A
Anoniem
Guest
Voor het gevraagde geld voor deze Prisma, is jouw L coupé meteen verkocht! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZDRIE zei:En dat is maar goed ook want er zit totaal geen handel meer in die ouwe bakken (maar ja, waar wel in)
ZDRIE zei:...er zit totaal geen handel meer in die ouwe bakken (maar ja, waar wel in)
smarter zei:Ook mijn Audi 100 trekt momenteel geen volle zalen. Gelukkig geen haast, en hij moet niet weg. Het is een topauto, ik zou er alleen graag een leuke 4-zits cabrio voor terugzien begin volgend jaar.
Pedigreepaul zei:smarter zei:Ook mijn Audi 100 trekt momenteel geen volle zalen. Gelukkig geen haast, en hij moet niet weg. Het is een topauto, ik zou er alleen graag een leuke 4-zits cabrio voor terugzien begin volgend jaar.
Ik zeg winterprojectje
ZDRIE zei:Zijn die wielen ook een origineel Citroen accessoire uit die tijd?
Is er ook behoefte aan een instructieboekje van een Axel voor in de vitrine? Of aan een typeplaatje van een Dasher Fuel Injection?simca1006 zei:Vandaag maar eens een typisch EMW onderdeeltje aangeschaft, zelf heb ik er geen bal aan maar het is wel geinig voor de heb. Leuk voor in een vitrinekastje op de komende beurs in Eelde.
Phoenixrood74 zei:Prachtige CX!
@Smarter: je denkt er toch niet serieus over om je 100 in te ruilen voor een vierzits cabrio?Je hebt de auto pas zo kort, hebt er veel aan laten doen om zo mooi te krijgen en het is een origineel Nederlandse auto waarvan je de complete geschiedenis kent. Welke cabriolet kan daar nu tegenop?
grensrijder zei:de mistlampbakken onder de voorbumper (ik vind die niet erg mooi, maar gezien de extreme zeldzaamheid laat ik ze wellicht toch zitten)
NEE! Weghalen, ze verstoren de prachtige lijn van de neus volledig.rzasa zei:grensrijder zei:de mistlampbakken onder de voorbumper (ik vind die niet erg mooi, maar gezien de extreme zeldzaamheid laat ik ze wellicht toch zitten)
JA! Laten zitten, erg gaaf.
grensrijder zei:Het punt is dat je anders al gauw in de hoek van de tamelijk afgezaagde keuzes belandt, zoals een Audi Cabriolet, een BMW E30/E36 Cabrio of een Saab 900 Cabrio.
Moderator
Een paar weken geleden kwam ik een witte tegen op Marktplaats. Ik had 'm hier nog gepost, want volgens mij was dat diegene die jij in bezit hebt gehad.grensrijder zei:een Renault 19 Cabriolet. Moet je een 16V pakken, die is mooi aangekleed. Best een goede auto, kan ik uit ervaring zeggen.
simca1006 zei:Vandaag weer eens kilometertjes gemaakt voor de opnames van de documentaire die voor volgend jaar gepland staat. Heeft 't gewoon weer goed gedaan, blijft een bijzondere verschijning op de weg zo blijkt uit de gezichten om je heen. Maar een andere EMW auto zou er best voor in de plaats kunnen komen. Wat? Nog niet echt een een idee. Een Talbot Horizon zou ik toch ook wel leuk vinden. Maareh is die wel EMW genoeg?
grensrijder zei:simca1006 zei:Vandaag weer eens kilometertjes gemaakt voor de opnames van de documentaire die voor volgend jaar gepland staat. Heeft 't gewoon weer goed gedaan, blijft een bijzondere verschijning op de weg zo blijkt uit de gezichten om je heen. Maar een andere EMW auto zou er best voor in de plaats kunnen komen. Wat? Nog niet echt een een idee. Een Talbot Horizon zou ik toch ook wel leuk vinden. Maareh is die wel EMW genoeg?
Lijkt me wel. Maar eigenlijk moet je toch eens zoeken naar een Saab 600.
grensrijder zei:Oh, is 'ie kaduuk?
Tagora zei:Hij kan de kosten nu niet meer delen door 6...![]()
Er zijn twee verschillende beurzen in Hoogstraten: de Oldtimerbeurs Hoogstraten en de Hoogstraatse Oldtimerbeurs. Ik meen te hebben gelezen dat die splitsing het gevolg is van een ruzie die ooit plaats heeft gevonden binnen de organisatie. Laatstgenoemde beurs heb ik dit voorjaar bezocht en eigenlijk was die beurs de rit nauwelijks waard. De beurs die Eddy C. noemt ken ik niet, maar sla ik even over omdat ik dit weekend andere plannen heb.grensrijder zei:Hmm, ik vond die vorig jaar nogal tegenvallen. Vrij beperkt van opzet.
Phoenixrood74 zei:Er zijn twee verschillende beurzen in Hoogstraten: de Oldtimerbeurs Hoogstraten en de Hoogstraatse Oldtimerbeurs. Ik meen te hebben gelezen dat die splitsing het gevolg is van een ruzie die ooit plaats heeft gevonden binnen de organisatie. Laatstgenoemde beurs heb ik dit voorjaar bezocht en eigenlijk was die beurs de rit nauwelijks waard. De beurs die Eddy C. noemt ken ik niet, maar sla ik even over omdat ik dit weekend andere plannen heb.grensrijder zei:Hmm, ik vond die vorig jaar nogal tegenvallen. Vrij beperkt van opzet.