Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Wat een topdag! Fantastisch weer, enorm gezellige club EMW'ers en een heel aardige toeloop van het publiek (y) (y) (y)

ulft1.jpg

ulft2.jpg

ulft3.jpg

En zo maak je als nieuwe leden natuurlijk een zeer goede eerste indruk :D
ulft4.jpg

Martyn83r zei:
hey leuk, nog een 929 ?? vertel vertelllll :)

We waren al een tijdje op zoek naar een vroeg nieuw model 929 (vanaf '87) en vonden deze twee. Eén is van '88, de ander is een onderdelenauto met onbekend bouwjaar. We zien wel wat het is, want we hebben ze zelf nog niet gezien.

Oeh la la !!

Toch wel heel bijzonder, als ik je kan vertellen dat er van de 929 v6 auto's nog maar een stuk of 7 over zijn in ons hele land....
ben nu erg nieuwsgierig :)

Als ik aan gisteren terugdenk komen er twee woorden in me op: arme Nijntje.

Phoenixrood74 zei:
Als ik aan gisteren terugdenk komen er twee woorden in me op: arme Nijntje.

Haha, inderdaad. De gesprekken tijdens het eten naderhand waren echt van een alarmerend niveau. Het is dat de kersverse leden met de Pacer dezelfde humor bleken te hebben, een ander had gillend weggerend :D

De anekdote van Tagora zijn belevenissen in de Zwaluwenhoeve-bus waren ook hilarisch.

Wouter82 zei:
grensrijder zei:
Eddy C zei:
De anekdote van Tagora zijn belevenissen in de Zwaluwenhoeve-bus waren ook hilarisch.

:confused:

Heb je dat gemist? Jammer, het was bijkans het hoogtepunt van de dag. Werkelijk hilarisch was dat verhaal :LOL:

Ik kon sowieso haast niets verstaan aan de andere kant van de tafel. Grensrijdster Mk II heeft in elk geval enorm veel lol beleefd.

De Cuore is weer thuis na anderhalve week gebruik door tsov en 1500 kilometer volgens de teller verder. Vanmiddag was de overdracht en mocht ik het laatste stuk naar huis rijden. Helaas moest de Cuore wel een paar keer flink inhouden wat niet echt een fijn gevoel geeft. Na het tanken was het wel over. Verder heb ik als een parasiet altijd achter vrachtwagens aangehangen. Gelukkig reed ik niet met deze auto tijdens de stortbuien op de terugweg van Ulft.

grensrijder zei:
Wouter82 zei:
grensrijder zei:
Eddy C zei:

:confused:

Heb je dat gemist? Jammer, het was bijkans het hoogtepunt van de dag. Werkelijk hilarisch was dat verhaal :LOL:

Ik kon sowieso haast niets verstaan aan de andere kant van de tafel. Grensrijdster Mk II heeft in elk geval enorm veel lol beleefd.

Dit speelde zich af nog tijdens de middag onder de tent. Volgens mij toen je was weggeroepen om een Vitesse te inspecteren :D

Maar ook aan tafel de grootste lol gehad ja, het ging werkelijk nergens meer over o_O

Het was in alle opzichten een geweldige dag gisteren en, met de Simca-meeting van zaterdag erbij, een geweldig weekend!(y) Verder ga ik jullie hier niet vermoeien met lange verslagen c.q. fotoseries, met uitzondering van onderstaande foto die wat mij betreft wel kenmerkend is voor Elk Merk Waardig:

2mgpgkh.jpg

Eddy C zei:
De Cuore is weer thuis na anderhalve week gebruik door tsov en 1500 kilometer volgens de teller verder. Vanmiddag was de overdracht en mocht ik het laatste stuk naar huis rijden. Helaas moest de Cuore wel een paar keer flink inhouden wat niet echt een fijn gevoel geeft. Na het tanken was het wel over. Verder heb ik als een parasiet altijd achter vrachtwagens aangehangen. Gelukkig reed ik niet met deze auto tijdens de stortbuien op de terugweg van Ulft.

Dat inhouden zou zomaar aan het tanken van verkeerde brandstof kunnen liggen. Gooi je er euro 95 in? Probeer dan eens super 98.

Aangezien ik zondag net zoveel Tagora's geteld heb als Audi 100 Typ 44's, ga ik toch maar eens lid worden van deze maffe en sympathieke club denk ik. Ik vond de Audi 100 hier eigenlijk veel te normaal voor toen ik deze kocht. Nu, 3 maanden later besef ik dat het toch best een aparte auto is in het dagelijks verkeer. De korte kennismaking met Phoenixrood74, Guus Leferink en Simca1006 was ook zeker de moeite waard. De vage forumberichten in dit topic over dit zootje ongeregeld wakkeren mijn belangstelling alleen nog maar verder aan.

Wanneer is het volgende evenement gepland? Vind het nu toch hoog tijd worden om eens kennis te maken.

smarter zei:
Wouter82 zei:
En wij zijn veel geregelder dan dat wij soms overkomen hoor :D

Jammer, ik heb net mijn lidmaatschap bevestigd op de site...;)
Leuk, hartelijk welkom!(y) Het was gezellig om even kennis met je te maken afgelopen zondag. Je auto heb ik niet gezien, maar dat komt dus nog wel goed! Vergis je trouwens niet: we zijn een goedgeorganiseerde, serieuze vereniging, met alleen een minder voor de hand liggende voorkeur qua auto's. Ik denk dat je ons kunt omschrijven als een zootje geregeld met veel zelfspot en een ongelimiteerde autoliefde.

...en een wandelende auto-encyclopedie in de vorm van 929V6, alhoewel er van het wandelen nu even niet veel terecht komt.

Een zittende auto-encylopedie is eigenlijk ook veel merkwaardiger.

(On)geregeld als we zijn knallen we door naar het volgende evenement! Hoe, wat en waar houden we nog even voor ons, momenteel worden de details uitgewerkt. Maar zondag 24 juni staat natuurlijk al lang gereserveerd in jullie agenda's!

24 juni staat zeker in mijn agenda genoteerd, maar het zou zomaar kunnen dat ik er dit keer eens niet bij ben omdat er dat weekend ook twee andere erg leuke evenementen zijn.

Er zullen nooit zoveel EMW'ers komen naar Amsterdam dan op een gemiddelde Koninginnedag.

Phoenixrood74 zei:
24 juni staat zeker in mijn agenda genoteerd, maar het zou zomaar kunnen dat ik er dit keer eens niet bij ben omdat er dat weekend ook twee andere erg leuke evenementen zijn.

Italia a Zandvoort? ;)

Ongelukkig verwoord misschien. In Amsterdam is inderdaad ruimte zat want met Koninginnedag komen er ongeveer een miljoen mensen. Voor 20 EMW'ers is er dus altijd plaats.

De auteur van dit stuk was waarschijnlijk niet buiten de hal geweest.....

Terug
Bovenaan