Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de Nieuwsbrief staat die onderin de rode balk. Een witte link met ‘Afmelden’.Ik zie in de mails die ik krijg geen afmeld knop?
Begint ondertussen wel een beetje irritant te worden.
IdemDie staat er bij mij niet
![]()
Ja, bij een nieuwsbrief kun je afmelden. Maar de e-mail alerts worden (op een andere manier) getriggerd.In de Nieuwsbrief staat die onderin de rode balk. Een witte link met ‘Afmelden’.
Ik heb overal waar ik kon vinden mail-meldingen gedeactiveerd, mail blijft komen.Ja, bij een nieuwsbrief kun je afmelden. Maar de e-mail alerts worden (op een andere manier) getriggerd.
Ja, same here.Ik heb overal waar ik kon vinden mail-meldingen gedeactiveerd, mail blijft komen.
Wetgeving heb ik geen verstand van maar ongewenste mail associeer ik met louche bedrijven.Ik snap niet waarom de hele mail niet tijdelijk er even wordt uitgesloopt. Ik kan me niet voorstellen dat dit voldoet aan de wetgeving.
Altijd opt-in tegenwoordig met veplichte en duidelijke afmeldoptie. AW overtreedt hier gewoon wettelijke regelgeving en je kan daar melding van maken bij AP, mocht iemand daar behoefte.aan hebben.Wetgeving heb ik geen verstand van maar ongewenste mail associeer ik met louche bedrijven.
(..)
Enfin, ik heb misschien iets gevonden?
Bovenin, onder de grijze balk (selecteer FORUM) staan wat knoppen in het blauw. Zie de knop Volgen.
Als je die dan indrukt krijg je de keuze tussen gevolgde onderwerpen (discussies) of gevolgde forums te zien.
AW vertelt mij dat ik alleen onderwerpen volg en geen enkel forum.
Er verschijnt dan een opsomming van onderwerpen en daar rechts, voor de kolom Reacties/Weergaven staat dan rechts, in het klein, iets in de trant van E-mail notificatie en dan een vierkantje dat je zou kunnen aanvinken...
Echter, rechts bovenin op de pagina (boven het eerste onderwerp zogezegd) zit nog een knop met de tekst: beheer gevolgde onderwerpen. Selecteer dat en je kan kiezen tussen E-mail meldingen uitschakelen of onderwerpen niet meer volgen.
Ik heb het eerste gekozen én daarna was de tekst 'e-mail notificatie' voor het kleine,open, vierkantje weg. Dat vierkantje staat er dus nog wel maar ik heb de indruk dát er, technisch, iets gewijzigd is dat mogelijk van invloed kan zijn op de mailnotificatie.![]()
![]()
Dit had ik eergisteren gedaan, gisteren nog een mail. Maar vandaag geen mail.Afgelopen nacht geen e-mail notificatie ontvangen. Zal dit een oplossing kunnen zijn?
Hebben meer mensen dit al geprobeerd? Dit lijkt bij mij het "probleem" nu definitief te hebben opgelost. Laatste mail alert nu ontvangen afgelopen zaterdag op zondagnacht om iets na 2.00 uur. Sindsdien heb ik ze niet meer.Enfin, ik heb misschien iets gevonden?
Bovenin, onder de grijze balk (selecteer FORUM) staan wat knoppen in het blauw. Zie de knop Volgen.
Als je die dan indrukt krijg je de keuze tussen gevolgde onderwerpen (discussies) of gevolgde forums te zien.
AW vertelt mij dat ik alleen onderwerpen volg en geen enkel forum.
Er verschijnt dan een opsomming van onderwerpen en daar rechts, voor de kolom Reacties/Weergaven staat dan rechts, in het klein, iets in de trant van E-mail notificatie en dan een vierkantje dat je zou kunnen aanvinken...
Echter, rechts bovenin op de pagina (boven het eerste onderwerp zogezegd) zit nog een knop met de tekst: beheer gevolgde onderwerpen. Selecteer dat en je kan kiezen tussen E-mail meldingen uitschakelen of onderwerpen niet meer volgen.
Ik heb het eerste gekozen én daarna was de tekst 'e-mail notificatie' voor het kleine,open, vierkantje weg. Dat vierkantje staat er dus nog wel maar ik heb de indruk dát er, technisch, iets gewijzigd is dat mogelijk van invloed kan zijn op de mailnotificatie.![]()
![]()
Ja, heb het geprobeerd en het werkte. Heb al een paar dagen geen email ontvangen.Hebben meer mensen dit al geprobeerd? Dit lijkt bij mij het "probleem" nu definitief te hebben opgelost. Laatste mail alert nu ontvangen afgelopen zaterdag op zondagnacht om iets na 2.00 uur. Sindsdien heb ik ze niet meer.
Dat is het! Volgen > Gevolgde onderwerpen v > Beheer gevolgde onderwerpen v > E-mailmeldingen uitschakelen!![]()
Oké, en de lange versie?Ja, dit is de verkorte versie.Dat is het! Volgen > Gevolgde onderwerpen v > Beheer gevolgde onderwerpen v > E-mailmeldingen uitschakelen!![]()
![]()
Met giertank en al?Gaat gewoon door. Nog even, dan stuur ik de boeren er op af.
Oké, en de lange versie?Meer kon ik niet vinden. Ik heb de mail vannacht gewoon weer gehad ondanks die stappen.
De topics waar je vaak reageert volg je ook automatisch. Zo werkt het hier wel sinds de eerste veranderingen hier. Heb ik ook nooit toestemming voor gegeven, maar goed!Dat is balen.
Volg je misschien ook forums? (zit onder diezelfde knop volgen, pijltje naar beneden klikken).
Misschien dat daar dan nog iets 'gevinkt' staat?
Na deze actie kreeg ik woensdagnacht nog één mail, daarna heb ik ze niet meer ontvangen. Of dat komt door deze actie of door veranderingen aan de techniek, dat durf ik niet te zeggen.Had die tip over het hoofd gezien, nu de stappen eens gevolgd. Hopelijk werkt het voor de paar meelezers hier, maar 'n structurele oplossing lijkt me wenselijk.
Hier ook weer.Ik ook niet. Gelukkig maar.![]()
Toch heb de tip van Durashift ook gevolgd, en ik kreeg ze nu weer (ongevraagd).De tip van @Durashift heeft gewerkt (waarvoor dank!) lijkt het. Ik krijg de mailtjes al een aantal dagen niet meer.
Of er moet achter de schermen iets gebeurd zijn. Maar Autoweek blokkeren bleek niet nodig (en lijkt me ook heel onpraktisch).
Zou het kunnen dat je e-mailnotificaties bij gevolgde onderwerpen weer opnieuw uit moet schakelen zodra je gereageerd hebt in een thread waar je eerder nog niet actief was?Toch heb de tip van Durashift ook gevolgd, en ik kreeg ze nu weer (ongevraagd).Dan maar kwaadschiks…
![]()
![]()
Haha! Ja. Moest de Contentopties nog uitzetten.Zou het kunnen dat je e-mailnotificaties bij gevolgde onderwerpen weer opnieuw uit moet schakelen zodra je gereageerd hebt in een thread waar je eerder nog niet actief was?