A
Anoniem
Guest
Hoe het gister was? Nou eh....
[size=x-large]TOP!!!!!!!!!!!!![/size]
[size=x-large]TOP!!!!!!!!!!!!![/size]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Matrancho zei:Na de voorpret, was het vandaag eindelijk zover, het EMW lustrumevenement.
Klik hier voor de foto's.
Ronald
Ah, je was blijkbaar langsgekomen? We zagen je wel rijden vanuit de Acadiane, maar ik heb je verder niet gezien.- Quatrelle - zei:Leuk kennis te maken met jullie! Was een leuke ontmoeting!
En nog gefeliciteerd uiteraard!
Durashift zei:Leuke route met tussendoor kans- en kennisspellen..
Moderator
Durashift zei:ah, de kennisvraag was doorslaggevend in de puntentelling?![]()
Durashift zei:vooral met wielrenners..
Pedigreepaul zei:Durashift zei:ah, de kennisvraag was doorslaggevend in de puntentelling?![]()
Dat dan weer niet, gek genoeg heeft een potje midgetgolf hem boven iedereen doen uitstijgen
Moderator
929V6 zei:Gewonnen op het punt behendigheid, ik weet nog steeds niet wat me mankeerde gisteren.![]()
MWH zei:Het was zeker een mooi evenement! Dat ik daardoor wellicht weer een tentamen niet ga halen, so be it.![]()
Ah, je was blijkbaar langsgekomen? We zagen je wel rijden vanuit de Acadiane, maar ik heb je verder niet gezien.- Quatrelle - zei:Leuk kennis te maken met jullie! Was een leuke ontmoeting!
ZDRIE zei:Dat wordt vannacht weer een slapeloze nacht. Vandaag mijn favoriete cabriootje gezien in brandweerrood.
Iemand nog zin in een Camry of een Subaru 1800? Het wordt weer tijd voor iets nieuws![]()
Pedigreepaul zei:Durashift zei:Leuke route met tussendoor kans- en kennisspellen..
Ringwerpen bij Matrancho was meer een weinig-kansspel.. Ik geloof niet dat veel mensen het haalden![]()
- Quatrelle - zei:MWH zei:Het was zeker een mooi evenement! Dat ik daardoor wellicht weer een tentamen niet ga halen, so be it.![]()
Zag julle tussen Elst en Rhenen rijden en ben een uurtje daarna nog eens terug gereden naar Rhenen en heb toen nog een aantal handen kunnen schudden. Zag jullie allemaal zwaaien, maar zoals gebruikelijk zat ik met 1 hand te sturen en de andere hand te fotograferen hahahahahah
ZDRIE zei:Kan ik de pijn verlichtten Rene![]()
simca1006 zei:ZDRIE zei:Kan ik de pijn verlichtten Rene![]()
Gewoon niet verkopen die Leone, dan kunnen wij allen er af en toe van genieten.
Die Jazz van Eddy C was na afloop, onderweg naar huis nog een heel gespreksonderwerp...![]()
Moderator
peter81 zei:Weet wat mij opvalt der is eigenlijk geen foto van ford of van mij of zijn jullie toch een tikje anti Amerikaansverder was het super heb me prima vermaakt top
peter81 zei:Weet wat mij opvalt der is eigenlijk geen foto van ford of van mij of zijn jullie toch een tikje anti Amerikaansverder was het super heb me prima vermaakt top
Moderator
929V6 zei:Ik heb het vooral vanwege de vijf rode strepen uitgekozen.![]()
Wouter82 zei:929V6 zei:Ik heb het vooral vanwege de vijf rode strepen uitgekozen.![]()
Gelukkig had ik dat zaterdag niet door, anders had je een punt meer gescoord en was je 4e geworden![]()
Wouter82 zei:Ik moest ook een beetje hier aan denken...
![]()
Maar dat is een andere sport![]()
Moderator
929V6 zei:En geloof het of niet, maar ik heb nog ergens zo'n pak liggen...![]()

Moderator
Pedigreepaul zei:Komt er trouwens nog een vervolg op de foto-maken-van-iets-met-vijf-onderweg-opdracht? Of kan ik ze verwijderen?
Moderator
Pedigreepaul zei:Hmm.. dan moet ik weer eens een keer facebook opstarten. Was er eigenlijk al weer mee gestopt.. dat is zó 2013