Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Ik heb er vet veel zin in ja! En mijn x-rated Jag blijft thuis zondag, ik rijd met een ijskoude doch vurige Wolfsburger mee.

zaz_slavuta.jpg

Nee jôh, die oogt veel te gewoontjes en te westers. Dat kunnen we niet hebben, hoor. :rolleyes:

Wouter82 zei:
Die Slavuta is trouwens geen sedan, maar heeft een grote achterklep. Extra leuk :)
Nu weet ik meteen waar die term Slavuta laatst vandaan komt! Eigenlijk is dit dus de Russische versie van de Seat Toledo I of de Daihatsu Applause. Ik kende dit hele model niet, moet ik bekennen, maar in tegenstelling tot sommige mensen zag ik natuurlijk meteen dat dit geen sedan was.

Ik ben effe lekker een weekendje naar Spanje met de 305 vanaf donderdag maar helaas betekent dat dat ik WEER een fantastisch EMW-evenement mis...:cry:

Idranor zei:
Ik ben effe lekker een weekendje naar Spanje met de 305 vanaf donderdag maar helaas betekent dat dat ik WEER een fantastisch EMW-evenement mis...:cry:
Veel plezier, maar kom wel weer gewoon eens naar een evenement!

Phoenixrood74 zei:
Idranor zei:
Wil ook dolgraag een keer komen, maar als je steeds je dingen plant op de dagen dat ik al wat anders heb... :p

Auto-fan zei:
Phoenixrood74 zei:
Idranor zei:
Wil ook dolgraag een keer komen, maar als je steeds je dingen plant op de dagen dat ik al wat anders heb... :p
Nee, jij hebt steeds wat anders op de dagen dat je EMW-evenementen zou moeten plannen!:p

Als ik dingen in plan en jullie plannen DAARNA de evenementen in dan plannen jullie dingen op de dagen dat ik dus al wat anders heb. ;)

Snap ik. Jij bent waarschijnlijk dit jaar lid van EMW geworden? Ik was het al en had aan het begin van het jaar de beschikking over de evenementenkalender voor 2012. Daarom kon ik alles direct inplannen.

Klopt, had de mijne namelijk nog eerder. ;) Ben zelf medeverantwoordelijk voor het maken van de kalender bij de C2-club, dus had die al eind vorig jaar ingepland. :p

Oei, dan moeten wij voortaan nog eerder naar buiten komen. Gelukkig wordt er al gewerkt aan onze kalender voor 2013. :D

grensrijder zei:
Oei, dan moeten wij voortaan nog eerder naar buiten komen. Gelukkig wordt er al gewerkt aan onze kalender voor 2013. :D

Doen we toch? Tijdens de ALV wordt het programma al bekend gemaakt, dus half november, lijkt me aardig op tijd.

Dat is echt vééél te laat! Nu al zijn velen aan hun planning van 2014 bezig; de secretaris van EMW bijvoorbeeld.

Wouter82 zei:
stoterstangen90 zei:
Is de agenda van 2016 al bekend? Ik hoop dat ik de evenementen er nog in kan plannen.

Dat niet, maar ik verwacht dat we dan wel de Arena kunnen vullen met EMW'ers :D
Mits die op tijd te horen krijgen dat daar een evenement plaatsvindt.

Tegen die tijd geeft het gros van leden absolute prioriteit aan EMW, hoe kort het van te voren ook wordt aangekondigd.

Aangezien een planning een afgeleide is van plannen maken, lijkt er niks mis mee. Plannen maken is tenslotte het leukste! :D

Ik ben wel benieuwd naar de grootte van het wagenpark van EMWouter in 2016. Hopelijk is de parkeergarage onder de A. te 020 toereikend.

Phoenixrood74 zei:
Ik ben wel benieuwd naar de grootte van het wagenpark van EMWouter in 2016. Hopelijk is de parkeergarage onder de A. te 020 toereikend.

En blijft Marco B. uit de buurt.:cool:

simca1006 zei:
Phoenixrood74 zei:
Wie is Marco B.?

Jij kent ook niemand, gaat het wel een beetje, meneer Pr74?
Ik had even de associatie met die pyromaan die (ergens in Brabant?) actief is, maar voor Marco B akker hoeven we niet bang te zijn: die rijdt alleen vrouwen aan. We hoeven dus noch voor onze gezondheid, noch voor ons wagenpark te vrezen.

grensrijder zei:
Komt goed uit: bij de C2-club zijn we er ook al mee bezig. ;) Maar probeer zeker een keer te komen! Mssn heeft de C2-Club dan gewoon een keer pech. :p

Vanavond de 100 maar weer eens gewekt, hij stond al vanaf vorige week dinsdag geparkeerd. Geen druppel op de straat en starten-lopen zoals ik inmiddels gewend ben. Even een lekker stukje gereden, getankt en weer een plekje gezocht een paar straten verderop. Ik vind het persoonlijk een beetje aso om met 3 auto's in het gezin deze allemaal zo dicht mogelijk bij huis te parkeren. Ik rouleer dus een beetje door de wijk.

Ik heb zin in zondag in ieder geval :cool:. Helemaal wassen zal wel niet lukken, zaterdagavond de stofzuiger er doorheen is wel het maximaal haalbare in mijn planning deze week.

smarter zei:
Vanavond de 100 maar weer eens gewekt, hij stond al vanaf vorige week dinsdag geparkeerd. Geen druppel op de straat en starten-lopen zoals ik inmiddels gewend ben. Even een lekker stukje gereden, getankt en weer een plekje gezocht een paar straten verderop. Ik vind het persoonlijk een beetje aso om met 3 auto's in het gezin deze allemaal zo dicht mogelijk bij huis te parkeren. Ik rouleer dus een beetje door de wijk.

Als het mooie auto's zijn niet, want dan gaat de buurt erop vooruit en worden de huizen meer waard. (y)

grensrijder zei:
Als het mooie auto's zijn niet, want dan gaat de buurt erop vooruit en worden de huizen meer waard. (y)

Daar dacht de dame die mij toesprak vanaf haar dakterras zojuist heel anders over kan ik je vertellen... Ze was benieuwd of het een gevalletje lang parkeren werd toen ik zowel mijn knalgele stuurslot als het pook/handremslot had aangebracht. Ik gaf aan dat ik zaterdagavond de auto weer mee zou nemen. Geen probleem dus. Verder een leuk gesprek gehad, ze woonde er ook al langer dan 10 jaar net als ik. Ze had geconstateerd dat de toename van oudere hobby auto's vrij opvallend was de laatste tijd en dat ze soms 3 maanden of langer dezelfde auto voor de deur geparkeerd zag staan. Ik snap dus best dat ze even het gesprek met me aanging.

Het blijft schipperen in een nieuwbouwwijk die oorspronkelijk berekend is op 1,2 auto per huishouden.

@Smarter: in een wijk uit de jaren twintig is het helemaal schipperen, kan ik je vertellen. Ik heb nu twee auto's buiten staan en de twee oldtimers, zoals gebruikelijk, in de stalling. Binnenkort gaat de duurste dagelijkse auto weg en val ik de buurt nog maar met één auto lastig. Gezellig dat je erbij bent zondag en erg leuk om je Audi te zien, want die heb ik in Ulft gemist.(y)

Ik las overigens zojuist dat Eddy C zondag met het openbaar vervoer komt. Dat is nog eens een ware EMW-er die het 'Doe eens wat anders' zo compleet mogelijk uitvoert.:D

Phoenixrood74 zei:
Ik las overigens zojuist dat Eddy C zondag met het openbaar vervoer komt. Dat is nog eens een ware EMW-er die het 'Doe eens wat anders' zo compleet mogelijk uitvoert.:D

Ik weet niet waar Eddy C vandaan komt, maar als het enigszins op de route ligt (globaal Utrecht - A'dam) geef ik hem met alle plezier een lift natuurlijk.

Terug
Bovenaan