Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Mooie site

maar ik zou er ook eigen forum aan hangen.
dat is veel overzichtelijker en zouden ook mensen topics over hun eigen auto bij kunnen houden iov hier alles op de grote hoop en door elkaar

Ach, ik verwacht dat we zoetjesaan wel wat meer gaan overschakelen op Facebook. Dat is persoonlijker en biedt meer mogelijkheden.

Deze zag ik vandaag in Klazienaveen

WP_20140410_007.jpg

Zou hij te koop zijn geweest, dan nu niet meer..........

Mooie website geworden mannen. (y)

Ik heb net nog even gebeld over de Tredia, maar hij is er schijnbaar erg blij mee en de 300 Euro die hij een paar dagen geleden noemde wil hij hem niet meer verkopen. Positieve is wel dat hij uiteindelijk gered is van de sloop, en ik geloof dat dat het uiteindelijke doel was.

Phoenixrood74 zei:
Ik moet streng zijn: als je negatief bent over Audi mag je niet meerijden, maar als je opgewonden bent zeker niet.;) Het stoffen interieur is namelijk nog vrijwel maagdelijk. Ik denk dat ik hem volgend weekend meeneem. Hopelijk ben je er dan ook, en als je bovengemiddeld blij bent, ben je van harte welkom op de passagiersstoel.

Ik mag best negatief zijn over het hedendaagse Audi, jouw Audi dateert uit een tijdperk dat ze nog leuk zijn i.m.o. En ik zie hem (en jou) graag zaterdag! Ik kom met de groene Charmant, de grijze staat nog geschorst in de schuur en de groene is ook nog niet eerder op een evenement geweest.

Morgen is de grote dag! Het EMW Lustrumevenement en het wordt ongetwijfeld prachtig. Al was het maar omdat we 38 aanmeldingen hebben! Acht-en-dertig :eek: (y) :D

Geweldig om te horen Wouter! Mijn Skoda Forman is er al klaar voor inclusief slingers!
Is vandaag weer door de apk gekomen.
Zie je morgen!

(y) voor de website
Ben benieuwd mogen :LOL: zal me ook direct lid maken.

Helaas staat de Kermit weer bij de Opel dealer.
Ja ja het motorblok is al 2x gereviseerd (elke 30.000 km) en nu bij de 90.000 km komt er nu toch waarschijnlijk een nieuw blok in.
Daar snap je toch echt helemaal niks van :eek: tot nu toe wel allemaal onder garantie van Opel.
We wachten na het weekend wel weer af

Na ja dan maar met een Meriva met stickers :cry:

Weer thuis van het Lustrumevenement, een zeer geslaagde dag. Goed georganiseerd en een geweldig mooie route met leuke opdrachten.
Ik heb zelf slechts enkele foto’s gemaakt.
Op het vertrekpunt deze machtige prachtige Chrysler-Simca 1308 S Jubilé van het bouwjaar 1979
RezCIMG7571_zpsdc4a9e64.jpg

En op het eindpunt van deze Honda Jazz 1.2 Luxe Hondamatic uit 1985, waarin ik vandaag met veel plezier de navigatie heb mogen doen.
RezCIMG7581Rx_zpsfabf8870.jpg

Na de voorpret, was het vandaag eindelijk zover, het EMW lustrumevenement.

Hoe kun je met een toepasselijker voertuig komen dan met een Chrysler-Simca 1308 Jubilé.
Die heeft vandaag z'n debuut beleefd binnen EMW.
Bedankt voor de leuke reacties, het was een topdag!!

Klik hier voor de foto's.

Ronald

Ik ben weer per Trabant veilig terug in Lelystad geraakt :) Een heel mooi startpunt, een prachtige route en een lekkere BBQ. Het was weer erg gezellig en leuk. Weer een boel mooie auto's gezien en leuke mensen gesproken.

De rit gezellig met SS90 gereden, weer veel gelachen.

Groet Paul

Gefeliciteerd met het jubileum van 5 jaar Elk Merk Waardig.

Overigens doet de 1308 S Jubilee me watertanden, echt een auto die ik heel graag zou willen bezitten!!

Matrancho zei:

Hoe kun je met een toepasselijker voertuig komen dan met een Chrysler-Simca 1308 Jubilé.

Ronald

hey leuke slideshow ronald! Hoe kan ik de foto's van mijn eigen auto er op goeie kwaliteit uit krijgen? :p vind die rijdende foto vooral erg goed gelukt :p

Martyn83r zei:
Matrancho zei:

Ronald

hey leuke slideshow ronald! Hoe kan ik de foto's van mijn eigen auto er op goeie kwaliteit uit krijgen? :p vind die rijdende foto vooral erg goed gelukt :p

Je hebt een PB

Op het vertrekpunt deze machtige prachtige Chrysler-Simca 1308 S Jubilé van het bouwjaar 1979
De vader van m'n vriendin heeft er in 1979 exact zo eentje nieuw gekocht! Als ik het goed heb onthouden, was dat de DX62TZ.

Terug
Bovenaan