Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gisterochtend direct gebruikt, maar het mocht niet baten want om 2 over 2 vanacht stond de mail als vanouds in de inbox klaar..Je kunt je nu in ieder geval van de complete mailing afmelden.
Bij mij werkt de afmeldlink (de rechtse dus) wel - het blijkt wel dat je dan ingelogd moet zijn.
Klopt, ik had dezelfde link gebruikt en daarmee kreeg ik geen emails meer. Apart, maar ik ga het voor je melden. En ik kan je terugkoppelen: de mails staan voor je ingesteld op 0 (uit). Het kan zijn dat je het moment van sync met de mailing (een keer per dag) nét hebt gemist afhankelijk van het tijdstip dat je jezelf hebt afgemeld. Als het goed is krijg je ze niet meer (en anders: meld het, dan kijken we ernaar).Dit is de link uit de mail van vannacht, de juiste instelling was al geselecteerd zoals te zien en ik ben ingelogd. De link/knop werkt dus niet (goed).
Kleine update vannacht geen mail gehad, wellicht toch een timing issue inderdaad.Klopt, ik had dezelfde link gebruikt en daarmee kreeg ik geen emails meer. Apart, maar ik ga het voor je melden. En ik kan je terugkoppelen: de mails staan voor je ingesteld op 0 (uit). Het kan zijn dat je het moment van sync met de mailing (een keer per dag) nét hebt gemist afhankelijk van het tijdstip dat je jezelf hebt afgemeld. Als het goed is krijg je ze niet meer (en anders: meld het, dan kijken we ernaar).