A
Anoniem
Guest
Voor zover ik weet was die er niet. Of hij is het hele weekend ondergronds gebleven.Matrancho zei:In de categorie dieren": Wie was de mol??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor zover ik weet was die er niet. Of hij is het hele weekend ondergronds gebleven.Matrancho zei:In de categorie dieren": Wie was de mol??
Moderator
Pedigreepaul zei:Wie van de heerschappen en welke schitterende automobili staan aankomende zondag in Ulft?
Pedigreepaul zei:Wie van de heerschappen en welke schitterende automobili staan aankomende zondag in Ulft?
Moderator
Audi80Coupé zei:Pedigreepaul zei:Wie van de heerschappen en welke schitterende automobili staan aankomende zondag in Ulft?
Misschien is het leuk om alle auto's/forumleden die naar Ulft gaan te inventariseren in één topic?
Audi80Coupé zei:Pedigreepaul zei:Wie van de heerschappen en welke schitterende automobili staan aankomende zondag in Ulft?
Misschien is het leuk om alle auto's/forumleden die naar Ulft gaan te inventariseren in één topic?
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. Aan de ene kant is het leuk om te weten, zodat je met bepaalde forummers eens kennis kunt maken, aan de andere kant ben ik helemaal niet blij dat de bezetting van onze stand nu al is doorgegeven. Daar had wel iets beter over nagedacht kunnen worden.grensrijder zei:Audi80Coupé zei:Pedigreepaul zei:Wie van de heerschappen en welke schitterende automobili staan aankomende zondag in Ulft?
Hè bâh, nou is de verrassing eraf...![]()
VW 1200 zei:Beste EMW leden,
Komen jullie zondag 20 mei 2012 ook naar Ulft? Daar wordt namelijk het eerste grote Youngtimerevent van Nederland gehouden! Elk Merk Waardig is die dag uiteraard ook aanwezig met een clubpresentatie van 10 auto's. Het event duurt van 10.00 - 17.00 uur, zie voor meer info de site: Youngtimer Event Forever Young
Kom je met een youngtimer?
Dan mag je op de youngtimerparking parkeren. Hiervoor kun je online voor € 10 een Youngtimerticket kopen. Dit biedt toegang voor jou en je youngtimer. Eventuele passagiers kosten € 7,50 p.p. (online, want aan de deur kost het € 10). Kinderen onder de 12 jaar zijn gratis.
Kom je niet met een youngtimer?
Dan kun je op de bezoekersparkeerplaats parkeren. Je hebt dan dus een bezoekersticket per persoon nodig, en parkeren op de gewone parkeerplaats kost € 4. Kinderen onder de 12 jaar zijn gratis.
Als je op de youngtimerparking staat is het erg leuk als je vooraf een korte factsheet over je auto invult en op je dashboard legt. Ook kan je via die sheet je auto te koop aanbieden eventueel. Zie voor de PDF: Infosheet youngtimer
Het adres van het DRU Park Ulft, waar het evenement wordt gehouden:
DRU Park Ulft
Ulftseweg 128
7064 LE Silvolde
Routebeschrijving naar het DRU park
Hopelijk kunnen we jullie in grote getalen verwelkomen op de clubstand. Als je besluit te komen dan kan je eventueel je auto alvast met foto aanmelden, zodat deze op de website komt te staan!
Wouter82 zei:En met nieuwe bandjes neem ik aan?
PR74 zei:de blessure die 929V6 bij een onverwacht potje voetbal opliep. Gaat het weer een beetje inmiddels?
is het morgen dan al de 20e?Soloman zei:Lees ik dat nou goed? Is er morgen weer een evenement?![]()
Soloman zei:Oh nee, ik ben compleet de kluts kwijt door al die vrije dagen.
Ja. Zal ik ze hier posten (misschien een beetje off topic) of wil je ze ontvangen via WeTransfer? Geef in het laatste geval via een pb even je e-mailadres aan me door.Joël D. zei:Meer foto's van die 306 cabriolet?
Zodat jij zondag ook gewoon in Ulft aanwezig kunt zijn?stoterstangen90 zei:De Ital is vandaag overigens afgekeurd op een hangend remmetje en te veel speling op het stuurhuis. Laat ik gelukkig nog een stuurhuis in de voorraad hebben.
Eigenlijk is een kenteken voldoende. Mijn moeder had een 306 cabrio met rood dak. En zoveel zijn er daar ook niet meer van.Phoenixrood74 zei:Ja. Zal ik ze hier posten (misschien een beetje off topic) of wil je ze ontvangen via WeTransfer? Geef in het laatste geval via een pb even je e-mailadres aan me door.Joël D. zei:Meer foto's van die 306 cabriolet?
Moderator
Joël D. zei:Eigenlijk is een kenteken voldoende. Mijn moeder had een 306 cabrio met rood dak. En zoveel zijn er daar ook niet meer van.Phoenixrood74 zei:Ja. Zal ik ze hier posten (misschien een beetje off topic) of wil je ze ontvangen via WeTransfer? Geef in het laatste geval via een pb even je e-mailadres aan me door.Joël D. zei:Meer foto's van die 306 cabriolet?![]()
Het zou zo maar kunnen zijn dat ik zondag dat stuurhuis erin ga klussen.Phoenixrood74 zei:Zodat jij zondag ook gewoon in Ulft aanwezig kunt zijn?stoterstangen90 zei:De Ital is vandaag overigens afgekeurd op een hangend remmetje en te veel speling op het stuurhuis. Laat ik gelukkig nog een stuurhuis in de voorraad hebben.
Moderator
D. Elzinga zei:
Audi80Coupé zei:Wat te denken van een duopak Mazda 929 en een Swift uit '86 met 24dkm!