Nou overzichtje dan.
Voor mij was 2013 wel een heftig jaar, dieptepunten, ziekte van mijn schoonvader en het verliezen van mijn baan en 9 maand geen werk hebben.
Positief, veel evenementen bezocht, paar serieuze stappen kunnen maken met mijn fotografie, en toch plots nog weer een baantje kunnen vinden, ook al is het tijdelijk.
Het jaar begon met de aanschaf van het blauwe barrel. Een Citroen Xsara 1.4 Ligne Prestige. Een barrel omdat ik zo goedkoop mogelijk wilde rijden.
Goedkoop rijden betekende bijvoorbeeld een lekke uitlaat repareren met een bierblikje.
Uiteindelijk toch 9500 km hiermee gereden.
Omdat de werkloosheid nogal lang duurde besloten dat er bezuinigd moest worden. Dus rondgekeken naar een kleinere auto en bij dezelfde garage mijn Xsara kunnen omruilen voor een 106 met wat bijbetaling.
Een leuke 106 waar ik ook wel wat aan heb moeten doen. Maar daar was de prijs ook naar.
Ik heb hem veel ingezet bij historische rally's.
Wel wat problemen gehad met de koeling, af en toe liep de koelvloeistof eruit en de remmen bleken erg brak te zijn.
Maar soms nog mensen kunnen helpen
nieuwe remmen waren wel nodig na even door de Ardennen gescheurd te zijn
en ook de uitlaat moest een reparatie hebben
defecte uitlaat film
Toch nog dik 12000 km gereden met deze 106 en voorlopig blijft die.
Zelfs nog een aanrijding gehad, een paar krassen op de bumper, verder gelukkig niets, de tegenpartij had flink meer schade.
Dan de 2CV.
Die heeft 10.000 km gereden dit jaar. En heeft het heel goed gedaan.
Een fantastische vakantie gehad, wat prijzen gewonnen met de 2CV, heerlijk genoten dus!
Dan de C1,
Redelijk probleemloos jaar. 24000 km gereden.
Wel schade gehad aan de C1 door een dronken pool. De leeftijd en de kilometers beginnen wel tekenen te vertonen, maar ze is zo ontzettend fijn, dat we haar zelfs misten toen we tijdelijk een leen C1 hadden.
Dan is er natuurlijk nog de solex, ook erg veel lol mee gehad dit jaar
Verder nog in een helikopter plaats kunnen nemen tijdens een leuk evenement
de zwarte brigade staat nu veilig binnen tegen het vuurwerk. Nu de C1 nog.
Vanaf deze kant de beste wensen en een mooi, gezond en prettig 2014 aan iedereen!