Guest
Geweldig dat er weer een Cherry gered gaat worden! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eddy C zei:Geweldig nieuws X-trailrijder.
Dat verdient een Arna-ling!
![]()
grensrijder zei:Wie van ons forummers heeft er eigenlijk PVDA gestemd? Zeg eens eerlijk? Want die partij zit achter de afschaffing van de vrijstelling.
D.E.N.N.I.S. zei:Die heb ik vanmiddag gekocht, ja.
Eddy C zei:Inderdaad. Veel meer EMW kun je een Alfa niet krijgen.
![]()
Durashift zei:grensrijder zei:Wie van ons forummers heeft er eigenlijk PVDA gestemd? Zeg eens eerlijk? Want die partij zit achter de afschaffing van de vrijstelling.
+1
Er is meer in het leven dan belastingvrijstelling![]()
grensrijder zei:Ongelooflijk, zo'n snaarstrakke Rio in 2010!![]()
Mazzeltsov zei:Mooie Staalgevoel viel er op de digitale deurmat! Even een noot voor de redactie: die veerpont is gedeeld bezit![]()
Nee, ik wordt zzp-erDurashift zei:D.E.N.N.I.S. zei:Die heb ik vanmiddag gekocht, ja.
Geinig.
Wordt je eigen rijder?
Moderator
Mazzeltsov zei:die veerpont is gedeeld bezit![]()
Eddy C zei:De credits voor de nazomerrit gaan ook zeker naar VW1200.
Eddy C zei:Mooi Staalgevoel weer met wederom een professionele redactie. Het is fijn dat de autolijst van de leden weer is bijgepunt. De credits voor de nazomerrit gaan ook zeker naar VW1200.
Moderator
asconahobbyist zei:denk dat mijn Ascona ook wel een EMW ling kan wezen,in de Opel wereld is het met grote voorsprong het minst geliefde model.
asconahobbyist zei:denk dat mijn Ascona ook wel een EMW ling kan wezen,in de Opel wereld is het met grote voorsprong het minst geliefde model.
![]()
Moderator
Moderator
Barri zei:[size=x-small]Offtopic en wellicht iets te persoonlijk: die trouwjurk van je vrouw is ehm, wel apart! [/size]![]()
Durashift zei:grensrijder zei:Ik heb net de video gekeken over de 929 van Martijn. Leuk item.
Heb je EMW nog kunnen 'pluggen' of is dat eruit geknipt. ?
Ha nou ik vond de titel wel erg pakkend, als "engel voor de verschoppeling" Dat toch wel wijst naar ons verschoppelingen clubje, maar daarom juist niet minder trots en enthousiast zijn.
Ik heb al meer dan 10 duizend views gehad en voor 95% allemaal leuke reacties gekregen.
Ik heb er veel plezier aan gehad, en de wagen rijdt nu eenmaal geweldig, dus ik laat me niet afschrikken door een roestgaatje hier en daar, zo erg is het echt allemaal niet hoor
voor de mense ndie het gemist hebben: Hier de Video
Moderator
Martyn83r zei:Hoezo niet best?
grensrijder zei:Wie van ons forummers heeft er eigenlijk PVDA gestemd? Zeg eens eerlijk? Want die partij zit achter de afschaffing van de vrijstelling.