Guest
Zeker. Maar in Nederland te duur voor de doelgroep, met ons belastingstelsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Onze Golf 1.3 rijdt 1:15 a 1:16. Op zoek naar een Jetta 2-deurs dan misschien?![]()
Moderator
Waar mag je nou 130? Hij is de laatste weken gebruikt voor dagelijks Vreeland-Leerdam en dan mag je de hele A2 maar 100.grensrijder zei:Barri zei:Onze Golf 1.3 rijdt 1:15 a 1:16. Op zoek naar een Jetta 2-deurs dan misschien?![]()
Ook als je 130 km/h rijdt op de snelweg?
Barri zei:@Elzinga: wel bij een vreemd bedrijf. Ik ben er wel eens geweest. En die knop voor de airco, prachtig!![]()
Phoenixrood74 zei:@ZDRIE: dat is dan weer zo belachelijk dat het weer bijna leuk wordt. Net als een Daihatsu Move.
Barri zei:Waar mag je nou 130? Hij is de laatste weken gebruikt voor dagelijks Vreeland-Leerdam en dan mag je de hele A2 maar 100.grensrijder zei:Barri zei:Onze Golf 1.3 rijdt 1:15 a 1:16. Op zoek naar een Jetta 2-deurs dan misschien?![]()
Ook als je 130 km/h rijdt op de snelweg?![]()
929V6 zei:Phoenixrood74 zei:@ZDRIE: dat is dan weer zo belachelijk dat het weer bijna leuk wordt. Net als een Daihatsu Move.
Die schijnen een carkit met inworp te hebben.
Staan er daar zat te koop, en voor weinig heb je een low milage 2004 of 2005 auto........Phoenixrood74 zei:@Stoterstangen: een rechtsgestuurd kwaliteitsproduct uit Groot-Brittannië en India. Perfecte keuze!![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:@929V6: ik moet alleen nog even aan mezelf werken, want ik ben nogal snel aangebrand.
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:@929V6: ik moet alleen nog even aan mezelf werken, want ik ben nogal snel aangebrand.
Had je toch bij die Croma moeten blijven.
Phoenixrood74 zei:@D. Elzinga: bedankt voor het aanbod, maar deze Swift gaat het niet worden, hoewel een GS wel een leuke versie is. Maar ik vind dit echt een smerig hok en die laatste facelift bezorgt me nog steeds hoofdpijn.
Moderator
Dat stukje reed mijn vriendin, die liep daar stagegrensrijder zei:Barri zei:Waar mag je nou 130? Hij is de laatste weken gebruikt voor dagelijks Vreeland-Leerdam en dan mag je de hele A2 maar 100.grensrijder zei:Barri zei:Onze Golf 1.3 rijdt 1:15 a 1:16. Op zoek naar een Jetta 2-deurs dan misschien?![]()
Ook als je 130 km/h rijdt op de snelweg?![]()
Kom jij wel eens elders?En wie zegt dat iedereen zich overal aan de snelheid wil houden?
Hij schakelt bovendien boterzacht.grensrijder zei:Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:@929V6: ik moet alleen nog even aan mezelf werken, want ik ben nogal snel aangebrand.
Had je toch bij die Croma moeten blijven.
Het recept voor een vloeiende rijstijl.
Guus Leferink zei:Kijk een Suzuki Swift is leuk en aardig, maar een 1997 Subaru Justy 1.3 GXE 4WD met slechts een kleine 18.000 km op de teller, voor € 1500,-, is natuurlijk veel EMW-ig-er...
![]()
Met 4 wielaandrijving![]()
Moderator
grensrijder zei:4WD's zuipen en zijn voor bange schijterds.
Ik ben geen bange schijterd. Er is maar één iemand waar ik bang voor ben.grensrijder zei:Die snap ik even niet.![]()
Wouter82 zei:grensrijder zei:4WD's zuipen en zijn voor bange schijterds.
Ik ga even zielig in een hoekje zitten
![]()
Grensrijder zei:4WD's zuipen en zijn voor bange schijterds.
PR74 zei:Ik vrees alleen de toorn Gods.