smarter
Net ingestapt
Phoenixrood74 zei:Bij mijn weten komt Eddy uit het fraaie Zeeland.
Dat is net iets te ver omrijden met de huidige brandstofprijzen i.c.m. een gretige vijfpitter... overstappen op Utrecht Centraal is uiteraard altijd een optie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Bij mijn weten komt Eddy uit het fraaie Zeeland.
smarter zei:Phoenixrood74 zei:Ik las overigens zojuist dat Eddy C zondag met het openbaar vervoer komt. Dat is nog eens een ware EMW-er die het 'Doe eens wat anders' zo compleet mogelijk uitvoert.![]()
Ik weet niet waar Eddy C vandaan komt, maar als het enigszins op de route ligt (globaal Utrecht - A'dam) geef ik hem met alle plezier een lift natuurlijk.
Wat een merkwaardig product... Lijkt op een combinatie van Toyota Funcruiser, Renault Scénic RX4 en Opel Frontera.grensrijder zei:Ik niet. Kijk maar eens naar die heerlijke Isuzu Vehicross.
MWH zei:Iets met eieren en meel gooien enzo... Uit het dakraam hangend terwijl je een andere auto achtervolgt.
Wouter82 zei:grensrijder zei:In Amsterdam is voor iedereen ruimte zat.
Nou....
maar laat ik niet op voorhand tipjes van de sluier gaan oplichten
Moderator
Clignoteur zei:Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de EMW auto's, maar kan nergens de details van deze meeting vinden. Dus dit wordt een besloten bijeenkomst?
Moderator
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:
Martyn83r zei:Nou dat kon wel eens lelijk in het water vallen gezien de verwachtingen
Ik weet nog niet of mijn bejaarde mazdaatje dat wel aan kan![]()
stoterstangen90 zei:DKW bedoel je.
Moderator
Je Mazda's, telefoon en e-mail werkten zeker allemaal niet vandaag? Watergevoelig?Martyn83r zei:Audi is al bijna 50 jaar onderdeel van VW, en aangezien de enige echte VW nog altijd in mijn ogen een VW Kever is, noem ik alles van Audi, Seat, Skoda en aan verwante Duitse vierwielers gewoon voor het gemak een Kever
Voordeel is: die dingen starten tenminste wel altijd![]()
Wouter82 zei:Een Golluf bij EMW![]()
Phoenixrood74 zei:Ja, met schreeuwerige bekleding, een bruluitlaat en een sneu petje achter het stuur.
Phoenixrood74 zei:Martyn83r zei:Je Mazda's, telefoon en e-mail werkten zeker allemaal niet vandaag? Watergevoelig?![]()
Ha ha, nou die deden het wel, had ik die ook toch maar gepakt in plaats van die ontzettende Opel van Henk, want die deed vandaag zijn naam weer eer aan :-( gloeiende gloeiende.......
Telefoons deden het wel, ware het niet dat we geen telefoonnummers bij de hand hadden, wel de uitnodiging uitgeprint, maar daar stond het ook niet op jammer genoeg, gelukkig heeft Henk dan een wat meer betrtrouwbare i-Phone en kon Joost nog per mail bereiken dat we dus door technische problemen veels te laat onderweg gingen en halverwege in een stortbui maar zijn omgekeerd omdat het toen al tien uur was geweest :-(
Wel hebben we ondanks deze misser toch nog een leuke dag gehad.....
Moderator
repelsteel zei:Vanwege het gebrek aan fietsen het vuur uit de sloffen gelopen. Om TSOV hardhandig van een speeltoestel te gooien als het tempo je te hoog is vond ik wat te ver gaan.
Moderator
929V6 zei:@Wouter,
De onderstaande meneer had misschien ook beter een Canta kunnen kopen:
https://www.telegraaf.nl/binnenland/12420240/__Auto_ramt_woning_Alkmaar__.html
Wouter82 zei:929V6 zei:@Wouter,
De onderstaande meneer had misschien ook beter een Canta kunnen kopen:
https://www.telegraaf.nl/binnenland/12420240/__Auto_ramt_woning_Alkmaar__.html
Hij heeft al wel de goede Canta-cleur... en hij had gewoon niet zijn vrouw moeten laten rijden
Ik vind het trouwens ook best knap dat je als gehandicapte in en uit een Corvette kunt stappen...