A
Anoniem
Guest
Jullie heten toch gewoon Smarter en Grensrijder? Ik zeg tenminste nog steeds U en Meneer Grensrijder, of ben ik de enige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Zeker mooi! Zit er geen generatie tussen de FG en de XB? Dan heeft Mazda daar de grootste stap gemaakt vind ik![]()
Phoenixrood74 zei:Jammer dat Mazda zo'n marginaal merk aan het worden is.
Phoenixrood74 zei:Ik vind de nieuwe Mazda 6 ook een mooie auto. Mocht ik t.z.t. weer eens wat nieuwers/duurders kunnen aanschaffen, dan zou ik die serieus overwegen, want hij schijnt ook goed te rijden. Jammer dat Mazda zo'n marginaal merk aan het worden is.
Even iets geheel anders: zijn er nog leden van Elk Merk Waardig of andere forummers die zondag a.s. naar de Nationale Oldtimerdag in Lelystad gaan? Ik ben het wel van plan, mits het fatsoenlijk weer wordt.
Je hebt helemaal gelijk. Goed dat Mazda zo'n marginaal merk aan het worden is.up! zei:Phoenixrood74 zei:Jammer dat Mazda zo'n marginaal merk aan het worden is.
Jammer? Zo'n uitspraak verwacht je niet van een lid van de vereniging voor onbekende, miskende en verdwijnende auto's![]()
Ik zie jou al meer dan genoeg.grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Even iets geheel anders: zijn er nog leden van Elk Merk Waardig of andere forummers die zondag a.s. naar de Nationale Oldtimerdag in Lelystad gaan? Ik ben het wel van plan, mits het fatsoenlijk weer wordt.
Ik niet. Er ligt nog werk genoeg hier en ik wil de benzinekosten een beetje in de hand houden.
Klassiekerrijder zei:Dat weet ik, maar de vraag was 'zijn er nog leden...'
Ik wacht op de foto's van dit evenement, wie weet ga ik volgend jaar zelf wel.
grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Ik vind de nieuwe Mazda 6 ook een mooie auto. Mocht ik t.z.t. weer eens wat nieuwers/duurders kunnen aanschaffen, dan zou ik die serieus overwegen, want hij schijnt ook goed te rijden. Jammer dat Mazda zo'n marginaal merk aan het worden is.
Even iets geheel anders: zijn er nog leden van Elk Merk Waardig of andere forummers die zondag a.s. naar de Nationale Oldtimerdag in Lelystad gaan? Ik ben het wel van plan, mits het fatsoenlijk weer wordt.
Ik niet. Er ligt nog werk genoeg hier en ik wil de benzinekosten een beetje in de hand houden.
Moderator
Wouter82 zei:Nee het is nu echt mooi geweest. En ja, dat zei ik de vorige keer ook. Maar nu is het echt wel klaar
Een auto moet voor mij aan een aantal dingen voldoen. Dit keer is dat niet helemaal gelukt, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd.
Origineel Nederlands afgeleverd: nee.
Relatie met Ford: nee, ook niet.
Beetje EMW: mwah... niet echt.
RWD: ja!
Niet al te alledaags: jazeker!
Leuk: ja absoluut
Wat betreft motor is het trouwens een voor mij nieuwe variant. Over twee weken kan ik hem ophalen.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Het is een mafkees, die Wouter82, maar het is wel ónze mafkees!![]()
Moderator
Moderator
Moderator