Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu weet ik meteen waar die term Slavuta laatst vandaan komt! Eigenlijk is dit dus de Russische versie van de Seat Toledo I of de Daihatsu Applause. Ik kende dit hele model niet, moet ik bekennen, maar in tegenstelling tot sommige mensen zag ik natuurlijk meteen dat dit geen sedan was.Wouter82 zei:Die Slavuta is trouwens geen sedan, maar heeft een grote achterklep. Extra leuk![]()
Hohoho, Oekraïense!Phoenixrood74 zei:de Russische versie
Sorry.Mazzeltsov zei:Hohoho, Oekraïense!Phoenixrood74 zei:de Russische versie
Veel plezier, maar kom wel weer gewoon eens naar een evenement!Idranor zei:Ik ben effe lekker een weekendje naar Spanje met de 305 vanaf donderdag maar helaas betekent dat dat ik WEER een fantastisch EMW-evenement mis...![]()
Wil ook dolgraag een keer komen, maar als je steeds je dingen plant op de dagen dat ik al wat anders heb...Phoenixrood74 zei:Veel plezier, maar kom wel weer gewoon eens naar een evenement!Idranor zei:Ik ben effe lekker een weekendje naar Spanje met de 305 vanaf donderdag maar helaas betekent dat dat ik WEER een fantastisch EMW-evenement mis...![]()
Nee, jij hebt steeds wat anders op de dagen dat je EMW-evenementen zou moeten plannen!Auto-fan zei:Wil ook dolgraag een keer komen, maar als je steeds je dingen plant op de dagen dat ik al wat anders heb...Phoenixrood74 zei:Veel plezier, maar kom wel weer gewoon eens naar een evenement!Idranor zei:Ik ben effe lekker een weekendje naar Spanje met de 305 vanaf donderdag maar helaas betekent dat dat ik WEER een fantastisch EMW-evenement mis...![]()
![]()
Phoenixrood74 zei:Sorry.Mazzeltsov zei:Hohoho, Oekraïense!Phoenixrood74 zei:de Russische versie
Edit (met die demonische blik in het achterhoofd): het spijt me enorm, Mazzeltsov! Ik zal het nooit meer doen!
grensrijder zei:Oei, dan moeten wij voortaan nog eerder naar buiten komen. Gelukkig wordt er al gewerkt aan onze kalender voor 2013.![]()
Moderator
stoterstangen90 zei:Is de agenda van 2016 al bekend? Ik hoop dat ik de evenementen er nog in kan plannen.
Mits die op tijd te horen krijgen dat daar een evenement plaatsvindt.Wouter82 zei:stoterstangen90 zei:Is de agenda van 2016 al bekend? Ik hoop dat ik de evenementen er nog in kan plannen.
Dat niet, maar ik verwacht dat we dan wel de Arena kunnen vullen met EMW'ers![]()
Phoenixrood74 zei:Ik ben wel benieuwd naar de grootte van het wagenpark van EMWouter in 2016. Hopelijk is de parkeergarage onder de A. te 020 toereikend.
Phoenixrood74 zei:Wie is Marco B.?
Phoenixrood74 zei:Wie is Marco B.?
simca1006 zei:Das een 1/2 Italiaan, die kunnen wel rijden.
Ik had even de associatie met die pyromaan die (ergens in Brabant?) actief is, maar voor Marco B akker hoeven we niet bang te zijn: die rijdt alleen vrouwen aan. We hoeven dus noch voor onze gezondheid, noch voor ons wagenpark te vrezen.simca1006 zei:Phoenixrood74 zei:Wie is Marco B.?
Jij kent ook niemand, gaat het wel een beetje, meneer Pr74?
Komt goed uit: bij de C2-club zijn we er ook al mee bezig.grensrijder zei:Oei, dan moeten wij voortaan nog eerder naar buiten komen. Gelukkig wordt er al gewerkt aan onze kalender voor 2013.![]()
smarter zei:Vanavond de 100 maar weer eens gewekt, hij stond al vanaf vorige week dinsdag geparkeerd. Geen druppel op de straat en starten-lopen zoals ik inmiddels gewend ben. Even een lekker stukje gereden, getankt en weer een plekje gezocht een paar straten verderop. Ik vind het persoonlijk een beetje aso om met 3 auto's in het gezin deze allemaal zo dicht mogelijk bij huis te parkeren. Ik rouleer dus een beetje door de wijk.
grensrijder zei:Als het mooie auto's zijn niet, want dan gaat de buurt erop vooruit en worden de huizen meer waard.![]()
Phoenixrood74 zei:Ik las overigens zojuist dat Eddy C zondag met het openbaar vervoer komt. Dat is nog eens een ware EMW-er die het 'Doe eens wat anders' zo compleet mogelijk uitvoert.![]()