Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt deels wel. Al vertekent de foto ook wel. Ik krijg er niet echt A3 Sportback gevoel bij.Leuk om je eerste indrukken mee te krijgen. Het blijft een heel fijne configuratie zoals je die hebt neergezet.
Het blijft me opvallen dat hij voor een station vrij kort oogt. Haast meer als een hatchback. De flink aflopende daklijn en de zijruiten die haast naadloos aansluiten zullen daar wel debet aan zijn.

Helaas 404 Couldn't find this page. Ik ben wel benieuwd naar waarom LiDar nou zoveel beter is.
En nu ben ik natuurlijk al snel van mening dat LiDar een vrij superieure techniek is (Geely groep en Nio passen dit nu veel toe) maar soms zegt een filmpje het meest.
Op de foto's ben ik het me je eens maar in de werkelijkheid is het veel meer Jaguar die achterkantIk vind zo'n halve station eigenlijk wel tof. Lekker kleurtje en interieur ziet er véél beter uit dan dat van een Tesla. Exterieur spreekt mij ook aan; geen gezochte lijnen of gaten. Alleen kont wel erg duidelijk 'gejat' van Porsche.
Op de foto's ben ik het me je eens maar in de werkelijkheid is het veel meer Jaguar die achterkant
Dat grote pand inderdaad. Leaseplan zit er nog steeds met een kleiner kantoor. En XPeng zit er vrijwel direct naast in het oude Lexus pand.Bijzondere auto in een mooie kleur. De Ioniq 5 vond ik ook erg mooi. Jammer alleen van het gewicht. Zeker met het oog op de MRB... Zit Nio nou in het pand van Leaseplan/Carnext?
Voor het behoud van de accu en om ze een beetje ruimte te geven om zo aan electriciteit netwerk balancering te kunnen doen geven ze inderdaad geen 100% accu's mee bij een swapstation. Je krijgt een 90% beloofd en soms is het iets meer.Mooi, die ervaring met accuswap! Maar zo'n accu zit niet 100% vol, dus? Is dit beter dan 'm thuis aan de lader in de nacht?

En? Auto nog gespot? Ik heb geen tijd gehad om naar jouw auto te gaan kijken.Blijft een geweldige uitvoering in die kleur én zo uniek. Eens kijken of ik hem of de eigenaar nog tegenkom vandaag in Amsterdam![]()

Ik denk dat dit een volgende oplossing gaat worden. Moet het alleen nog ontwikkeld worden.Zouden er ondertussen geen digitale vervangers zijn, die simpelweg uitgaan van het digitale signaal?
De ET5 heeft geen luchtvering of adaptief onderstel en dat maakt het heel andere. De rest van de Nio's wel en in de meest comfortabele setting rijdt het dan als een oude Caddilac. Ik gok dat je dat gezien hebt.Ik reed maandag een kwartiertje achter een Nio ET7, op de A6 richting Lelystad. Wat me opviel, was hoe dat ding deinde over de talloze hobbels en onvlakheden in de weg. Maar echt deinen. Herken jij dat van de Touring, Engineer? Of is het omdat die ET7 zo lomp groot is?
Je zou toch middels een scope en een arduino met sensor en voltage regulator een heel eind moeten komen?Ik denk dat dit een volgende oplossing gaat worden. Moet het alleen nog ontwikkeld worden.
Nadeel is natuurlijk dat dit echt alleen maar in Corvette 1984-1989 is gebruikt en verder nergens.
Je komt inderdaad al snel uit op een sensor die omwentelingen van de motor kan meten. De open loop aansturing zou wel wat afwijkingen geven alleen al door de temperatuurverschillen die de wrijving beïnvloeden (vandaar dat het een vrij speciale motor is). De grootste vijand in een functie als dit is dat zelfs kleine toleranties heel erg fors kunnen optellen. Ik heb me weleens met zo'n functie beziggehouden waar je met afwijking per 250.000km moet gaan rekenen. Dan gaan zelfs afwijkingen in de frequentie kristal op de regeleenheid (of Arduino) relevant worden om mee te rekenen.Je zou toch middels een scope en een arduino met sensor en voltage regulator een heel eind moeten komen?

Terwijl ik dit las vroeg ik me af waarom jouw Panhard zoveel jonger was.Zeker als de gemiddelde leeftijd ruim boven die van mij ligt.
Precies... Er is een behoefte aan jongere mensen die zich interesseren in oldtimers - en in dit geval het merk Panhard specifiek.Terwijl ik dit las vroeg ik me af waarom jouw Panhard zoveel jonger was.
Pas toen begreep ik wat je bedoelde.
Er zijn meerdere Mr. L geweest. Dit was een mechanica & dynamica docent die een van de jongere was. Ik denk eerder bekend van Citroen DS en BMW Boxer motorfietsen. We hebben ook een Mr. L gehad van materiaalkunde (en had iets met Toyota's) maar daar is Nico weer te jong voor om die te kennen.Bijna 6 jaar over de HTS-A gedaan, maar een Panhard kan ik me niet herinneren. Ook Mr. L. doet geen belletje rinkelen.Misschien ben ik toch iets te oud.......
Erg leuk verslag overigens van de Panhard clubdag. De 24 vind ik toch wel de fraaiste, alhoewel de DB er ook mag zijn hoor.
Een goede 130 leden begreep ik. Maar op een evenement zijn een 20 auto's al een hoge score.Leuk zo'n Panhard bijeenkomst, hoe groot is de club ongeveer?