Wouter82
Moderator
grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Onze meetings hebben juist heel veel nut!![]()
Maar het is altijd wel een heel gedoe om ze te organiseren.![]()
Daarom besteden we het tegenwoordig ook uit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Onze meetings hebben juist heel veel nut!![]()
grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Moeten jullie er maar niet zo'n poppenkast van maken!grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Onze meetings hebben juist heel veel nut!![]()
![]()
Sindsdien gedraag jij je wel een heel stuk beter, valt me op.![]()
de waarheid was hard en confronterend. Ik ga voortaan bescheidener door het leven. Daarom vervang ik de patserige Lexus ook door een Opel Confrontera, zodat deze wijze lessen me telkens opnieuw weer worden ingeprent.
Daarom besteden we het tegenwoordig ook uit
Moderator
simca1006 zei:Nou dat weet ik niet...
Joël D. zei:33, 75 en 90. Alle drie wit met zwarte bumpers.
Ja, dat lijkt me wel wat.![]()
Woont Stoterstangen tegenwoordig ook in Den Haag?simca1006 zei:Zeg importHagenaer, bietje dimmen,hè!
Nee hoor, nog steeds in het zonovergoten ZaagcityPhoenixrood74 zei:Woont Stoterstangen tegenwoordig ook in Den Haag?simca1006 zei:Zeg importHagenaer, bietje dimmen,hè!Geniaal!Gezellig!
Moderator
Dat is best ver, maar ik wist niet dat we een tijdsverschil hadden. Hier is het toch echt al donker.stoterstangen90 zei:Nee hoor, nog steeds in het zonovergoten ZaagcityPhoenixrood74 zei:Woont Stoterstangen tegenwoordig ook in Den Haag?simca1006 zei:Zeg importHagenaer, bietje dimmen,hè!Geniaal!Gezellig!
stoterstangen90 zei:Nee hoor, nog steeds in het zonovergoten ZaagcityPhoenixrood74 zei:Woont Stoterstangen tegenwoordig ook in Den Haag?simca1006 zei:Zeg importHagenaer, bietje dimmen,hè!Geniaal!Gezellig!
Eddy C zei:hmm, een beetje offtopic, maar Zaagcity.
Waarom.
Ik klus al een aantal jaren met honda brommertjes. in het clubblad kwam de toenmalige redacteur eens met de term "pak de zaag", op het moment dat het om framemodificaties kwam. Die jongen kwam ook uit soest. Op het hondaforum kwam iedereen uit soest in eens uit Zaagcity. Dit mede omdat er een grote zaag als kunstwerk in een vijver staat hier.
Quote van Stoterstangen90
![]()
PS. het begint trouwens echt een EMW-pagina te worden zonder afbeeldingen van auto's.
Moderator
tsov zei:Is dat eetbaar, of wat is het voor spul?
Moderator
grensrijder zei:Gisteravond de Oldsmobile Cutlass Supreme weer eens tot leven gewekt, na een halfjaar stilstand. Voorband opgepompt, nieuwe accu erin, starten en lopen! Eerst reed hij nog wat schokkerig, maar met een flesje Forté Fuel System Cleaner in de tank wordt het allengs beter. Ik zal het ding weer eens wat kilometers laten maken. Het blijft toch leuk, met zoiets aparts rijden.
Natuurlijk, je kent Grensrijder toch? Die zit behoorlijk onder de plak thuis.Wouter82 zei:grensrijder zei:Gisteravond de Oldsmobile Cutlass Supreme weer eens tot leven gewekt, na een halfjaar stilstand. Voorband opgepompt, nieuwe accu erin, starten en lopen! Eerst reed hij nog wat schokkerig, maar met een flesje Forté Fuel System Cleaner in de tank wordt het allengs beter. Ik zal het ding weer eens wat kilometers laten maken. Het blijft toch leuk, met zoiets aparts rijden.
Mooi! En apart is dieMaar je moet nog steeds voor donker thuis zijn?
Form@n66 zei:En dan heb je ook nog altijd "Zaagmans" die elke woensdag de week doormidden zaagt.......
grensrijder zei:Gisteravond de Oldsmobile Cutlass Supreme weer eens tot leven gewekt, na een halfjaar stilstand. Voorband opgepompt, nieuwe accu erin, starten en lopen! Eerst reed hij nog wat schokkerig, maar met een flesje Forté Fuel System Cleaner in de tank wordt het allengs beter. Ik zal het ding weer eens wat kilometers laten maken. Het blijft toch leuk, met zoiets aparts rijden.
Ja, zo ken ik er nog wel één: als je de T weglaat bij jouw type, is hij niet meer zo geschikt voor iemand met pleinvrees.Tagora zei:Mooi werk! Als je overigens de L weglaat van het type wordt het wel een erg ranzig model...
grensrijder zei:Gisteravond de Oldsmobile Cutlass Supreme weer eens tot leven gewekt, na een halfjaar stilstand.[...]
Moderator
Phoenixrood74 zei:Trouwens, zelfspot is mij niet vreemd: mijn neefjes noemen mijn geliefdeWankelRotatiemodel: NSU rot-achtig.
Tagora zei:Mooi werk! Als je overigens de L weglaat van het type wordt het wel een erg ranzig model...
Dat kan ik me niet permitteren, want zij moeten mij later uitlaten in het park als ik zelf niet meer kan lopen.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Trouwens, zelfspot is mij niet vreemd: mijn neefjes noemen mijn geliefdeWankelRotatiemodel: NSU rot-achtig.
Dus met die neefjes heb je nu een wankele relatie?
Nee, een tweeling. Want?929V6 zei:Is het een drieling toevallig?![]()
Phoenixrood74 zei:Nee, een tweeling. Want?929V6 zei:Is het een drieling toevallig?![]()
Phoenixrood74 zei:Trouwens, zelfspot is mij niet vreemd: mijn neefjes noemen mijn geliefdeWankelRotatiemodel: NSU rot-achtig.
Idranor zei:Phoenixrood74 zei:Trouwens, zelfspot is mij niet vreemd: mijn neefjes noemen mijn geliefdeWankelRotatiemodel: NSU rot-achtig.
Ja daar mag ik best om lachen zolang men mijn Ritmo vaker Rotmo of Roestmo noemt, zegt dat bij de cabrio het dak eraf is gerot en dat ik m'n 305 in deze kleur heb uitgezocht zodat je de roest niet ziet...
![]()
Audi80Coupé zei:
Moderator
grensrijder zei:Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.
Martyn83r zei:Hopelijk zijn deze twee in betere staat?
Wouter82 zei:grensrijder zei:Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.
Wie? Wat? Waar? Ik dacht dat we in een dikke crisis zaten![]()
grensrijder zei:Ik verraad lekker niks!![]()