Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Oh ja, dat is wel handig te vermelden: een Daihatsu Cuore uit januari '99.
Gefeliciteerd!
Dit model werd destijds ook al geleverd met airco. Dat kan ik me nog goed herinneren. Eind jaren 90 heb ik een keer met 5 man in zo'n Cuore (klem) gezeten. Toen we de Botlek-tunnel uitreden zei de bestuurder dat hij de airco even uit deed in de hoop dat er dan meer vermogen beschikbaar was om de tunnel vlot uit te komen.Ging goed uiteraard, de auto lag slechts wat laag (tijdelijk verlaagde Cuore's zijn EMW-ers niet vreemd natuurlijk..
).
Moderator
grensrijder zei:Ik zou best een keer met vijf vrouwen in een Cuore klem willen zitten.
één garantie kun je wel geven met de juffrouwen van het plaatje.Wouter82 zei:grensrijder zei:Ik zou best een keer met vijf vrouwen in een Cuore klem willen zitten.
Dat zou ik dan vooral van de vrouwen af laten hangen...
![]()
één garantie kun je wel geven met de juffrouwen van het plaatje.
Bedankt! Ja, hij is behoorlijk netjes. Ik heb vooral op roest gelet, maar dat had hij nauwelijks, tenzij er iets raars komt uit de inspectie van de bodem. Dat verwacht ik echter niet, want ik heb zo goed mogelijk onder de auto gekeken. De uitlaat lijkt in ieder geval behoorlijk nieuw. Dat is weer een toekomstige kostenpost minder. Hij heeft wat krasjes, maar nauwelijks deukjes. Eerst maar eens een goede poetsbeurt, het interieur opfrissen (kunststof en bekleding) en een lakstift aanschaffen om de roestplekjes weg te krabben en bij te werken. Maar gezien het doel (praktisch vervoer) en de prijs lijkt me dit een heel net exemplaar dat natuurlijk ook niet heel mooi hóeft te zijn. In deze prijsklasse kom je hoe dan ook bij handelaars terecht. Ik heb het gevoel dat dit een goede in zijn soort is (de handelaar dus). Ook een autoliefhebber, want hij reageerde heel enthousiast op mijn Ro en had een vitrine vol schaalmodellen staan.929V6 zei:Gefeliciteerd PR74! Is ie nog netjes?
dat de deuren niet meer dicht gaan.....simca1006 zei:één garantie kun je wel geven met de juffrouwen van het plaatje.
Dat ze gezellig zijn?![]()
929V6 zei:@PR74,
Klinkt goed!
@SS90,
Erger is het als ze niet meer open gaan...
grensrijder zei:929V6 zei:@PR74,
Klinkt goed!
@SS90,
Erger is het als ze niet meer open gaan...
Dat risico bestaat niet als ze niet dichtgaan.
dat de deuren niet meer dicht gaan.....[/quote]stoterstangen90 zei:Dat ze gezellig zijn?![]()
@Wouter82: over wat voor vrouwen fantaseer jij in 's hemelsnaam?!
Moderator
grensrijder zei:@Wouter82: over wat voor vrouwen fantaseer jij in 's hemelsnaam?!![]()
Wouter82 zei:grensrijder zei:@Wouter82: over wat voor vrouwen fantaseer jij in 's hemelsnaam?!![]()
Jij wilde kennelijk met een willekeurig vijftal dames in een Cuore zitten, dus ik liet even zien waarmee ik dat absoluut niet zou willen. Maar als jij met deze dames gezellig samen wil zijn vind ik dat prima natuurlijk![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:@Wouter82: goed idee, hij is maar 1.750 euro duurder! Geen optimale aanbieding, dus.
Phoenixrood74 zei:@MaestroHLS: ik heb geen airco, dus altijd maximaal vermogen!![]()
Eddy C zei:@PR74, Heb je zaterdag in Schijndel nog nieuwe leden kunnen werven?
929V6 zei:@PR74,
Ik hoop vooral dat je er geen zware bronchitis aan overhoudt.![]()
Wouter82 zei:^^ Het blijft verbazingwekkend zo modern als die Ro is, kennelijk ook al met automatisch openende ramen!
Oeps, betrapt! Terwijl ik nog wel incognito was. Isla verwoordt het perfect. Jullie merken het t.z.t. nog wel.isla zei:Eddy C zei:@PR74, Heb je zaterdag in Schijndel nog nieuwe leden kunnen werven?
Samen met Grensrijder heeft hij wel iets moois voor EMW binnengehaald![]()
Wouter82 zei:isla zei:Eddy C zei:@PR74, Heb je zaterdag in Schijndel nog nieuwe leden kunnen werven?
Samen met Grensrijder heeft hij wel iets moois voor EMW binnengehaald![]()
Vertel vertel vertel !
Welk andere? Of ben je weer bezig met mist en rook? In dat geval ben je niet alleen de Face, maar ook de Hans Klok van Elk Merk Waardig. Heb je toevallig ook konijnen?Wouter82 zei:Dat andere trouwens ook.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Welk andere? Of ben je weer bezig met mist en rook? In dat geval ben je niet alleen de Face, maar ook de Hans Klok van Elk Merk Waardig. Heb je toevallig ook konijnen?Wouter82 zei:Dat andere trouwens ook.
En dat terwijl ik heel nieuwsgierig ben...isla zei:@PR74: niet alle kode-taal is direkt te ontcijferen voor jou![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Doe je een hoge hoed op? Zo ja, dan kun je wel meerijden in de Cuore. Die heeft heel veel hoofdruimte, al is het natuurlijk geen Move.