Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grensrijder zei:Elco is echt geweldig goed bezig geweest voor onze vereniging!![]()
smarter zei:Over Elco MeerWaarde gesproken.
Phoenixrood74 zei:Ik moet streng zijn: als je negatief bent over Audi mag je niet meerijden, maar als je opgewonden bent zeker niet.Het stoffen interieur is namelijk nog vrijwel maagdelijk. Ik denk dat ik hem volgend weekend meeneem. Hopelijk ben je er dan ook, en als je bovengemiddeld blij bent, ben je van harte welkom op de passagiersstoel.
Moderator
ZDRIE zei:38? En ze motten allemaal mee eten.........![]()
Matrancho zei:Na de voorpret, was het vandaag eindelijk zover, het EMW lustrumevenement.
Hoe kun je met een toepasselijker voertuig komen dan met een Chrysler-Simca 1308 Jubilé.
Die heeft vandaag z'n debuut beleefd binnen EMW.
Bedankt voor de leuke reacties, het was een topdag!!
Klik hier voor de foto's.
Ronald
Martyn83r zei:Matrancho zei:Na de voorpret, was het vandaag eindelijk zover, het EMW lustrumevenement.
Hoe kun je met een toepasselijker voertuig komen dan met een Chrysler-Simca 1308 Jubilé.
Die heeft vandaag z'n debuut beleefd binnen EMW.
Bedankt voor de leuke reacties, het was een topdag!!
Klik hier voor de foto's.
Ronald
hey leuke slideshow ronald! Hoe kan ik de foto's van mijn eigen auto er op goeie kwaliteit uit krijgen?vind die rijdende foto vooral erg goed gelukt
![]()
Moderator
De vader van m'n vriendin heeft er in 1979 exact zo eentje nieuw gekocht! Als ik het goed heb onthouden, was dat de DX62TZ.Op het vertrekpunt deze machtige prachtige Chrysler-Simca 1308 S Jubilé van het bouwjaar 1979