Soloman
Wegverkenner
Phoenixrood74 zei:Naar Bordeaux of gewoon naar Stevie Wonder in het algemeen?Soloman zei:Ik ga effe kijken in mijn mail. Misschien wil vrouwtjelief ook wel mee.:T
uhhh
Amsterdam toch?:T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Naar Bordeaux of gewoon naar Stevie Wonder in het algemeen?Soloman zei:Ik ga effe kijken in mijn mail. Misschien wil vrouwtjelief ook wel mee.:T
Kan ik me voorstellen. Het werk dat hij doet kan het daglicht niet verdragen.grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Naar Bordeaux of gewoon naar Stevie Wonder in het algemeen?
Die duldt geen pottenkijkers als hij aan het werk is.
Heb je 'm vrijwillig afgestaan of heeft Tsov er hard voor moeten vechten?Wouter82 zei:En tsov heeft het weer voor elkaar: hij is weer eventjes mobiel met een leen-EMW-auto. De Stellar mag nu twee weken in Amsterdam rondsnuffelen![]()
Wouter82 zei:Vrijwillig, zo makkelijk kan ik wel eens zijn.
Soloman en Solovrouw: gezellig![]()
smarter zei:Ik moet zelf thuis nog even in onderhandeling over de 24e. Ik werk altijd op zaterdag, dus vrije zondagen met het gezin zijn dierbaar en schaars. Lekker met de Audi naar A'dam toeren en daar een lekker stukkie fietsen met alle gezelligheid eromheen klinkt erg aanlokkelijk. Wellicht hebben de dames (vrouw en 2 dochters) wel zin in een lekker lang dagje winkelen in Amsterdam. Wordt alleen geen goedkoop dagje uit op deze manier vrees ik.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Edit: ik hoor zojuist dat hij in Mokum de bijnaam MazzelTsov heeft!
Phoenixrood74 zei:Ja, het is een slimmerd, die Tsov!
Edit: ik hoor zojuist dat hij in Mokum de bijnaam MazzelTsov heeft!
Moderator
Mazzeltsov zei:Zo dan?Wel een leuk ding hoor, die Stellar!
Martyn83r zei:Dagje vrij vandaag, wat gaan we eens doen?
Om te vieren dat mijn V6 hopelijk straks verkocht gaat worden, een bezoekje brengen aan dit kekke karretje?
![]()
Martyn83r zei:Martyn83r zei:Dagje vrij vandaag, wat gaan we eens doen?
Om te vieren dat mijn V6 hopelijk straks verkocht gaat worden, een bezoekje brengen aan dit kekke karretje?
![]()
Ahum, nou die is dus binnengehaald
Bleek na een email wisseling voor wat interieurdelen met een oude bekende van me, dat zijn vrouw hier tot 2009 in heeft gereden, 20 jaar lang!
Dus dat levert heel veel leuk gespreksstof en mogelijkheden op.
Zal ik m meenemen de 24e ?![]()
We komen toch allemaal met de fiets?Wouter82 zei:Gefeliciteerd! En neem maar mee ja![]()
![]()
Phoenixrood74 zei:We komen toch allemaal met de fiets?Wouter82 zei:Gefeliciteerd! En neem maar mee ja![]()
![]()
Wat ben jij toch een vervelend kereltje. Het is te merken dat je gisteravond vroeg naar bed bent gegaan.grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:We komen toch allemaal met de fiets?Wouter82 zei:Gefeliciteerd! En neem maar mee ja![]()
![]()
Daar heb jij tijd genoeg voor.![]()
Wouter82 zei:Op zondag hebben we daar allemaal de tijd voor. Maar geen zorgen, wij zorgen voor fietsen![]()
929V6 zei:Zijn die fietsen wel een beetje EMW?
Moderator
929V6 zei:Wouter82 zei:Op zondag hebben we daar allemaal de tijd voor. Maar geen zorgen, wij zorgen voor fietsen![]()
Zijn die fietsen wel een beetje EMW?
Het verbaast mij dat jij überhaupt een fiets hébt. Ik vermoed dat deze Femme nog net zo maagdelijk is als toen je haar kocht.grensrijder zei:929V6 zei:Zijn die fietsen wel een beetje EMW?
Het zal jullie waarschijnlijk niet verbazen, maar ik heb een fiets met een hoog EMW-gehalte: een Amerikaanse Phat Femme Phatale.
smarter zei:Dan toch liever een oude fiets om het op te leren.
grensrijder zei:smarter zei:Dan toch liever een oude fiets om het op te leren.
Jij kent mijn vriendin toch niet?
Moderator
smarter zei:Voor jou een vraag...![]()
smarter zei:grensrijder zei:smarter zei:Dan toch liever een oude fiets om het op te leren.
Jij kent mijn vriendin toch niet?
Voor jou een vraag...
Ik heb overigens zelf in dezen wel recht van spreken, ik was destijds 17, mijn meisje 19. Was toen een best spannend leeftijdsverschil. Wel een prima keuze gebleken, we zijn ondertussen saampjes ruim 20 jaar ouder geworden.
grensrijder zei:Over spannend gesproken: zaterdag vertelde iemand hoe jij in het echt heet en het blijkt dat wij elkaar enigszins kennen, alhoewel wij elkaar nooit zijn tegengekomen.