Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na jouw gok had ik vrij snel de advertentie gevonden.Gut, had ik het gewoon goed gegokt!
Je was er zoooo enthousiast over ;-) Dan in ieder geval een mooie zoektocht gewenst!niets besloten of uit onderhandeld
Bij Wheeler Dealers hadden ze er toch eens zo eentje? Daar hebben ze de knoppen toen opnieuw laten spuiten en laseren om die softtouch problemen te verhelpen.

Is die bij Kaeve wat? Prachtige kleur, maar voor de rest kan ik het niet beoordelen.Helaas... ik wist dat ik niet helemaal vooraan in de rij met geintresseerden stond voor de Maserati en dat heeft helaas zo uitgepakt dat de 3200GT verkocht is maar niet aan mij.
Ik hou de ogen open voor een andere, dat besluit is er al wel
Open voor publiek maar wel op afspraak; even een e-mailtje sturen via de websiteIs dat privémuseum in Emmen vrij toegankelijk voor het publiek of alleen op afspraak? Ziet er uit als echt een diverse verzameling met mooie auto's.

Klopt, via de KNAC kan je ook adverteren als lid en dan staat het zowel op de website als ook een keer in het blad.Dan kan ie dus bijna de weg weer op?
Hoe loopt het met de verkoop van de NSU? Ik zag de advertentie in ‘De Auto’ staan.

[

Mijn vader heeft hem vrijdag aldaar gezien en vond het een erg mooie autoGoed nieuws; de Panhard is weer klaar en goedgekeurd.
Achja, het is een vast clubje van Europese designers op het moment. Aziatische designers tekenen op het moment de Europese auto's en die zitten op het moment ook allemaal in dezelfde designstroming (veel scherpe lijnen o.a. )Hoeveel merken heeft de Chinese auto industrie eigenlijk? Zoveel merken en maar 1 designstroming zo te zien. Wel armoe eigenlijk.