A
Anoniem
Guest
Wouter82: had je deze afgelopen zondag gezien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Wouter82: had je deze afgelopen zondag gezien?
![]()
Klopt, en op zaterdag het Concours d'Elégance in Apeldoorn dat ik nu ook eindelijk wel eens wil meemaken.Joël D. zei:Phoenixrood74 zei:24 juni staat zeker in mijn agenda genoteerd, maar het zou zomaar kunnen dat ik er dit keer eens niet bij ben omdat er dat weekend ook twee andere erg leuke evenementen zijn.
Italia a Zandvoort?![]()
Italia a Zandvoort ben ik er ook. Councours d'Elégance lijkt me ook leuk om heen te gaan, maar is meteen weer zo ver.Phoenixrood74 zei:Klopt, en op zaterdag het Concours d'Elégance in Apeldoorn dat ik nu ook eindelijk wel eens wil meemaken.Joël D. zei:Italia a Zandvoort?Phoenixrood74 zei:24 juni staat zeker in mijn agenda genoteerd, maar het zou zomaar kunnen dat ik er dit keer eens niet bij ben omdat er dat weekend ook twee andere erg leuke evenementen zijn.![]()
Kom, kom! Voor een mooi evenement heb je toch best wat kilometers over?Joël D. zei:Italia a Zandvoort ben ik er ook. Councours d'Elégance lijkt me ook leuk om heen te gaan, maar is meteen weer zo ver.Phoenixrood74 zei:Klopt, en op zaterdag het Concours d'Elégance in Apeldoorn dat ik nu ook eindelijk wel eens wil meemaken.Joël D. zei:Italia a Zandvoort?Phoenixrood74 zei:24 juni staat zeker in mijn agenda genoteerd, maar het zou zomaar kunnen dat ik er dit keer eens niet bij ben omdat er dat weekend ook twee andere erg leuke evenementen zijn.![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Overigens: Nijntje heeft laten weten dat het alweer wat beter gaat. De kale plekken beginnen te verdwijnen.
Hebben we nu alweer dezelfde mening?ZDRIE zei:Oh die Corolla is zoooo fraai..........
Ah net nu ik geen extra stallingsruimte over heb is dat ding te koop. Ik spotte hem al een tijdje in Hattem en het is echt een originele, zij het niet helemaal perfecte, sportswagon. Ik lust hem wel, als de prijs goed is tenminste.
Gezien de roestplekken is hij slightly overpriced.
Je brengt me op een idee. Je zou een prachtig artikel kunnen maken over de Volvo 1800 ES, Lancia Beta HPE, Toyota Sports Wagon, Volvo 480 en Honda Accord Aerodeck. De laatsten zijn volgens mij al eens samen getest in Autovisie.ZDRIE zei:Was blijkbaar uniek voor deze HPE van Toyota. Zo uniek dat het zelfs de speelgoedfabrikant was opgevallen.
ZDRIE zei:Wel eng overigens PR74 die beklemmende gelijkheid in opvattingen.![]()
ENTE zei:ZDRIE zei:Wel eng overigens PR74 die beklemmende gelijkheid in opvattingen.![]()
Zou er een 4e broer van ons rondlopen? Ik zeg DNA test![]()
Klopt, in een duurtest zelfs. Ik moet nog ergens een of twee delen daarvan hebben liggen.Phoenixrood74 zei:Je brengt me op een idee. Je zou een prachtig artikel kunnen maken over de Volvo 1800 ES, Lancia Beta HPE, Toyota Sports Wagon, Volvo 480 en Honda Accord Aerodeck. De laatsten zijn volgens mij al eens samen getest in Autovisie.
Deze is op 8 mei alweer overgeschreven zag ik bij RDW... Mooi ding wel ja!ENTE zei:Vanmiddag iets gezien voor elk erg aardig...(sorry van de BB quality pics)
Een luxe Corrolaan met automaat
Staat te koop bij de Toyodealer in Hattem. Amper 85.000km gelopen en in een best waardige staat.
Leuk zo met die ouwe kentekenplaten
![]()
![]()
mafdaf zei:Ik ben David, kom uit Emmen en heb een Dacia Logan MCV uit 2007 voor familietransport en een Suzuki Alto FX uit 1983 voor de fun...
![]()
mafdaf zei:Ik ben al een dikke maand lid, maar kon dit topic eerst niet vinden. Staat nog een hele oude link op de website...![]()
Phoenixrood74 zei:Goed plan!En dan heb ik meteen ook werk: monnikenwerk.
mafdaf zei:Alto MKV (met kar verlenging)
Audi80Coupé zei:Leuk dat je nu ook hier op het forum zit! Ik woon ook in Emmen en heb een tijdje geleden een grilletje bij je opgehaald, ik zit ook op het Suzuki Alto Forum
Phoenixrood74 zei:Er schijnt in kloosters ook grote behoefte te zijn aan nieuwe instroom. Die behoefte is wel platonisch, hoop ik. Zouden er ook kloosters zijn die niet richten op bier brouwen, maar op auto-evenementen?
Vanzelfsprekend. Stom dat ik die niet direct genoemd heb. Maar je maakt zeker weer een grapje?stoterstangen90 zei:En de Scimitar GTE
Ik geloof wel in Christoffel-bier, maar niet in priesters. Ik zal de zegening van gepaste afstand, al bierdrinkend en agnostisch dan wel atheïstisch, aanschouwen.929V6 zei:Phoenixrood74 zei:Er schijnt in kloosters ook grote behoefte te zijn aan nieuwe instroom. Die behoefte is wel platonisch, hoop ik. Zouden er ook kloosters zijn die niet richten op bier brouwen, maar op auto-evenementen?
Er zijn nog wel wat durpskes in Brabant waar je je auto door een priester kunt laten zegenen, op de dag van de Heilige Christoffel. Misschien een ideetje voor een volgende EMW-samenkomst? :T
Dat werd wel even gedacht, maar het bleek toch een Maria te zijn.Wouter82 zei:In de Croma zit toch een Christoffel?
[size=x-small]Nee, niet achter het stuur maar een stickertje met zijn afbeelding...[/size]
Moderator
Phoenixrood74 zei:Dat werd wel even gedacht, maar het bleek toch een Maria te zijn.Wouter82 zei:In de Croma zit toch een Christoffel?
[size=x-small]Nee, niet achter het stuur maar een stickertje met zijn afbeelding...[/size]
Weet ik Nick! Kleine wereld he...Audi80Coupé zei:mafdaf zei:Alto MKV (met kar verlenging)
Leuk dat je nu ook hier op het forum zit! Ik woon ook in Emmen en heb een tijdje geleden een grilletje bij je opgehaald, ik zit ook op het Suzuki Alto Forum:
![]()