Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Culemborg? daar hebben ze zo'n leuk Elvismuseum.......

ciper2-3.jpg

Met dank aan het startdrama van de Acadiane ben ik daar niet verder gekomen dan de koffie, maar ik heb ook niet het idee iets gemist te hebben. Eens kijken wat ik nu meeneem, misschien maar eens iets betrouwbaars. :p

Erg leuke foto (y) Waar is dit? Er zijn er dacht ik ooit 8 van gebouwd. En die gene heeft er geloof ik drie.

Ik heb mij weinig gemeld dit jaar, ook niet op evenementen. Jaarvergadering laat ik ook schieten. Vanwege mijn lage betrokkenheid op het moment twijfel, ja twijfel... ik aan mijn lidmaatschap.
Uiteraard, zoals gemeld ook aan andere auto's, maar ik maak de kms verdeeld over mijn fietsen, de 2CV en de C1 en dat bevalt vooralsnog prima.

De komende maand te druk met evenementen om mij te melden dus bij de jaarvergadering. Volgend jaar hoop ik wat verbetering, maar dat moeten we nog even bekijken.

vooralsnog, van mijn EMW 2CV even een fototje van eerder afgelopen week.

8132173906_beb5f39e6a_c.jpg

Nevel, mist of zon: ik doe gewoon altijd preventief het mistachterlicht aan. Wel zo veilig.

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Nevel, mist of zon: ik doe gewoon altijd preventief het mistachterlicht aan. Wel zo veilig.

En dat terwijl twee van je auto's geen mistlicht hebben :confused:
Dan weet jij meer dan ik. Al mijn auto's hadden een mistachterlicht, maar jij hebt blijkbaar iets onklaar gemaakt, ouwe slopert.

isla zei:
Phoenixrood74 zei:

Dan rijd jij kontinu in het rood, is dat verstandig??:cool:
Het zijn vooral mijn achterliggers die daar moeilijk over doen. Maar als mijn mistachterlicht op hen werkt als een rode lap op een stier is dat hun probleem. Olé!

Phoenixrood74 zei:
Dan weet jij meer dan ik. Al mijn auto's hadden een mistachterlicht, maar jij hebt blijkbaar iets onklaar gemaakt, ouwe slopert.

Ik ging er van uit dat Ro noch Passat voorzien waren van een dergelijk attribuut. Excuus :)

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Ik ging er van uit dat Ro noch Passat voorzien waren van een dergelijk attribuut. Excuus :)
Excuses niet nodig, en ik begin nu zelf ook te twijfelen. De Ro heeft in ieder geval wel mistlampen voor. Binnenkort maar eens de uitgebreid knoppenwinkel op de dashboards bestuderen.

Phoenixrood74 zei:
Excuses niet nodig, en ik begin nu zelf ook te twijfelen. De Ro heeft in ieder geval wel mistlampen voor. Binnenkort maar eens de uitgebreid knoppenwinkel op de dashboards bestuderen.

Hmmm dat vind ik wel verontrustend, dat je je eigen auto's nog niet kent. Wist je trouwens dat die Ro een rotatiemotor heeft?

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Hmmm dat vind ik wel verontrustend, dat je je eigen auto's nog niet kent. Wist je trouwens dat die Ro een rotatiemotor heeft?

Nee, die zat alleen in die groene. Daarom startte die niet.

grensrijder zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Nee, die zat alleen in die groene. Daarom startte die niet.

Oh, ik dacht dat daar een Wankel-motor in zat, die schijnen zo onbetrouwbaar te zijn.

929V6 zei:
Lijkt me toch duidelijk:

NSU met:
448536499_77f26707bb.jpg

En NSU zonder:
7116142447_bf3b12976d_z.jpg

;)
Die witte is van mij, dus ik heb wel een mistachterlicht. Waar heb je trouwens de foto van die gele gemaakt?

Dat was niet zo moeilijk, wat als je de openingspost van deze pagina quotet, dan zie je die link vanzelf staan. ;)

Het is een leuk evenement. In deze aanbieding zit niet het youngtimer parkeerticket voor op het terrein. Deze kost 25 euro en voor clubs 15 per auto.
Het is goed dat ze je vragen tot 17.00 uur te blijven.

Duizend bommen en granaten, een originele Manx Meyer! Ik zit hier ineens heel onrustig op mijn stoel te draaien. o_O

grensrijder zei:
Duizend bommen en granaten, een originele Manx Meyer! Ik zit hier ineens heel onrustig op mijn stoel te draaien. o_O
Ik heb altijd al gedacht dat jij de Willem Holleeder van Elk Merk Waardig bent. Maar kalmeer, want jij gaat er niets meer bijkopen.

Terug
Bovenaan