Cole Trickle
Kilometervreter
Ik krijg nu spontaan email alerts via Outlook, terwijl ik die niet aan heb staan. Anderen ook met dit 'probleem'? Heeft dit wellicht met de updates op het forum te maken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt onderwerpen bekijken maar niet volgen. Als je er een bijdrage in plaatst volg me maar je kunt het bij het onderwerp ook in en uitschakelen (rechtsboven bij de topic titel links van de puntjes en pijltje klikken en dan wel/niet volgen veranderen)Activiteitenoverzicht uitvinken was niet voldoende. Er staan meer e-mail vinkjes. Die heb ik ook maar even uitgezet.
Vreemde is dat dit in de mail stond:
Er is nieuwe activiteit in de topics die je volgt (1 nieuw bericht in 1 topic
Dat is vervelend. Ik ga ernaar laten kijken.Ik heb in mijn profiel alles uitgezet qua mail maar krijg nog steeds e-mail notificaties. Om dat nu per onderwerp te moeten gaan uitzetten... Dat is nogal bewerkelijk. Heb ze nu maar als ongewenst aangemerkt. Zie ik ze hopenlijk voortaan niet meer in de e-mail.
Same here, uitgezet en kreeg net weer een e-mail.Ik heb in mijn profiel alles uitgezet qua mail maar krijg nog steeds e-mail notificaties. Om dat nu per onderwerp te moeten gaan uitzetten... Dat is nogal bewerkelijk. Heb ze nu maar als ongewenst aangemerkt. Zie ik ze hopenlijk voortaan niet meer in de e-mail.
Inderdaad vervelend en het is inderdaad veel, elke vier uur. Ik zal hier door developers naar laten kijken.Ze komen ook nogal kort op elkaar (iedere 4 uur). Dat lijkt me ook nogal veel van het goede. Zelfs voor mensen de ze wel wenselijk vinden. Is begonnen gister om 18.00. Toen 22.00. Toen 2.00u. Toen 6.00u. Nu om 10.00u weer.
Zelfs ongewenst verklaren lijkt niet te werken. Het zichtbare e-mail adres (noreply@autoweek.nl) is een ander e-mail adres dan het werkelijke e-mail adres (info@service.autoweek.nl)
We gaan het naar een keer per 24 uur zetten.Ze komen ook nogal kort op elkaar (iedere 4 uur). Dat lijkt me ook nogal veel van het goede. Zelfs voor mensen de ze wel wenselijk vinden. Is begonnen gister om 18.00. Toen 22.00. Toen 2.00u. Toen 6.00u. Nu om 10.00u weer.
Het lijkt mij handig om dan een afmeldingslink in de mail te integreren.Het is nu in ieder geval teruggedraaid naar een keer per 24 uur.
De mailingmodule heeft wat verrassingen, ook voor de developers. De standaardtaal is namelijk Nederlands ingesteld voor het forum dus ook naar het Engelse moeten we laten kijken, er zijn nog wat andere punten achter de schermen. Zal wel na het weekeinde worden vrees ik - er wordt een ticket van gemaakt.
Volkomen eens!Ik ben tegen email updates. Graag per default uitzetten!
Zoals het hoort en voor zover ik weet ook verplicht is tegenwoordig. Krijg gelukkig (nog) geen AWemail, hoeft ook niet.Ik ben tegen email updates. Graag per default uitzetten!
Helemaal eensIk ben tegen email updates. Graag per default uitzetten!
En zo moet het. Helemaal eens.Ik ben tegen email updates. Graag per default uitzetten!
Ik heb ze ook altijd uit gehad. Toch heb ik ze ineens gekregen.Heb je bij de voorkeuren voor je account gekeken of update meldingen/e-mails zijn ingeschakeld? Ik heb ze namelijk in het verleden ingeschakeld en krijg ze maar standaard stond bij mij in ieder geval alles uit.
Als dat niet lukt denk ik erover om alle Autoweek mail te blokkeren.Ik wacht het weekend even af. Hoewel ik denk alles na de update weer te hebben uitgezet krijg ik ze ook nog....
Enige die ik bewust heb aan staan is een email ontvangen bij een PB.
Misschien dat ik toch ergens nog een vinkje over het hoofd zie
Dit gaat ook mijn oplossing worden. Ik had vannacht ook weer een update mail. Alle vinkjes (voor e-mail notificaties) staan al een paar dagen uit. Maar er zit, al dan niet bewust, toch nog een 'bug' in het gebeuren vrees ik sinds de update. En dat je niet vanuit de mail notificatie zelf direct kan afmelden vind ik ook een misser.Ja ik ook. Heb hem nu maar gewoon doorgezet naar de spam box. Is niet anders....
Ik heb mij ook al sinds vrijdag voor alles afgemeld, maar krijg elke nacht om 2 uur toch een e-mail.Dit gaat ook mijn oplossing worden. Ik had vannacht ook weer een update mail. Alle vinkjes (voor e-mail notificaties) staan al een paar dagen uit. Maar er zit, al dan niet bewust, toch nog een 'bug' in het gebeuren vrees ik sinds de update. En dat je niet vanuit de mail notificatie zelf direct kan afmelden vind ik ook een misser.
Die had er in moeten zitten en gaat erin komen. De developers hebben een ticket gemaakt, het wordt opgepakt.Een afmeld link zou heel fijn zijn.
Bij mij precies zo, toch nog elke dag één mail nu...Ik heb wel bij mijn instellingen alle e-mail gerelateerde vinkjes uitgezet.
![]()
De onderste 2 stonden eerder nog aan.
Maar misschien dat het lek toch nog niet boven is? Ik blijf het volgen de komende dagen.