Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

grensrijder zei:
Phoenixrood74 zei:
Naar Bordeaux of gewoon naar Stevie Wonder in het algemeen?

Die duldt geen pottenkijkers als hij aan het werk is.
Kan ik me voorstellen. Het werk dat hij doet kan het daglicht niet verdragen.

Edit: heb ik alwéér de EMW-ling. Voor de verandering maar eens een EMWegsituatie:

6pz4sm.jpg

En tsov heeft het weer voor elkaar: hij is weer eventjes mobiel met een leen-EMW-auto. De Stellar mag nu twee weken in Amsterdam rondsnuffelen :D

Wouter82 zei:
En tsov heeft het weer voor elkaar: hij is weer eventjes mobiel met een leen-EMW-auto. De Stellar mag nu twee weken in Amsterdam rondsnuffelen :D
Heb je 'm vrijwillig afgestaan of heeft Tsov er hard voor moeten vechten?

Ik moet zelf thuis nog even in onderhandeling over de 24e. Ik werk altijd op zaterdag, dus vrije zondagen met het gezin zijn dierbaar en schaars. Lekker met de Audi naar A'dam toeren en daar een lekker stukkie fietsen met alle gezelligheid eromheen klinkt erg aanlokkelijk. Wellicht hebben de dames (vrouw en 2 dochters) wel zin in een lekker lang dagje winkelen in Amsterdam. Wordt alleen geen goedkoop dagje uit op deze manier vrees ik.

Wouter82 zei:
Vrijwillig, zo makkelijk kan ik wel eens zijn.

Soloman en Solovrouw: gezellig (y)

Ik ga het met haar bespreken. Een fietsje vindt ze altijd leuk, vooral als er een puzzeltocht achteraan komt met de auto (daar is ze gek op, daarom kwamen we een jaar geleden als laatste binnen:))

Dagje vrij vandaag, wat gaan we eens doen?
Om te vieren dat mijn V6 hopelijk straks verkocht gaat worden, een bezoekje brengen aan dit kekke karretje? :)

108981868_1_large.jpg

smarter zei:
Ik moet zelf thuis nog even in onderhandeling over de 24e. Ik werk altijd op zaterdag, dus vrije zondagen met het gezin zijn dierbaar en schaars. Lekker met de Audi naar A'dam toeren en daar een lekker stukkie fietsen met alle gezelligheid eromheen klinkt erg aanlokkelijk. Wellicht hebben de dames (vrouw en 2 dochters) wel zin in een lekker lang dagje winkelen in Amsterdam. Wordt alleen geen goedkoop dagje uit op deze manier vrees ik.

Ach, jij rijdt vanaf volgend jaar in een belastingvrije auto, dus dan kost autorijden helemaal niets meer. Krijg je zelfs bijna geld toe. :LOL:

Volgens mij gaat TSOV het nog eens zou uitkienen dat de andere EMW-leden hem 52 weken per jaar mobiel houden.

Ja, het is een slimmerd, die Tsov!;)

Edit: ik hoor zojuist dat hij in Mokum de bijnaam MazzelTsov heeft!

:D MazzelTsov! :D

Is het ook een idee om met EMW eens een keertje naar de Zwaluwhoeve te gaan voor de broodnodige ontspanning?

Wordt dan wel EMZW!

Phoenixrood74 zei:
Ja, het is een slimmerd, die Tsov!;)

Edit: ik hoor zojuist dat hij in Mokum de bijnaam MazzelTsov heeft!

De Zwaluwhoeve: is dat van die massages door opgedirkte meisjes? Dat verhaal heb ik helaas moeten missen.

Zondag de 24e ben ik er in ieder geval bij qua fietsen en lunch. Ik weet niet hoe het programma er daarna uitziet, maar eind van de middag ben ik wel van plan om weer af te zwaaien.

Martyn83r zei:
Om te vieren dat mijn V6 hopelijk straks verkocht gaat worden, een bezoekje brengen aan dit kekke karretje? :)

108981868_1_large.jpg

Ahum, nou die is dus binnengehaald :p
Bleek na een email wisseling voor wat interieurdelen met een oude bekende van me, dat zijn vrouw hier tot 2009 in heeft gereden, 20 jaar lang!
Dus dat levert heel veel leuk gespreksstof en mogelijkheden op.
Zal ik m meenemen de 24e ? :)

Martyn83r zei:
Martyn83r zei:

108981868_1_large.jpg

Ahum, nou die is dus binnengehaald :p
Bleek na een email wisseling voor wat interieurdelen met een oude bekende van me, dat zijn vrouw hier tot 2009 in heeft gereden, 20 jaar lang!
Dus dat levert heel veel leuk gespreksstof en mogelijkheden op.
Zal ik m meenemen de 24e ? :)

Goed ding, zeg! (y)

Doen we :)
heb ik nog nog twee weken de tijd om hem schoon te krijgen, vooral van binnen... *stink*

Hij is al op de brug geweest, en ondanks de verwaarloosde staat van de lak en het plaatwerk, was de onderkant eigenlijk heel goed.
geen gaatjes, en ooit was iemand al zo slim geweest dik met tectyl te kliederen, geen knoei en laswerk, dus dat vond ik erg fijn.
Standaard onderhoud, een bandje, vloeistoffen vernieuwen, en uitdeuken, thats all :p
hoort thuis in de categorie: Geingi voor weinig :)

Nee hoor, hij staat op vredestein bandjes, alleen linksachter is het een michelin, dus waarschijnlijk hebben ze een keer n lekke band gehad ofzo....
allemaal totaal niet spannend :)

929V6 zei:
Zijn die fietsen wel een beetje EMW?

Het zal jullie waarschijnlijk niet verbazen, maar ik heb een fiets met een hoog EMW-gehalte: een Amerikaanse Phat Femme Phatale.

Phat-FemmePhatale-26--He-1N---2012--Phat-Cruiser-Herren__437220-01.jpg

grensrijder zei:
929V6 zei:
Zijn die fietsen wel een beetje EMW?

Het zal jullie waarschijnlijk niet verbazen, maar ik heb een fiets met een hoog EMW-gehalte: een Amerikaanse Phat Femme Phatale.
Het verbaast mij dat jij überhaupt een fiets hébt. Ik vermoed dat deze Femme nog net zo maagdelijk is als toen je haar kocht.

Precies! Kunnen alle deelnemers van de volgende meeting eigenlijk wel fietsen? Anders wordt het sowieso al heel erg EMW.

grensrijder zei:
smarter zei:
Dan toch liever een oude fiets om het op te leren.

Jij kent mijn vriendin toch niet?

Voor jou een vraag...;)

Ik heb overigens zelf in dezen wel recht van spreken, ik was destijds 17, mijn meisje 19. Was toen een best spannend leeftijdsverschil. Wel een prima keuze gebleken, we zijn ondertussen saampjes ruim 20 jaar ouder geworden.

smarter zei:
grensrijder zei:
smarter zei:
Dan toch liever een oude fiets om het op te leren.

Jij kent mijn vriendin toch niet?

Voor jou een vraag...;)

Ik heb overigens zelf in dezen wel recht van spreken, ik was destijds 17, mijn meisje 19. Was toen een best spannend leeftijdsverschil. Wel een prima keuze gebleken, we zijn ondertussen saampjes ruim 20 jaar ouder geworden.

Over spannend gesproken: zaterdag vertelde iemand hoe jij in het echt heet en het blijkt dat wij elkaar enigszins kennen, alhoewel wij elkaar nooit zijn tegengekomen.

grensrijder zei:
Over spannend gesproken: zaterdag vertelde iemand hoe jij in het echt heet en het blijkt dat wij elkaar enigszins kennen, alhoewel wij elkaar nooit zijn tegengekomen.

Ik ken jou ook bij naam, je hebt toch bij Peugeot Experience gewerkt?

Terug
Bovenaan