Guest
Het was mijn eerste EMW evenement en ik vond het erg gezellig!
Tot de volgende keer.
Groet Paul
Tot de volgende keer.
Groet Paul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Per 1 december ga ik aan het werk als corrector/technisch schrijver.
Phoenixrood74 zei:Per 1 december ga ik aan het werk als corrector/technisch schrijver.
grensrijder zei:Het was weer ouderwetsch gezellig vandaag!!!![]()
Phoenixrood74 zei:Kom, kom, dat mag best wat aardiger. Ik mag me toch wel eens vergissen?isla zei:@PR74: niet zwammen, EMW kent wel degelijk het donateurschap
![]()
Voor de belangstellenden heb ik twee leuke nieuwtjes: niet alleen staat de Cuore sinds gisteren op mijn naam, ook ben ik bijna niet meer werkloos. Per 1 december ga ik aan het werk als corrector/technisch schrijver. Ik word collega van 929V6. Sterker nog, we worden kamergenoten!Vanochtend heb ik het contract getekend en aansluitend heb ik met vrijwel alle collega's kennisgemaakt en hebben we gezellig gezamenlijk geluncht. Ik heb er zin in!
Wouter82 zei:Verder staat EMW op de volgende Oldtimerbeurzen. Ideaal om kennis te maken!
2 en 3 februari: Autotron, Rosmalen
13 en 14 april: EXPO Haarlemmermeer, Vijfhuizen
7 en 8 december: Flowerdome, Eelde[/color]
Phoenixrood74 zei:Kom, kom, dat mag best wat aardiger. Ik mag me toch wel eens vergissen?isla zei:@PR74: niet zwammen, EMW kent wel degelijk het donateurschap
![]()
Voor de belangstellenden heb ik twee leuke nieuwtjes: niet alleen staat de Cuore sinds gisteren op mijn naam, ook ben ik bijna niet meer werkloos. Per 1 december ga ik aan het werk als corrector/technisch schrijver. Ik word collega van 929V6. Sterker nog, we worden kamergenoten!Vanochtend heb ik het contract getekend en aansluitend heb ik met vrijwel alle collega's kennisgemaakt en hebben we gezellig gezamenlijk geluncht. Ik heb er zin in!
Moderator
rzasa zei:Welke auto's gaan de eer in Eelde hooghouden?
Moderator
D. Elzinga zei:
Moderator
Phoenixrood74 zei:Het rijdt veel beter dan verwacht en de eerste tankbeurt leverde een gemiddeld verbruik van 1:18,8 op. Ik weet zeker dat dat ook nog wel wat zuiniger kan.
Moderator
Grappig dat de auto afgelopen zaterdag in het geheel niet in de smaak viel. Eigenlijk is dat pas echt EMW.
Op een wagengewicht van 695 kg scheelt dat inderdaad wel.Wouter82 zei:De EMW'er met een 81er Cuore
Phoenixrood74 zei:Het rijdt veel beter dan verwacht en de eerste tankbeurt leverde een gemiddeld verbruik van 1:18,8 op. Ik weet zeker dat dat ook nog wel wat zuiniger kan.
Je moet ook even een verbruik meten zonder mijn ballast![]()
Vooruit, een paar plaatjes dan.isla zei:Zijn er nog EMW-er van plan om hier wat foto's van afgelopen zaterdag te plaatsen???
Wouter82 zei:Neemt iedereen z'n dikke trui en ijskrabber mee naar Eelde? Het belooft winters te worden
https://www.ad.nl/ad/nl/9124/Het-weer/article/detail/3355068/2012/11/28/Tot-na-het-weekend-koud-met-kans-op-winterse-neerslag.dhtml
Phoenixrood74 zei:Van die Simca en Lagonda heb ik helaas geen foto's gemaakt.
Kunnen we nog EMW'ers of vaste bezoekers van dit topic op onze stand in Eelde verwachten dit weekend? We maken er weer iets moois van! Bovendien is Eelde altijd een leuke, goedbezochte beurs, dus laadT vrouwen, kinderen en schoonfamilie in en kom langs!
MWH zei:Volgens mij is 'laad' hier gebruikt in de gebiedende vorm, dus hoeft er inderdaad geen 't' achter. Of wacht, isla is natuurlijk van de archaïsmen.![]()
dat past gewoon ja.MaestroHLS zei:@stoterstangen90: mocht je ooit de behoefte hebben om die t16 turbo met 180pk in een Maestro te stoppen houd ik me aanbevolen..
https://www.blizzdrew.co.uk/T16/engine.jpg
VW 1200 zei:....... en we werden even jaloers van hun mooie, enorme zeildoek (hebben we daar nog budget voor isla?)
rzasa zei:Die 21 hadden jullie niet bij Reinders vandaan hoeven halen hoor...![]()
isla zei:VW 1200 zei:....... en we werden even jaloers van hun mooie, enorme zeildoek (hebben we daar nog budget voor isla?)
Ik zie geen zeildoek van de Simcaclub
Budget?? Waarom komen dat soort wensen altijd NADAT er een begroting goedgekeurd is????
Maar voor de rest ziet het er weer netjes uit![]()