als het goed is heeft die broer van me mij ook opgegeven.
Het enige bijzondere EMW van die Kermit van mij is de kleur :p

Paul, ik denk dat jij gelest in een A2 waar 16 of 17 inch velgen en banden onder zaten.
Ik rij op 15 inch en ervaar het helemaal niet als een stuiterbak.

Ik heb zelfs nog privacy shades achterin zitten, hierdoor word het zicht achterin nog slechter maar je went er aan.

Pluspunten van de auto zijn:
- Hij roest niet..:p
- interieur indeling en uitneembare achterste stoelen. Als de achterkant leeg is is het bijna een bestelwagentje..
- Gewicht 890kg
- laag brandstof verbruik, met mijn rijstijl zit ik tussen de 1 op 16 en de 1 op 20.
- Als ik 130km/ph rij ik niet het idee heb met een koekblik onder weg te zijn.

@Volkswouter: ik vind het geen mooie auto, maar het is technisch wel een heel bijzondere auto!

Terug
Bovenaan