Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou wel fijn zijn. Er is intussen niks veranderd in de instellingen op mijn profiel, er zijn geen vinkjes spontaan weer aangegaan… Jammer dat dit ongevraagd zo door blijft gaan.Vervelend man.
Ik zag dat @Roadracer actief was op het forum. Misschien kan er een update van de status van het 'ticket' komen?
Hier hetzelfde geprobeerd, ik kreeg afgelopen nacht opeens ook zo'n mail. Notabene van berichten die ik al gelezen had. Dus los van de irritatiefactor en eventuele problemen rondom wetgeving werkt het dus ook inhoudelijk niet naar behoren...Ik heb na het uitvoeren van de tip van Durashift geen e-mails meer ontvangen. Ik heb zowel de tip van Durashift, alswel in mijn profiel aangegeven dat ik geen berichten wil ontvangen.
Ik geef dit als extra door, zodat de ontwikkelaars er binnen het ticket wellicht extra naar kunnen kijken.Hier hetzelfde geprobeerd, ik kreeg afgelopen nacht opeens ook zo'n mail. Notabene van berichten die ik al gelezen had. Dus los van de irritatiefactor en eventuele problemen rondom wetgeving werkt het dus ook inhoudelijk niet naar behoren...
Heb nu de alerts uitgeschakeld als het goed is, ik houd het hier ook even in de gatenIk geef dit als extra door, zodat de ontwikkelaars er binnen het ticket wellicht extra naar kunnen kijken.
Hier ook geen emails meer. Alle instructies in dit topic gevolgd en vanaf dat moment was het goed.Bij mij gaat het nog steeds goed; geen e-mail meer. Wel bijzonder dat bij een aantal het weer terug is gekomen?
Dit is niet het geval, er wordt aan gewerkt. Dat had je overigens ook kunnen lezen als je toch terug aan het kijken was.Of kunnen we voorzichtig concluderen dat het Autoweek/DPG gewoon niks interesseert?
Vooropgesteld dat ik het jou niet persoonlijk kwalijk neem, er vanuit gaande dat jouw admin-taken zich beperken tot beheer van het forum en niet zozeer het mailsysteem dat er achter hangt. Maar dergelijke bijdehante opmerkingen mogen wat mij betreft achterwege blijven. En ja, dat 'er aan gewerkt wordt' heb ik gelezen. Als het 'jullie' (Autoweek/DPG) echt interesseerde dan was er allang beter gehandeld. Of op z'n minst een info-excuusmail met instructies verspreid. Ik heb overigens ook iets gelezen over het melden bij de ACM, misschien moeten we dat dan toch maar eens doen. Zal je zien dat de oplossing 'opeens' wel gevonden wordt...Dit is niet het geval, er wordt aan gewerkt. Dat had je overigens ook kunnen lezen als je toch terug aan het kijken was.
Hallo Leon, dat is erg apart. Ik laat naar dat gedrag (ineens alles inschakelen) ook kijken.Nogmaals in de instellingen gekeken (jouw account -> instellingen -> voorkeuren). Bij 'content opties' heb je tweemaal de optie 'en ontvang e-mail meldingen'. Die stonden bij mij ineens aangevinkt, daarmee ga je dus vanzelf alles volgen... Dit maar weer uitgevinkt...![]()
Gezien de problemen die er dit jaar al met het forrum hebben gespeeld heeft hij wel een punt. Bij mij ook niet de indruk van top prioriteit. Is dat erg? Nee, dat ene mailtje per dag gooi ik wel weg. Niet om 2 uur 's nachts trouwens.Dit is niet het geval, er wordt aan gewerkt. Dat had je overigens ook kunnen lezen als je toch terug aan het kijken was.
Doe ik nu ook maar. Blijft komen.Gezien de problemen die er dit jaar al met het forrum hebben gespeeld heeft hij wel een punt. Bij mij ook niet de indruk van top prioriteit. Is dat erg? Nee, dat ene mailtje per dag gooi ik wel weg. Niet om 2 uur 's nachts trouwens.
Exact.Punt is dat je kunt aanbieden om te subscriben als je dat wil maar default alles uit moet staan. Dat hoeft geen weken 'er naar kijken' te duren.
Ook alle lopende onderwerpen (nogmaals) ontvolgd?Ik vannacht wel weer, maar ik zou niet weten wat ik nog uit moet zetten op mijn profiel. Bij alles wat met mailnotificaties te maken heeft heb ik volgens mij de vinkjes uitgezet.
Maar dat zou betekenen dat ik bij elk nieuw topic wat ik interessant vind op ‘Niet meer volgen’ moet drukken?Ook alle lopende onderwerpen (nogmaals) ontvolgd?
Krijg gelukkig nog steeds geen mails, of wel maar zie ik ze niet want trashmailaccount voor AW na spamtoestanden in het verleden en het nog steeds respectloze gedrag rondom privacy, maar die vinkjes stonden bij mij ook weer aan.Nogmaals in de instellingen gekeken (jouw account -> instellingen -> voorkeuren). Bij 'content opties' heb je tweemaal de optie 'en ontvang e-mail meldingen'. Die stonden bij mij ineens aangevinkt, daarmee ga je dus vanzelf alles volgen... Dit maar weer uitgevinkt...![]()
Eens hoor, maar de oplossing is niet ingewikkeld en dan ben je er wel van af.Maar dat zou betekenen dat ik bij elk nieuw topic wat ik interessant vind op ‘Niet meer volgen’ moet drukken?Ik snap je reactie hoor,
maar ik heb niet om de mails gevraagd of om een topic automatisch te volgen. AutoWeek doet hier iets zonder toestemming van de gebruiker. Ik ben van mening dat zij het moeten oplossen.
Hiermee voorkom je dat je dat je ongevraagd nieuwe topics (opnieuw) gaat volgen.Nogmaals in de instellingen gekeken (jouw account -> instellingen -> voorkeuren). Bij 'content opties' heb je tweemaal de optie 'en ontvang e-mail meldingen'. Die stonden bij mij ineens aangevinkt, daarmee ga je dus vanzelf alles volgen... Dit maar weer uitgevinkt...![]()
Hiermee schoon je je lijstje op van topics die je al (ongevraagd/ongemerkt?) volgde.Het was daarstraks één over twee en een notificatie van AW in de mailbox.
Ik snap het doel niet zo.. want het waren berichten die ik de afgelopen dag al gelezen had. Dát zou de software toch moeten zien, een geopende discussie?
Enfin, ik heb misschien iets gevonden?
Bovenin, onder de grijze balk (selecteer FORUM) staan wat knoppen in het blauw. Zie de knop Volgen.
Als je die dan indrukt krijg je de keuze tussen gevolgde onderwerpen (discussies) of gevolgde forums te zien.
AW vertelt mij dat ik alleen onderwerpen volg en geen enkel forum.
Er verschijnt dan een opsomming van onderwerpen en daar rechts, voor de kolom Reacties/Weergaven staat dan rechts, in het klein, iets in de trant van E-mail notificatie en dan een vierkantje dat je zou kunnen aanvinken...
Echter, rechts bovenin op de pagina (boven het eerste onderwerp zogezegd) zit nog een knop met de tekst: beheer gevolgde onderwerpen. Selecteer dat en je kan kiezen tussen E-mail meldingen uitschakelen of onderwerpen niet meer volgen.
Ik heb het eerste gekozen én daarna was de tekst 'e-mail notificatie' voor het kleine,open, vierkantje weg. Dat vierkantje staat er dus nog wel maar ik heb de indruk dát er, technisch, iets gewijzigd is dat mogelijk van invloed kan zijn op de mailnotificatie.![]()
![]()
Zoals eerder gezegd, is denk ik, het forum geen prio. Gezien er een paar handjes vol stamgasten zijn die dit medium gebruiken (social media). Weinig outreach naar prospectsAfgaande op hoe lang dit topic al loopt speelt dit dus al drie weken. De boel stilleggen en/of op z'n mist een afmeldfunctie in de bewuste mails toevoegen is blijkbaar te ingewikkeld? Of kunnen we voorzichtig concluderen dat het Autoweek/DPG gewoon niks interesseert?
Deze heb ik uitgezet en staan nog steeds uit en notificaties over gevolgde onderwerpen heb ik ook uitgezet. Al blijft daar wel de optie ‘E-mailmeldingen uitschakelen’ staan. Dat verandert niet in ‘Inschakelen’ als je erop hebt gedrukt.Eens hoor, maar de oplossing is niet ingewikkeld en dan ben je er wel van af.
Stap 1:
Hiermee voorkom je dat je dat je ongevraagd nieuwe topics (opnieuw) gaat volgen.Nogmaals in de instellingen gekeken (jouw account -> instellingen -> voorkeuren). Bij 'content opties' heb je tweemaal de optie 'en ontvang e-mail meldingen'. Die stonden bij mij ineens aangevinkt, daarmee ga je dus vanzelf alles volgen... Dit maar weer uitgevinkt...![]()
Stap 2:
Hiermee schoon je je lijstje op van topics die je al (ongevraagd/ongemerkt?) volgde.
Bij mij precies eender. Ik heb expres in een paar nieuwe topics gereageerd om het een en ander te testen.Ja, en bij nieuwe draadjes die inkijkt of in reageert wordt geen nieuwe notificatie gemaakt, naar mijn idee/ervaring. Het is eenmalig deze actie doen en dan stoppen (bij mij dan) de dagelijkse notificaties.
Het lijstje met gevolgde topics vult zich inderdaad weer, ik heb vannacht wederom geen mail gehad. Bij mij lijkt het opgelost.Bij mij precies eender. Ik heb expres in een paar nieuwe topics gereageerd om het een en ander te testen.
En toch had ik om 2 uur weer een mail. Er staan nergens vinkjes, bij “mijn auto topic” staat ook de melding “ e-mail ontvangen” niet aangevinkt en toch krijg ik nog steeds mails met updates met meldingen hierover.Intussen is achter de schermen hard gewerkt en we hebben een vordering te melden! Er is gisteren een deployment geweest en onderaan de mail met updates vind je sinds vandaag twee linkjes: een om je e-mailvoorkeuren aan te passen (als je ingelogd bent kom je op de juiste pagina, anders word je ingelogd en kom je op de forum homepage); en een link om je af te melden.
Je kunt je nu in ieder geval van de complete mailing afmelden.Helaas, vannacht weer een mail gehad. Ik geloof best dat er hard aan gewerkt wordt/is maar dit begint wel een beetje knullig te worden.
Dat klopt dus niet, want dat heb ik gedaan en nog krijg ik de mails….Je kunt je nu in ieder geval van de complete mailing afmelden.