Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

grensrijder zei:
Phoenixrood74 zei:
grensrijder zei:
Phoenixrood74 zei:
Onze meetings hebben juist heel veel nut!:D

Maar het is altijd wel een heel gedoe om ze te organiseren. :cool:
Moeten jullie er maar niet zo'n poppenkast van maken!;)

Sindsdien gedraag jij je wel een heel stuk beter, valt me op. :cool:

Nou dat weet ik niet...

de waarheid was hard en confronterend. Ik ga voortaan bescheidener door het leven. Daarom vervang ik de patserige Lexus ook door een Opel Confrontera, zodat deze wijze lessen me telkens opnieuw weer worden ingeprent.

Er blijft anders nog best wel genoeg voer over voor een volgende editie over een paar jaar. Maak je borst maar nat, Hepie en Hepie zijn scherp en oplettend! :)

Daarom besteden we het tegenwoordig ook uit

Aha.. delegeren, dat kunstje lukt jou dus ook! ;)

EDIT: EMWling

Verguisde bol:
250px-Moorkoppen.jpg

En dan nu de echte:
stadswandeling0218.JPG

bosschebol.jpg

Zeg Bossche bol, plaats eens een plaatje :)

simca1006 zei:
Nou dat weet ik niet...

Ik ben er ook danig door aangedaan
icon_feestjenee.gif
Maar ook ik trek mijn lessen en weet alles nu heel zeker. Of ten minste, ik doe mijn best. Want zal ik nog een autootje kopen? Ik weet het eigenlijk niet...

Joël D. zei:
33, 75 en 90. Alle drie wit met zwarte bumpers.

Ja, dat lijkt me wel wat. :D

https://auto.marktplaats.nl/oldtimers/555201338-alfa-romeo-alfa-75-2-0-1986-wit.html

Als je het over de duivel hebt.

Hij heeft wel meer leuk spul trouwens. Die Jag is leuk, maar veel leuker eigenlijk vind ik de Trabi die er tegenover staat!

Nee:

soesjes_klein1.jpg
[size=x-large]+t[/size]

maar googlen op Zaagcity geeft duidelijkheid. Iets met zaag in een vijver ter plaatse.

hmm, een beetje offtopic, maar Zaagcity.

Waarom.

Ik klus al een aantal jaren met honda brommertjes. in het clubblad kwam de toenmalige redacteur eens met de term "pak de zaag", op het moment dat het om framemodificaties kwam. Die jongen kwam ook uit soest. Op het hondaforum kwam iedereen uit soest in eens uit Zaagcity. Dit mede omdat er een grote zaag als kunstwerk in een vijver staat hier.

Quote van Stoterstangen90

Soest_kunstwerk_ijzeren_zaag.jpg

PS. het begint trouwens echt een EMW-pagina te worden zonder afbeeldingen van auto's.

Eddy C zei:
hmm, een beetje offtopic, maar Zaagcity.

Waarom.

Ik klus al een aantal jaren met honda brommertjes. in het clubblad kwam de toenmalige redacteur eens met de term "pak de zaag", op het moment dat het om framemodificaties kwam. Die jongen kwam ook uit soest. Op het hondaforum kwam iedereen uit soest in eens uit Zaagcity. Dit mede omdat er een grote zaag als kunstwerk in een vijver staat hier.

Quote van Stoterstangen90

Soest_kunstwerk_ijzeren_zaag.jpg

PS. het begint trouwens echt een EMW-pagina te worden zonder afbeeldingen van auto's.

Weten we dat ook weer! (y)

Gisteravond de Oldsmobile Cutlass Supreme weer eens tot leven gewekt, na een halfjaar stilstand. Voorband opgepompt, nieuwe accu erin, starten en lopen! Eerst reed hij nog wat schokkerig, maar met een flesje Forté Fuel System Cleaner in de tank wordt het allengs beter. Ik zal het ding weer eens wat kilometers laten maken. Het blijft toch leuk, met zoiets aparts rijden.

grensrijder zei:
Gisteravond de Oldsmobile Cutlass Supreme weer eens tot leven gewekt, na een halfjaar stilstand. Voorband opgepompt, nieuwe accu erin, starten en lopen! Eerst reed hij nog wat schokkerig, maar met een flesje Forté Fuel System Cleaner in de tank wordt het allengs beter. Ik zal het ding weer eens wat kilometers laten maken. Het blijft toch leuk, met zoiets aparts rijden.

Mooi! En apart is die (y) Maar je moet nog steeds voor donker thuis zijn?

Wouter82 zei:
grensrijder zei:

Mooi! En apart is die (y) Maar je moet nog steeds voor donker thuis zijn?
Natuurlijk, je kent Grensrijder toch? Die zit behoorlijk onder de plak thuis.

En dan heb je ook nog altijd "Zaagmans" die elke woensdag de week doormidden zaagt.......
Hoe was Ulft ?
Die Pacer is echt een plaatje!!!
Ik hoop ook eens van de partij te zijn met mijn Skoda Forman, de vervanger van de blauwe Favorit waarmee ik vorig jaar nog in Epe was......

Form@n66 zei:
En dan heb je ook nog altijd "Zaagmans" die elke woensdag de week doormidden zaagt.......

Dat zei m'n vader vroeger ook altijd. Het is feest in Hoofddorp woensdag 12:00 op het plein. "Hoezo?" "Nou, dan wordt de week doormidden gezaagd". o_O

Gebeurt er tenminste eens iets in Hoofddorp.

@Wouter82, we hebben gisteren ontdekt dat het probleem van de verlichting waarschijnlijk in de stuurkolom zit.

Mooi werk! Als je overigens de L weglaat van het type wordt het wel een erg ranzig model... :confused:

grensrijder zei:

Tagora zei:
Mooi werk! Als je overigens de L weglaat van het type wordt het wel een erg ranzig model... :confused:

grensrijder zei:
Gisteravond de Oldsmobile Cutlass Supreme weer eens tot leven gewekt, na een halfjaar stilstand.[...]
Ja, zo ken ik er nog wel één: als je de T weglaat bij jouw type, is hij niet meer zo geschikt voor iemand met pleinvrees.:p

Trouwens, zelfspot is mij niet vreemd: mijn neefjes noemen mijn geliefde WankelRotatiemodel: NSU rot-achtig.

Tagora zei:

grensrijder zei:

Pervers mannetje. Ik zal nog eens een reportage voor je regelen. :eek:

:T

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Trouwens, zelfspot is mij niet vreemd: mijn neefjes noemen mijn geliefde WankelRotatiemodel: NSU rot-achtig.

Dus met die neefjes heb je nu een wankele relatie?
Dat kan ik me niet permitteren, want zij moeten mij later uitlaten in het park als ik zelf niet meer kan lopen.

@Isla en 929V6: de slimheid en bijdehandheid hebben ze natuurlijk van mijn broer, niet van mij. Ik ben wat dat betreft minder bedeeld. Ik dacht trouwens al een beetje in de richting van die leesmap. Ok, genoeg gekwaakt.

Phoenixrood74 zei:

:)

Ja daar mag ik best om lachen zolang men mijn Ritmo vaker Rotmo of Roestmo noemt, zegt dat bij de cabrio het dak eraf is gerot en dat ik m'n 305 in deze kleur heb uitgezocht zodat je de roest niet ziet...

o_O

Idranor zei:
Phoenixrood74 zei:

:)

Ja daar mag ik best om lachen zolang men mijn Ritmo vaker Rotmo of Roestmo noemt, zegt dat bij de cabrio het dak eraf is gerot en dat ik m'n 305 in deze kleur heb uitgezocht zodat je de roest niet ziet...

o_O

Die figuren gaan voor de originaliteitsprijs... :rolleyes:

Audi80Coupé zei:
Martyn83r zei:
ben nu erg nieuwsgierig :)

Damn dat is gaaf !
Ik kocht dus niet zo lang geleden ook twee 929's, een grijze die hier nog in de garage staat, en een exact dezelfde donkerblauwe 2.2 carb LX. met fikse schade.
Die laatste is gesloopt en daarmee is de grijze gered, vorige week is de motor ervan verkocht...
Hopelijk zijn deze twee in betere staat?

Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.

grensrijder zei:
Ik zie de laatste ineens allerlei e-mailtjes voorbijkomen van EMW'ers die in de koopmodus zitten en hun oog op leuk spul laten hebben laten vallen. Wie weet wat dat allemaal oplevert. Wie en wat? Dat laat ik graag aan jullie speculaties over.

Wie? Wat? Waar? Ik dacht dat we in een dikke crisis zaten :confused:

Wouter82 zei:
grensrijder zei:

Wie? Wat? Waar? Ik dacht dat we in een dikke crisis zaten :confused:

De een wel, de ander profiteert er juist van.

Ik heb inmiddels geen geld meer voor een nieuwe aanschaf. De Camry heeft een zeer uitgebreide servicebeurt/apk ondergaan. Alle vloeistoffen vervangen, distributieriem vervangen, versche bougietjes, frisse filtertjes en een stuurkogel + nieuwe achterremcylinders.
Dat verzacht de crisis bij de garagist weer een beetje. Volgende week is de Z3 aan de beurt, ik zie al zachtkens in de verte twee splinternieuwe Michelins aan de horizon verschijnen.

Ondanks de lege portemonee wel blijven dromen van o.a. die imposante 929's

grensrijder zei:
Ik verraad lekker niks! :p

Nee, dat zou ik als voorzitter ook niet doen. :cool:
Hier geen koopmodus aangaande een auto met EMWgehalte. De knip is effe leeg. Maar ooit komt ie voorbij... een D.... of een P.....
Ben wel benieuwd

Terug
Bovenaan