Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Nog een foto mijnerzijds van de toevallige ontmoeting op de A28 met deze Audi 100. Dan komen er ineens een NSU Ro80, Fiat Croma, Talbot Tagora (daar zat ik dus in) en Honda Legend (niet op de foto want achter ons) langszeilen...

En nog een foto van de mooie bussen van het Gevangenismuseum

Altijd moeilijk kiezen, wit, puur of melk... o_O

Woonde 'Eerlijk, Helder, Henk' nu naast ons?
214eag4.jpg

@Tagora: ik ben voor puur, ook omdat die zo enthousiast op onze club reageerde.

Weer wat foto's van het EMWeekend, nu de categorie Oudhollandsche spellen:

Team 2 was hier nog hoopvol, maar het eindigde met de afwas
2q1yx77.jpg

Bij automemory zetten wij ons geheugenkanon Tsov in
14bhq3m.jpg

Geen flauw idee wat hier gebeurt
167s4dt.jpg

Hmm
9rlw9l.jpg

Vervolgens de categorie kleding:

De echte liefhebber (met op de achtergrond de anti-Prius)
23rampe.jpg

The communist party:D
33tnymv.jpg

De Fiat professional...
2ufc7bc.jpg

... en zijn chroomauto
2le06m1.jpg

Wil men nog meer plaatjes? Ik heb nog wat foto's van het Gevangenismuseum en van overvolle tweecilinders en dergelijke.

@ PR74: meer meer meer meer meer meer!!!!

Pedigreepaul zei:
Wie van de heerschappen en welke schitterende automobili staan aankomende zondag in Ulft?

1. Nissan Cherry (Bluebird als backup)
2. Mitsubishi Galant TD
3. Seat Malaga
4. Renault 9
5. Daihatsu Charmant
6. Ford Sierra Custom
7. VW Passat
8. AMC Pacer
9. Fiat Croma
10. Talbot Tagora

Het zag er weinig hoopvol uit voor onze Tagora wegens een kapotte schokdemper, maar op het nippertje is hij nog gerepareerd! (y)

Pedigreepaul zei:
Wie van de heerschappen en welke schitterende automobili staan aankomende zondag in Ulft?

Misschien is het leuk om alle auto's/forumleden die naar Ulft gaan te inventariseren in één topic?

Audi80Coupé zei:
Pedigreepaul zei:

Misschien is het leuk om alle auto's/forumleden die naar Ulft gaan te inventariseren in één topic?

Hè bâh, nou is de verrassing eraf... :cry:

grensrijder zei:
Audi80Coupé zei:
Pedigreepaul zei:

Hè bâh, nou is de verrassing eraf... :cry:
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. Aan de ene kant is het leuk om te weten, zodat je met bepaalde forummers eens kennis kunt maken, aan de andere kant ben ik helemaal niet blij dat de bezetting van onze stand nu al is doorgegeven. Daar had wel iets beter over nagedacht kunnen worden.

VW 1200 zei:
Beste EMW leden,

Komen jullie zondag 20 mei 2012 ook naar Ulft? Daar wordt namelijk het eerste grote Youngtimerevent van Nederland gehouden! Elk Merk Waardig is die dag uiteraard ook aanwezig met een clubpresentatie van 10 auto's. Het event duurt van 10.00 - 17.00 uur, zie voor meer info de site: Youngtimer Event Forever Young

Kom je met een youngtimer?
Dan mag je op de youngtimerparking parkeren. Hiervoor kun je online voor € 10 een Youngtimerticket kopen. Dit biedt toegang voor jou en je youngtimer. Eventuele passagiers kosten € 7,50 p.p. (online, want aan de deur kost het € 10). Kinderen onder de 12 jaar zijn gratis.

Kom je niet met een youngtimer?
Dan kun je op de bezoekersparkeerplaats parkeren. Je hebt dan dus een bezoekersticket per persoon nodig, en parkeren op de gewone parkeerplaats kost € 4. Kinderen onder de 12 jaar zijn gratis.

Als je op de youngtimerparking staat is het erg leuk als je vooraf een korte factsheet over je auto invult en op je dashboard legt. Ook kan je via die sheet je auto te koop aanbieden eventueel. Zie voor de PDF: Infosheet youngtimer

Het adres van het DRU Park Ulft, waar het evenement wordt gehouden:
DRU Park Ulft
Ulftseweg 128
7064 LE Silvolde

Routebeschrijving naar het DRU park

Hopelijk kunnen we jullie in grote getalen verwelkomen op de clubstand. Als je besluit te komen dan kan je eventueel je auto alvast met foto aanmelden, zodat deze op de website komt te staan!

In aanvulling op bovenstaande link: als je met een youngtimer komt (en je een Youngtimerticket hebt, waarmee je dus op de youngtimerparking mag parkeren) houdt dan in je navigatie het adres "Frank Daamenstraat" aan!

Voor "normale" bezoekers, die hun moderne vehikel op de bezoekersparkeerplaats zetten volg dan de normale instructies op het adres "Ulftseweg".

@VW1200: bedankt voor de aanvulling!(y)

Voor de liefhebbers nog wat foto's van het EMWeekend; ditmaal het Gevangenismuseum in Veenhuizen:

Gelukkig ook hier nog een beetje EMW
5am83m.jpg

2dafx9i.jpg

Dat zal je leren, met je encyclopedische autokennis!
2801jdy.jpg

Waarna 929V6 een volstrekt onschuldige voorbijganger aan de schandpaal nagelt
2imbd.jpg

2mctytf.jpg

Eigenlijk horen deze lieden binnen de muren thuis
207nrqd.jpg

Veenhuizer (?) humor
es7nvc.jpg

xeog2p.jpg

n3qkjm.jpg

En meteen maar de laatste serie: auto's c.q. het kan nét

Nee Simca, ik raak de Croma echt niet
23kd7py.jpg

Wouter82 houdt van krap parkeren;)
vdg6o.jpg

Vier man passen best in een Cuore. De achterpassagiers zijn in ieder geval tevreden
23scif9.jpg

Net als de bestuurder
5o5auq.jpg

Schakelen met de knieholte went snel
2ewme8g.jpg

Het autootje zelf gaf geen krimp. Vanuit de centrale commando-unit kwamen althans geen alarmerende berichten
spf3f5.jpg

Ik vind het heel mooi dat Tagora de auto, ondanks de schrikbarend lage kilometerstand, gewoon gebruikt.(y)

PR74 zei:
de blessure die 929V6 bij een onverwacht potje voetbal opliep. Gaat het weer een beetje inmiddels?

Vandaag vanwege aanhoudende last (flinke bloeduitstorting en enkel die 1,5 keer zo dik is als normaal) toch maar even de huisarts opgezocht: de diagnose is een licht ingescheurde enkelband. De zaak is nu stevig ingetaped en als ik dat een weekje zo houd en geen gekke dingen doe zal het spoedig genezen zijn. Niks heel ernstigs dus, wel even vervelend en ik zal de volgende keer gewoon wat beter moeten opletten.:)

Vervelend, maar je hebt je in ieder geval kranig geweerd, zowel tijdens als na het voetballen! En die picknicktafelactie staat me nog helder op het netvlies.:D

Balen 929V6, maar gelukkig valt het nog mee. Sterkte! Overigens die sprong over de picknicktafel staat mij ook nog helder voor de geest. Topactie! (y)

De Ital is vandaag overigens afgekeurd op een hangend remmetje en te veel speling op het stuurhuis. Laat ik gelukkig nog een stuurhuis in de voorraad hebben.

Joël D. zei:
Meer foto's van die 306 cabriolet?
Ja. Zal ik ze hier posten (misschien een beetje off topic) of wil je ze ontvangen via WeTransfer? Geef in het laatste geval via een pb even je e-mailadres aan me door.

stoterstangen90 zei:
De Ital is vandaag overigens afgekeurd op een hangend remmetje en te veel speling op het stuurhuis. Laat ik gelukkig nog een stuurhuis in de voorraad hebben.
Zodat jij zondag ook gewoon in Ulft aanwezig kunt zijn?

Phoenixrood74 zei:
Joël D. zei:
Meer foto's van die 306 cabriolet?
Ja. Zal ik ze hier posten (misschien een beetje off topic) of wil je ze ontvangen via WeTransfer? Geef in het laatste geval via een pb even je e-mailadres aan me door.
Eigenlijk is een kenteken voldoende. Mijn moeder had een 306 cabrio met rood dak. En zoveel zijn er daar ook niet meer van. ;)

Phoenixrood74 zei:
stoterstangen90 zei:
Zodat jij zondag ook gewoon in Ulft aanwezig kunt zijn?
Het zou zo maar kunnen zijn dat ik zondag dat stuurhuis erin ga klussen.

Nou, we zijn best beschaafd toch? Bovendien nemen we deze editie de tanks nog niet mee.

Het zag er super uit bij jullie, heren! (y)

Overigens kwamen we nog thuis met positief nieuws, want er zijn weer een paar Elk Merk Waardige auto's gekocht! (y)

Terug
Bovenaan