Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na 2021 durven de raceleiders geen eigen beslissingen meer te nemen omdat ze anders door Toto Wolff via politieke spelletjes eruit worden gewipt.MaFIA at it’s finest, het wordt langzaam aan een K** sport.
Dat hebben ze gedaan. "Safety car ending" was een softwarefout, zeiden ze. Nadat lapped cars zich ontdaan hebben van hun ronde moet de safety car nog één ronde buiten blijven.Safety car ending in this lap en dan toch niet, de baan was al vrij gegeven, dus de safety car "ending" was meer dan logisch, maar het daarna doorrijden van de safety car niet. leg die maar eens met droge ogen uit.
Klopt niet natuurlijk. Want in 2021 mochten alleen de auto's tussen de beide leiders zich ontlappen en was er ook geen extra ronde...Nadat lapped cars zich ontdaan hebben van hun ronde moet de safety car nog één ronde buiten blijven.
Dat zeker!Lekker amateuristisch weer!
In 2021 kwam de beslissing duidelijk van de Amerikaanse eigenaars die nog wat spektakel wilden. Wolff heeft toen terecht die amateuristische beslissing van de wedstrijdleiding aangevochten: die ging gewoon in tegen het reglement.FIA
Na 2021 durven de raceleiders geen eigen beslissingen meer te nemen omdat ze anders door Toto Wolff via politieke spelletjes eruit worden gewipt.
Wie wil dat niet?In 2021 kwam de beslissing duidelijk van de Amerikaanse eigenaars die nog wat spektakel wilden.
Klopt maar die blokkeerde Piastri best wel overduidelijk. Paar weken geleden hadden we dezelfde discussie omtrent Russel die de snelste ronde zet onder gele vlaggen en nu krijgt z’n team maat een straf omdat hij niet genoeg van het gas af ging… Dat vind ik merkwaardigHamilton ook
Waarom zouden ze dat moeten doen?Leuke race vandaag.
Maareh……ben ik nou de enige die de strategie van Ferrari niet snapt? Dan laat je Leclerc toch even liften!?!
Waar zou je de grens moeten leggen? 81 km/h? Dan gaan ze allemaal 81. Dit is F1.Ik vind de straffen ook een beetje zwaar. Hamilton reed 0.1km/h te hard in de pits. Ja je mag niet te hard maar ik vind dit overdreven
Tegenwoordig is F1 meer achterlijke regeltjes dan auto racen. maar die 0.1 maakt geen verschil en niemand die dat merkt. Je kan het gewoon houden op 80 en dan een 0.5 marge.Waar zou je de grens moeten leggen? 81 km/h? Dan gaan ze allemaal 81. Dit is F1.
Ik ben het met het eerste eens, maar de maximum snelheid in de pitstraat is juist heel duidelijk. Als de teams niet te snel willen gaan stellen ze de boel maar in op 79.5 km/h.Tegenwoordig is F1 meer achterlijke regeltjes dan auto racen. maar die 0.1 maakt geen verschil en niemand die dat merkt. Je kan het gewoon houden op 80 en dan een 0.5 marge.
Maar zolang er niet eens duidelijk is hoe er gemeten wordt en Ferrari hem net zoals de rest gewoon op 80 heeft afgesteld moeten ze niet lopen mierenneuken over 0.1 km/hIk ben het met het eerste eens, maar de maximum snelheid in de pitstraat is juist heel duidelijk. Als de teams niet te snel willen gaan stellen ze de boel maar in op 79.5 km/h.
Ik heb veel meer moeite met het inconsistente toepassen van de regels. Antonelli krijgt straf terwijl Russell vorige keer gewoon pole kon zetten.
Max verloor het wk vorig jaar op 2 punten.Waarom zouden ze dat moeten doen?