Guest
Die Boxsters zijn inmiddels ook niet duur meer! Ik vind zo'n ding veel leuker dan een 911. Minder protserig en met een aanmerkelijk betere gewichtsverdeling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben je jezelf aan het mailen dan?grensrijder zei:Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.
Maar wel met die lelijke spiegeleikoplampen en dezelfde vergelijkbare luie Porsche-'vormgeving' als bij de 911.grensrijder zei:Die Boxsters zijn inmiddels ook niet duur meer! Ik vind zo'n ding veel leuker dan een 911. Minder protserig en met een aanmerkelijk betere gewichtsverdeling.
Phoenixrood74 zei:Maar wel met die lelijke spiegeleikoplampen en dezelfde vergelijkbare luie Porsche-'vormgeving' als bij de 911.grensrijder zei:Die Boxsters zijn inmiddels ook niet duur meer! Ik vind zo'n ding veel leuker dan een 911. Minder protserig en met een aanmerkelijk betere gewichtsverdeling.
Broers moeten soms ook een beetje van mening verschillen.ENTE zei:Phoenixrood74 zei:Maar wel met die lelijke spiegeleikoplampen en dezelfde vergelijkbare luie Porsche-'vormgeving' als bij de 911.grensrijder zei:Die Boxsters zijn inmiddels ook niet duur meer! Ik vind zo'n ding veel leuker dan een 911. Minder protserig en met een aanmerkelijk betere gewichtsverdeling.
He! Een verschil met ZDRIE!!!:T
Dus toch geen broer![]()
Phoenixrood74 zei:Broers moeten soms ook een beetje van mening verschillen.
Phoenixrood74 zei:Ben je jezelf aan het mailen dan?grensrijder zei:Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.
Edit: de EMW-ling
![]()
Moderator
grensrijder zei:Whoeahhh, die Thunderbird!Alleen al voor het interieur zou ik het doen.
grensrijder zei:Die AMC Spirit daarentegen...![]()
grensrijder zei:Wááát?!Er is een Zimmer Quicksilver in Nederland. Dat wordt weer heel onrustig slapen vannacht.
![]()
grensrijder zei:Die 127 900T!Ik doe echt geen oog meer dicht, vannacht.
![]()
Wouter82 zei:Arme grensrijder
Quotes allemaal van vandaag:
grensrijder zei:Whoeahhh, die Thunderbird!Alleen al voor het interieur zou ik het doen.
grensrijder zei:Wááát?!Er is een Zimmer Quicksilver in Nederland. Dat wordt weer heel onrustig slapen vannacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik niet weten. De eigenaar van de Autobianchi heb ik een paar jaar geleden persoonlijk gesproken, terwijl ik niet eens meer weet hoe ik op de site van de man met de Fiats ben gekomen.Wouter82 zei:Is dat dezelfde die hier eerder is genoemd met meerdere uitgestorven gewaande Fiats?
simca1006 zei:Wouter82 zei:Arme grensrijder
Quotes allemaal van vandaag:
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij ging nog wel niets meer bijkopen! Hoewel een YLF een uitzondering zou maken....
Slachtofferhulp voor grensrijder?![]()
Wouter82 zei:De uitnodigingen zijn verstuurd in elk geval![]()
Anders zou dat sleutelen maar saai worden, toch?stoterstangen90 zei:Zo, de Ital is ook weer een rijdende auto. Van de week voor herexamen qua APK.
Dat stuurhuis is toch wel een vervelende klus.
Wouter82 zei:Zouden wij ook zulk mooi weer krijgen?
![]()
De uitnodigingen zijn verstuurd in elk geval![]()
Moderator
grensrijder zei:ls Wouter82 met zijn Sierra Custom komt, hebben we in elk geval blauwe lucht.![]()
Audi80Coupé zei:Martyn83r zei:Hopelijk zijn deze twee in betere staat?
Beide zijn in een erg goede staat en zijn eigenlijk elkaars exacte broertjes. Beide een trekhaak, beide +/- 160dkm, beide met LM-velgen enz. enz.
stoterstangen90 zei:oh, dan kan hij wel fotograferen, maar was dit niet helemaal zijn onderwerp.....
Wouter82 zei:Dinsdag krijg ik de sleutel van een nieuwe plek in de garage waar ook de Custom staat. Dan komt daar de P100 te staan en kan de Stellar hier bij de Jaguar blijven. In principe.
Moderator
grensrijder zei:Tenzij je zomaar iets zou bijkopen...
Naar Bordeaux of gewoon naar Stevie Wonder in het algemeen?Soloman zei:Ik ga effe kijken in mijn mail. Misschien wil vrouwtjelief ook wel mee.:T
Phoenixrood74 zei:Naar Bordeaux of gewoon naar Stevie Wonder in het algemeen?