Wouter82
Moderator
Martyn83r zei:Waar is de vergadering trouwens ergens? Of heb ik een bericht over t hoofd gezien ?
De uitnodiging zal niet lang meer op zich laten wachten. We gaan naar Culemborg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Martyn83r zei:Waar is de vergadering trouwens ergens? Of heb ik een bericht over t hoofd gezien ?
stoterstangen90 zei:Culemborg? daar hebben ze zo'n leuk Elvismuseum.......
![]()
grensrijder zei:stoterstangen90 zei:Culemborg? daar hebben ze zo'n leuk Elvismuseum.......
![]()
Ik ken iemand in Nederland met zo'n Cipher.
Moderator
JohanV6 zei:Erg leuke fotoWaar is dit? Er zijn er dacht ik ooit 8 van gebouwd. En die gene heeft er geloof ik drie.
Moderator
grensrijder zei:Die Wouter kent ook echt iedereen!![]()
Moderator
grensrijder zei:Eh... niet dat ik weet!
Moderator
Phoenixrood74 zei:Nevel, mist of zon: ik doe gewoon altijd preventief het mistachterlicht aan. Wel zo veilig.
Moderator
grensrijder zei:Met die twee auto's rijdt hij alleen als er geen nevel, mist of zon is.
Phoenixrood74 zei:Nevel, mist of zon: ik doe gewoon altijd preventief het mistachterlicht aan. Wel zo veilig.
Dan weet jij meer dan ik. Al mijn auto's hadden een mistachterlicht, maar jij hebt blijkbaar iets onklaar gemaakt, ouwe slopert.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Nevel, mist of zon: ik doe gewoon altijd preventief het mistachterlicht aan. Wel zo veilig.
En dat terwijl twee van je auto's geen mistlicht hebben![]()
Het zijn vooral mijn achterliggers die daar moeilijk over doen. Maar als mijn mistachterlicht op hen werkt als een rode lap op een stier is dat hun probleem. Olé!isla zei:Phoenixrood74 zei:Nevel, mist of zon: ik doe gewoon altijd preventief het mistachterlicht aan. Wel zo veilig.
Dan rijd jij kontinu in het rood, is dat verstandig??![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Dan weet jij meer dan ik. Al mijn auto's hadden een mistachterlicht, maar jij hebt blijkbaar iets onklaar gemaakt, ouwe slopert.
Excuses niet nodig, en ik begin nu zelf ook te twijfelen. De Ro heeft in ieder geval wel mistlampen voor. Binnenkort maar eens de uitgebreid knoppenwinkel op de dashboards bestuderen.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Dan weet jij meer dan ik. Al mijn auto's hadden een mistachterlicht, maar jij hebt blijkbaar iets onklaar gemaakt, ouwe slopert.
Ik ging er van uit dat Ro noch Passat voorzien waren van een dergelijk attribuut. Excuus![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Excuses niet nodig, en ik begin nu zelf ook te twijfelen. De Ro heeft in ieder geval wel mistlampen voor. Binnenkort maar eens de uitgebreid knoppenwinkel op de dashboards bestuderen.
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Excuses niet nodig, en ik begin nu zelf ook te twijfelen. De Ro heeft in ieder geval wel mistlampen voor. Binnenkort maar eens de uitgebreid knoppenwinkel op de dashboards bestuderen.
Hmmm dat vind ik wel verontrustend, dat je je eigen auto's nog niet kent. Wist je trouwens dat die Ro een rotatiemotor heeft?
Moderator
grensrijder zei:Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Excuses niet nodig, en ik begin nu zelf ook te twijfelen. De Ro heeft in ieder geval wel mistlampen voor. Binnenkort maar eens de uitgebreid knoppenwinkel op de dashboards bestuderen.
Hmmm dat vind ik wel verontrustend, dat je je eigen auto's nog niet kent. Wist je trouwens dat die Ro een rotatiemotor heeft?
Nee, die zat alleen in die groene. Daarom startte die niet.
Die witte is van mij, dus ik heb wel een mistachterlicht. Waar heb je trouwens de foto van die gele gemaakt?929V6 zei:Lijkt me toch duidelijk:
NSU met:
![]()
En NSU zonder:
![]()
![]()
grensrijder zei:stoterstangen90 zei:Culemborg? daar hebben ze zo'n leuk Elvismuseum.......
![]()
Ik ken iemand in Nederland met zo'n Cipher.
Ik heb altijd al gedacht dat jij de Willem Holleeder van Elk Merk Waardig bent. Maar kalmeer, want jij gaat er niets meer bijkopen.grensrijder zei:Duizend bommen en granaten, een originele Manx Meyer! Ik zit hier ineens heel onrustig op mijn stoel te draaien.![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:want jij gaat er niets meer bijkopen.
Ik parafraseer alleen maar, mistig typje.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:want jij gaat er niets meer bijkopen.
Dat denk jij...
*nevelen*
Moderator
Phoenixrood74 zei:Ik parafraseer alleen maar, mistig typje.