Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

EMW-ling:

volvo-343-11.jpg

Gisteren was een topdag !
Gezellig, gelachen en genoten !

En een rooie kop omdat ik de hele dag in de zon bij de Rijn heb gestaan :cool:

Matrancho zei:
Na de voorpret, was het vandaag eindelijk zover, het EMW lustrumevenement.

Klik hier voor de foto's.

Ronald

Mooie fotocollage, Ronald. (y)

Het was een mooie dag gisteren, goed startpunt bij Oldtimerwereld. Leuke route met tussendoor kans- en kennisspellen.. waarbij kennis mijn favoriet was. Al viel het minigolf resultaat mij niet tegen.

Wie is de overall, 'lustrum' winnaar geworden?

Goed voorzien van een natje en een droogje. (y)
Dank aan bestuur & lustrumcommissie voor bedenken, organiseren en uitvoering van het 5 jarig EMW bestaan. :)

-----------------

Hopelijk heeft Ilsa vanaf een Normandische wolk kunnen meekijken/genieten.

Het was zeker een mooi evenement! Dat ik daardoor wellicht weer een tentamen niet ga halen, so be it. :)

- Quatrelle - zei:
Leuk kennis te maken met jullie! Was een leuke ontmoeting!
En nog gefeliciteerd uiteraard!
Ah, je was blijkbaar langsgekomen? We zagen je wel rijden vanuit de Acadiane, maar ik heb je verder niet gezien.

Nog gefeliciteerd met het lustrum en jullie mooie website. (y) Ik zie trouwens dat jullie met de rit zowat door mijn spreekwoordelijke achtertuin gekomen zijn. O ja, waar jullie aan het ringwerpen zijn, dat noemen ze hier een berg. :)

ah, de kennisvraag was doorslaggevend in de puntentelling? :)

Gefeliciteerd, 929V6

@De Schaduw.. Is een kleine berg dan;) .. op de route hebben we ook een heuse 'bergklim' gedaan.. die van de Amerongse berg.

Ik zie op de foto van Smarter dat de solex toerclub / event ook nog langskwam.

Leuke vraag voor een volgende keer.. Hoeveel andere 'clubs' kom je onderweg tegen...
Het was gisteren druk.. vooral met wielrenners.. motorclubs en enkele wandelaars die een stofwolk te happen kregen.o_O

Geweldige dag gehad gisteren! Nogmaals hartelijk dank en hulde aan de organisatie (y)

929V6 is 5e geworden, met 100 punten, en heeft derhalve de hoofdprijs gewonnen !
Waarbij inderdaad de midgetgolf de doorslag heeft gegeven

De 1e prijs was voor Grensrijder + aanhang, met 173 punten

:D

Van harte beste mensen!

Ik had andere verplichtingen (waarvan toevallig een banner verscheen tijdens het bekijken van de foto's o_O )anders was ik Sub-navigator geweest:T

2mytabb.jpg

Banner kleurt mooi bij het vestje, Grens!

Pedigreepaul zei:
Durashift zei:
ah, de kennisvraag was doorslaggevend in de puntentelling? :)

Dat dan weer niet, gek genoeg heeft een potje midgetgolf hem boven iedereen doen uitstijgen

Gewonnen op het punt behendigheid, ik weet nog steeds niet wat me mankeerde gisteren.o_O Hoe dan ook heb ik een topdag beleefd gisteren en daarvoor mijn dank aan de organisatie en natuurlijk iedereen die aanwezig was! :D De prijs gaat uiteraard een prominente plek krijgen in huize 929V6.:)

929V6 zei:
Gewonnen op het punt behendigheid, ik weet nog steeds niet wat me mankeerde gisteren.o_O

:D

Verschillende deelnemers hadden nog punten verzameld met hun de versieringen van hun auto's, daar hebben bijvoorbeeld Phoenixrood74 en ZDRIE nog best wat punten weten te te scoren :)

Met de fotowedstrijd gaan we nog wat op Facebook doen.

MWH zei:
Het was zeker een mooi evenement! Dat ik daardoor wellicht weer een tentamen niet ga halen, so be it. :)

- Quatrelle - zei:
Ah, je was blijkbaar langsgekomen? We zagen je wel rijden vanuit de Acadiane, maar ik heb je verder niet gezien.

Zag julle tussen Elst en Rhenen rijden en ben een uurtje daarna nog eens terug gereden naar Rhenen en heb toen nog een aantal handen kunnen schudden. Zag jullie allemaal zwaaien, maar zoals gebruikelijk zat ik met 1 hand te sturen en de andere hand te fotograferen hahahahahah

Het was inderdaad een erg geslaagde dag! Volgens mij kon het zowel qua opkomst, mensen en weer echt niet beter. En wat een mooie route zeg, die omgeving blijft mij toch verbazen.

Hier een setje foto's van mij (na de klik op de foto)

ZDRIE zei:
Dat wordt vannacht weer een slapeloze nacht. Vandaag mijn favoriete cabriootje gezien in brandweerrood.
Iemand nog zin in een Camry of een Subaru 1800? Het wordt weer tijd voor iets nieuws :cool:

Heb geen slapeloze nachten gehad van een subaru leone 1800 coupe,
Maar wordt nu al 2 dagen wakker met deze lichtblauwe bolide op het netvlies:eek:

Pedigreepaul zei:
Durashift zei:
Leuke route met tussendoor kans- en kennisspellen..

Ringwerpen bij Matrancho was meer een weinig-kansspel.. Ik geloof niet dat veel mensen het haalden :p

EMWRingwerpen als vast terugkerend onderdeel!
Zelden een zo kansarm ondergewaardeerd en miskend spel gespeeld :p

Wel grappig trouwens dat ik Oldtimerwereld nu al twee keer in korte tijd tegenkom. Voorheen had ik er nog nooit van gehoord, wat wel opvallend is aangezien ik toch aardig wat bedrijven "ken" in deze wereld. Vorige week moest ik er toevallig in de buurt zijn en zag ik het pand, nu waren jullie er te gast. Op de site kan ik niks vinden over hun ontstaan, is jullie hierover iets bekend?

En die Pacer. o_O(y)

- Quatrelle - zei:
MWH zei:

- Quatrelle - zei:

Zag julle tussen Elst en Rhenen rijden en ben een uurtje daarna nog eens terug gereden naar Rhenen en heb toen nog een aantal handen kunnen schudden. Zag jullie allemaal zwaaien, maar zoals gebruikelijk zat ik met 1 hand te sturen en de andere hand te fotograferen hahahahahah

Het genoegen was wederzijds!

@ZDRIE Alleen gele koplampen kunnen verlichting bewerkstelligen.... Zoals die van Quatrelle zijn Marbella XL,
voorts kan de standaard rijke uitrusting van jou subaru niet tippen aan de door Q persoonlijk aangebrachte tierelantijnen.

Daarom richt ik me nogmaals aan Q. Ruilen ?!? :cry:

ZDRIE zei:
Kan ik de pijn verlichtten Rene :p

Gewoon niet verkopen die Leone, dan kunnen wij allen er af en toe van genieten.

Die Jazz van Eddy C was na afloop, onderweg naar huis nog een heel gespreksonderwerp... :rolleyes:

Weet wat mij opvalt der is eigenlijk geen foto van ford of van mij of zijn jullie toch een tikje anti Amerikaans :D verder was het super heb me prima vermaakt top

peter81 zei:
Weet wat mij opvalt der is eigenlijk geen foto van ford of van mij of zijn jullie toch een tikje anti Amerikaans :D verder was het super heb me prima vermaakt top

Dat zal niet bewust zijn :) Ik vind zo'n Thunderbird geweldig alleen had ik zaterdag niet echt de rust om er even goed naar te kijken ;)

Edit, hé wie hebben we hier :)

e9EhQP6.jpg

peter81 zei:

Als ie elektrisch was geweest, was het vast anders.:)

Volgende keer kom je met de Panda toch?
Die is lekker compact voor de foto's ;)

Ik daag jullie ik laat het aan jullie over of ik met de ford kom of met de panda de meeste stemmen telt dus kom maar op

Herens, dames,

Ik heb inmiddels ook tijd gevonden om de fotostream weer vol te plempen met foto's van afgelopen zaterdag.. Hier een klein voorschotje.

Komt er trouwens nog een vervolg op de foto-maken-van-iets-met-vijf-onderweg-opdracht? Of kan ik ze verwijderen?

Pedigreepaul zei:
Komt er trouwens nog een vervolg op de foto-maken-van-iets-met-vijf-onderweg-opdracht? Of kan ik ze verwijderen?

We hadden het plan om er iets op Facebook mee te gaan doen. Ik ga er even achteraan!

Leuke foto's (y)

Pedigreepaul zei:
Hmm.. dan moet ik weer eens een keer facebook opstarten. Was er eigenlijk al weer mee gestopt.. dat is zó 2013

Moet je nagaan dat was pas net weer een werkende internetsite hebben, dat is zó 2003 o_O :D

Eigenlijk is alles aan een revival onderhevig. Misschien moesten we binnenkort maar eens de uitnodigingen en nieuwsbrieven per post gaan versturen om vervolgens in 2016 onszelf te presenteren op een forum. :D

De lustrumvaantjes zijn ook lekker retro maar een schildje was ook leuk geweest. :D

Terug
Bovenaan