Guest
@StoSta: gaaf man
We kijken natuurlijk allemaal vol spanning uit naar de plaatjes van deze bolide!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mazzeltsov zei:JA Kia Pride Wagon! En dan rebadgen naar Ford Festiva![]()
Wouter82 zei:VW1200 en ik vinden dat PR aan een Bolhoedje moet![]()
Wouter82 zei:Maar ook duur, goedkoopste op Gaspedaal zijn 1950. 121'tjes heb je voor onder de 1000![]()
smarter zei:Wouter82 zei:Maar ook duur, goedkoopste op Gaspedaal zijn 1950. 121'tjes heb je voor onder de 1000![]()
€ 1.350,- incl. airco en schuifdak van 1e eigenaar.
ZDRIE zei:Leuk zo'n Rover, statige auto.
Gisteren op de beurs in Drachten twee kunststof Cursor modelauto's gekocht.
Dit waren 40 jaar gelden dealerpromotionals en er zijn er maar verrekte weinig die de speelgoedperiode ongeschonden zijn doorgekomen.
Echt iets voor PR74
https://lh3.googleusercontent.com/-dy9N3lbETLI/UHFWuIAVOrI/AAAAAAAACWU/EnnUATeGL_o/s512/P1030165.JPG
Eddy C zei:![]()
link
Gaaf ding! Helaas zal dit stukje creativiteit wel vernietigd worden en niet aangeboden worden via de Domeinen zodat PR74 er op kan bieden.
Wouter82 zei:Maar ook duur, goedkoopste op Gaspedaal zijn 1950. 121'tjes heb je voor onder de 1000![]()
Phoenixrood74 zei:@Stoterstangen: was jij zondag op Auto Italia? Daar zag ik namelijk een Rover 800 mét trekhaak. Veel zullen er daarvan niet meer bestaan.
@Wouter82 en companen: mooi hoe jullie meedenken, al houd ik het hoofd koel en probeer ik louter op basis van rationele argumenten over een toekomstige aanschaf na te denken. Dat neemt niet weg dat zo'n Mazda 121 en een Honda Logo niet eens zulke slechte kandidaten zijn. De Logo valt dan wel weer in een iets hogere gewichtsklasse en is wat boven budget. In zijn voordeel pleiten zijn onvoorstelbare saaiheid, de gele kleur (past goed bij de oldtimers) en het feit dat ik ooit nog eens een Honda wil hebben. Gewoon om uit te vinden waarom iedereen er zo tevreden over is. Een Kia Pride is geen kandidaat voor mij. Er zijn grenzen.
De Golf staat sinds gisteren op internet en heeft blijkbaar gemerkt dat hij op de nominatie staat verkocht te worden. Bij de laatste tankbeurt ging hij van schrik 1:13 lopen. Gisteravond had ik ook al meteen een eerste bod, van maar liefst vijftig euro. Wat bezielt dat soort mensen?
Zo, en nu maar weer eens anders over lullen dan over mij? Ik vind het wel genoeg zo.![]()
Moderator
Als dat de reden is om een Logo te gaan rijden ga je al die Honda rijders toch nooit begrijpenen het feit dat ik ooit nog eens een Honda wil hebben. Gewoon om uit te vinden waarom iedereen er zo tevreden over is.
Marbih zei:Nog even terugkomend op de rit bij Hulst.
Ik vertelde één van jullie over een soortgelijke club als EMW bij mij in de buurt, waarvan ik me op dat moment de naam niet meer herinnerde.
Welnu, dat is Orca. Identieke doelstelling.
Misschien kan ik ze ergens spotten op 21 oktober.
Ja, kopen Eddy C!Wouter82 zei:Iemand kan een verzameling compleet maken:
Slechts 150 euro en een beetje werk.
https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=220543178&cd=634850383460000000
grensrijder zei:niet echt overeenkomsten.
ORCA-brochure zei:Visie
De visie van ORCA is auto’s met een respectabele
leeftijd te koesteren, te onderhouden en in
stand te houden voor het nageslacht. Iedere auto
heeft zijn eigen unieke kenmerken en historie.
Elke auto is weloverwogen ontworpen voor een
doel en maakt in onze ogen deel uit van een kunst
vorm, in zowel de vormgeving van de auto, als de
techniek die onderhuids schuilt.
Moderator
grensrijder zei:Ga eerst maar eens kijken of het wat is.
Moderator
Het eerste. Ik denk dat weinig Civic en Accord rijders in een Logo gezien willen wordenPhoenixrood74 zei:@Barri: omdat een Logo zo afwijkend en saai is t.o.v. andere Honda's of omdat de gebruikers er minder tevreden over zijn? Hoe dan ook zou mijn overweging nu vooral zijn: goedkoop en oninteressant.