Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Die Boxsters zijn inmiddels ook niet duur meer! Ik vind zo'n ding veel leuker dan een 911. Minder protserig en met een aanmerkelijk betere gewichtsverdeling.

grensrijder zei:
Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.
Ben je jezelf aan het mailen dan?:p

Edit: de EMW-ling
dph30p.jpg

grensrijder zei:
Die Boxsters zijn inmiddels ook niet duur meer! Ik vind zo'n ding veel leuker dan een 911. Minder protserig en met een aanmerkelijk betere gewichtsverdeling.
Maar wel met die lelijke spiegeleikoplampen en dezelfde vergelijkbare luie Porsche-'vormgeving' als bij de 911.

Als je een 987 pakt (tweede generatie) ben je van die koplampen af. Wellicht iets langer sparen. :) Rijdt overigens bijzonder fijn, en een Cayman is de overtreffende trap.

Phoenixrood74 zei:
grensrijder zei:
Maar wel met die lelijke spiegeleikoplampen en dezelfde vergelijkbare luie Porsche-'vormgeving' als bij de 911.

He! Een verschil met ZDRIE!!!:T
Dus toch geen broer:p

ENTE zei:
Phoenixrood74 zei:
grensrijder zei:

He! Een verschil met ZDRIE!!!:T
Dus toch geen broer:p
Broers moeten soms ook een beetje van mening verschillen.

Phoenixrood74 zei:
grensrijder zei:
Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.
Ben je jezelf aan het mailen dan?:p

Edit: de EMW-ling
dph30p.jpg

Die ziet er een heel stuk hoopgevender uit dan deze, die ik een paar jaar geleden in Reeuwijk aantrof.

AutobianchiA1112-kopie.jpg

Hij is dan ook van een liefhebber uit Noord-Holland die, als ik het me goed herinner, zelfs meerdere exemplaren heeft (vier).

Arme grensrijder :)

Quotes allemaal van vandaag:

grensrijder zei:
Whoeahhh, die Thunderbird! :eek: Alleen al voor het interieur zou ik het doen.

grensrijder zei:
Die AMC Spirit daarentegen... :eek:(y)

grensrijder zei:
Wááát?! :eek::eek::eek::eek::eek: Er is een Zimmer Quicksilver in Nederland. Dat wordt weer heel onrustig slapen vannacht. o_O

grensrijder zei:
Die 127 900T! :eek: Ik doe echt geen oog meer dicht, vannacht. :cry:

:LOL: :D

Leuk hoor zo'n A111.
De patatboer in Hattem reed destijds in een kneitergele. Heerlijke auto waar ik elke dag langs mocht lopen onderweg naar school.
En het mooie was, tegenover de gele A111 woonde een leuk meisje (nu mijn vrouw:p)

Tja Ente, die Porsche, daar wil ik toch mijn Z3 niet voor kwijt !!!!!!!!

Wouter82 zei:

grensrijder zei:

grensrijder zei:

grensrijder zei:
Wááát?! :eek::eek::eek::eek::eek: Er is een Zimmer Quicksilver in Nederland. Dat wordt weer heel onrustig slapen vannacht. o_O

grensrijder zei:

En hij ging nog wel niets meer bijkopen! Hoewel een YLF een uitzondering zou maken....

Slachtofferhulp voor grensrijder? :)

Wouter82 zei:
Is dat dezelfde die hier eerder is genoemd met meerdere uitgestorven gewaande Fiats?
Dat zou ik niet weten. De eigenaar van de Autobianchi heb ik een paar jaar geleden persoonlijk gesproken, terwijl ik niet eens meer weet hoe ik op de site van de man met de Fiats ben gekomen.

simca1006 zei:
Wouter82 zei:

grensrijder zei:

grensrijder zei:

grensrijder zei:

grensrijder zei:

En hij ging nog wel niets meer bijkopen! Hoewel een YLF een uitzondering zou maken....

Slachtofferhulp voor grensrijder? :)

Volgens mij heb ik niets geschreven over kopen.

Als je iets ophaalt zonder het te kopen, is het gratis. Of je steelt het, maar daar doe ik niet aan.

stoterstangen90 zei:
Zo, de Ital is ook weer een rijdende auto. Van de week voor herexamen qua APK.
Dat stuurhuis is toch wel een vervelende klus.
Anders zou dat sleutelen maar saai worden, toch?

Wouter82 zei:
Zouden wij ook zulk mooi weer krijgen?

getimageasset.aspx

De uitnodigingen zijn verstuurd in elk geval (y)

Als Wouter82 met zijn Sierra Custom komt, hebben we in elk geval blauwe lucht. (y)

Er zitten nogal vage plekken op de auto. Ziet er niet helemaal zuiver uit. Zelfs het dashboard lijkt er last van te hebben.

Audi80Coupé zei:
Martyn83r zei:
Hopelijk zijn deze twee in betere staat?

Beide zijn in een erg goede staat en zijn eigenlijk elkaars exacte broertjes. Beide een trekhaak, beide +/- 160dkm, beide met LM-velgen enz. enz.

stoer hoor, wil ze graag wel een keer zien, hopelijk is mijn 929 eind van de zomer ook weer rijdbaar, met een beetje geluk kan ik vrijdag mijn 626 V6 verkopen (projectgeld :p )

Houd anders de site van www.mazdaclassics.nl in de gaten, als er weer n meeting is ben je van harte welkom om even te buurten !

stoterstangen90 zei:
oh, dan kan hij wel fotograferen, maar was dit niet helemaal zijn onderwerp.....

Slechte foto's, ranzige auto. Als ik dan toch zo'n limo zou willen, haal ik wel een beter exemplaar uit Engeland.

Dinsdag krijg ik de sleutel van een nieuwe plek in de garage waar ook de Custom staat. Dan komt daar de P100 te staan en kan de Stellar hier bij de Jaguar blijven. In principe.

Wouter82 zei:
Dinsdag krijg ik de sleutel van een nieuwe plek in de garage waar ook de Custom staat. Dan komt daar de P100 te staan en kan de Stellar hier bij de Jaguar blijven. In principe.

Kortom, alles bij elkaar, niks mis mee!

Oh nee, jij bent niet zo koopziek, da's waar.

Vandaag belde MaestroHLS mij nog. Die zit helemaal in de koopmodus en is naarstig op zoek naar een auto om zijn behoefte te bevredigen. :D Een Citroën CX en een Rover SD1 passeerden onder andere de revue...

Dat is een gare perenkist, zo valt van de foto's al af te lezen. Voorschade gehad en achter door Stevie Wonder bijgespoten.

Stevie heeft het er maar druk mee, de laatste tijd. En dan moet hij ook nog de hele tijd bellen.

Terug
Bovenaan