Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
grensrijder zei:Met al die meerijders krijgen we maar een beperkte opkomst qua auto's...![]()
Moet jij niet eens lid van Elk Merk Waardig worden, Barri? Volgens mij voel jij je hier wel thuis. Krikken we meteen het VW-gehalte wat op; dat is dringend nodig.Barri zei:Nog even en de autoliefhebbers gaan met de trein of bus als ze een bijeenkomst hebben![]()
Bedankt voor de uitnodiging! Ik wil verdomd graag nog eens in de Stellar meerijden (heb hem zelfs nog nauwelijks kunnen bewonderen), maar ik vind dat ik wel even mijn nieuwe trots moet komen showen, hoe rationeel ook. Dat is toch wel min of meer een goede traditie. Niet het rationele, maar dat showen.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Doe je een hoge hoed op? Zo ja, dan kun je wel meerijden in de Cuore. Die heeft heel veel hoofdruimte, al is het natuurlijk geen Move.
Ik wilde juist vragen of jij en VW1200 met mij zouden willen meerijden per Stellar. Dan moet je wel je petje thuislaten.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Moet jij niet eens lid van Elk Merk Waardig worden, Barri? Volgens mij voel jij je hier wel thuis. Krikken we meteen het VW-gehalte wat op; dat is dringend nodig.Barri zei:Nog even en de autoliefhebbers gaan met de trein of bus als ze een bijeenkomst hebben![]()
En jij komt tenminste wél gewoon met de auto!
![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Bedankt voor de uitnodiging! Ik wil verdomd graag nog eens in de Stellar meerijden (heb hem zelfs nog nauwelijks kunnen bewonderen), maar ik vind dat ik wel even mijn nieuwe trots moet komen showen, hoe rationeel ook. Dat is toch wel min of meer een goede traditie. Niet het rationele, maar dat showen.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Doe je een hoge hoed op? Zo ja, dan kun je wel meerijden in de Cuore. Die heeft heel veel hoofdruimte, al is het natuurlijk geen Move.
Ik wilde juist vragen of jij en VW1200 met mij zouden willen meerijden per Stellar. Dan moet je wel je petje thuislaten.
@Klassiekerrijder: bedankt!
Phoenixrood74 zei:Moet jij niet eens lid van Elk Merk Waardig worden, Barri? Volgens mij voel jij je hier wel thuis. Krikken we meteen het VW-gehalte wat op; dat is dringend nodig.Barri zei:Nog even en de autoliefhebbers gaan met de trein of bus als ze een bijeenkomst hebben![]()
![]()
Kijk nou uit wat je zegt. EMW is ruimdenkend, niet uitsluitend.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Moet jij niet eens lid van Elk Merk Waardig worden, Barri? Volgens mij voel jij je hier wel thuis. Krikken we meteen het VW-gehalte wat op; dat is dringend nodig.Barri zei:Nog even en de autoliefhebbers gaan met de trein of bus als ze een bijeenkomst hebben![]()
![]()
Hela hola, we gaan toch niet een van de meest doorsnee-merken promoten
De naam zegt het toch al, Volkswagen, zo burgerlijk is EMW toch niet bedoeld...![]()
Andersom kan natuurlijk ook. In het dashboardkastje van de Cuore vond ik een handleiding van een Twinny Load, dus zo gek is het niet.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Bedankt voor de uitnodiging! Ik wil verdomd graag nog eens in de Stellar meerijden (heb hem zelfs nog nauwelijks kunnen bewonderen), maar ik vind dat ik wel even mijn nieuwe trots moet komen showen, hoe rationeel ook. Dat is toch wel min of meer een goede traditie. Niet het rationele, maar dat showen.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Doe je een hoge hoed op? Zo ja, dan kun je wel meerijden in de Cuore. Die heeft heel veel hoofdruimte, al is het natuurlijk geen Move.
@Klassiekerrijder: bedankt!
Fietsendrager achterop de Stellar en je Cuore kan mee.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Kijk nou uit wat je zegt. EMW is ruimdenkend, niet uitsluitend.
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Moet jij niet eens lid van Elk Merk Waardig worden, Barri? Volgens mij voel jij je hier wel thuis. Krikken we meteen het VW-gehalte wat op; dat is dringend nodig.Barri zei:Nog even en de autoliefhebbers gaan met de trein of bus als ze een bijeenkomst hebben![]()
![]()
De naam zegt het toch al, Volkswagen, zo burgerlijk is EMW toch niet bedoeld...![]()
Moderator
grensrijder zei:Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Moet jij niet eens lid van Elk Merk Waardig worden, Barri? Volgens mij voel jij je hier wel thuis. Krikken we meteen het VW-gehalte wat op; dat is dringend nodig.Barri zei:Nog even en de autoliefhebbers gaan met de trein of bus als ze een bijeenkomst hebben![]()
![]()
...zegt de man van de Fords.![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Dat klopt. Was dat niet in Acqoy ofzo? Mijn vriendin komt uit die buurt, dus later reed ik daar nog 'ns voorbij.isla zei:Barri/Berry, volgens mij was jij op de tweede meeting, bij die firma die stuurbekrachtigingen achteraf inbouwde toch?
Je kunt altijd naar een meeting komen, we vragen alleen € 5,-- meer van niet leden dan de bijdrage die de leden betalen.
@PR74: niet zwammen, EMW kent wel degelijk het donateurschap
![]()
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Doe je een hoge hoed op? Zo ja, dan kun je wel meerijden in de Cuore. Die heeft heel veel hoofdruimte, al is het natuurlijk geen Move.
Kom, kom, dat mag best wat aardiger. Ik mag me toch wel eens vergissen?isla zei:@PR74: niet zwammen, EMW kent wel degelijk het donateurschap
![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Voor de belangstellenden heb ik twee leuke nieuwtjes: niet alleen staat de Cuore sinds gisteren op mijn naam, ook ben ik bijna niet meer werkloos. Per 1 december ga ik aan het werk als corrector/technisch schrijver. Ik word collega van 929V6. Sterker nog, we worden kamergenoten!Vanochtend heb ik het contract getekend en aansluitend heb ik met vrijwel alle collega's kennisgemaakt en hebben we gezellig gezamenlijk geluncht. Ik heb er zin in!
Phoenixrood74 zei:Per 1 december ga ik aan het werk als corrector/technisch schrijver.
Moderator
En wanneer ga je de Cuore weer omruilen voor een IS?
Moderator
matra parking only zei:Volgens mij staan EMW ook weer op de beurs in eelde toch. Heb geen idee wie dit verder regeld (ben geen lid van emw maar lees graag mee).
Maar is er misschien nog intresse voor een murena op jullie stand kan zijn dat iemand em al gezien heeft in appelscha daar was ik ook even.
matra parking only zei:Volgens mij staan EMW ook weer op de beurs in eelde toch. Heb geen idee wie dit verder regeld (ben geen lid van emw maar lees graag mee).
Maar is er misschien nog intresse voor een murena op jullie stand kan zijn dat iemand em al gezien heeft in appelscha daar was ik ook even.
dat was de bedoeling.stoterstangen90 zei:Ik zal de Rover meebrengen
Moderator