Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Trix zei:Probeer Eens Uw Geluk En Ondervind Tevredenheid!
Ho even mijn waarde, deze oude trouwe 404 was van jou, inmiddels is hij van iemand andersENTE zei:Mijn oude trouwe 404...uit de tijd dat ze fantsoenlijke auto's maakten en geen wegwerpzooi...
ENTE zei:Trix zei:Probeer Eens Uw Geluk En Ondervind Tevredenheid!
Das een mooie quote!
Ik probeerde bijna 3 jaar geleden het geluk te hervinden en ondervond enkel tegenslag.
Maar ik zie het al in je overzicht; je hebt ze nog uit de jaren dat ze nog goed spul konden bouwen!
Gilletti in het 308-topic op 30-05 zei:Vandaag bericht van de dealer gehad dat mijn nieuwe 3008 gearriveerd was. Toch beetje jammer dat mijn mooie blauwe GT alweer weg gaat.
Fijne, probleemloze auto geweest. De enige dingen die kapot gingen waren zelf veroorzaakte schades.
ENTE zei:![]()
Mijn oude trouwe 404...uit de tijd dat ze fantsoenlijke auto's maakten en geen wegwerpzooi...
Rembrandt zei:Nou kan ik wat gemist hebben, maareh......hebben we die nieuwe 3008 van Gilletti hier al gezien?
Gilletti in het 308-topic op 30-05 zei:Vandaag bericht van de dealer gehad dat mijn nieuwe 3008 gearriveerd was. Toch beetje jammer dat mijn mooie blauwe GT alweer weg gaat.
Fijne, probleemloze auto geweest. De enige dingen die kapot gingen waren zelf veroorzaakte schades.
ENTE zei:....een nieuwe Tsjech in aantocht. In 'Rembrandt' uitvoering! ....etc, etc...
Graag getipt :T.ENTE zei:![]()
Gister de 308 ingeleverd. Officieel mag ik mij dus nu niet meer vertonen in dit topic!
Heb er 180.000km mee gereden en ik ben voorlopig wel genezen van een splinternieuw model. Het was een prachtige wagen in een m.i. geweldige configuratie met als klap op de vuurpijl de belachelijk lage belastingbijdrage.
Ik heb alleen nog nooit zoveel kinderziektes meegemaakt, zelfs niet bij Renault
Op de dag voor het inleveren moest ie nog naar de dealer voor een terugroepactie van het koppelingspedaal. Moet zeggen dat ie daarna echt keurig koppelde; zo kon het dus ook!
![]()
Momenteel staat er een 'interim' Passat op het erf. Maar er is een nieuwe Tsjech in aantocht. In 'Rembrandt' uitvoering!
Wit van buiten, rood leer van binnen (dank Voiture voor de tip) schuifmans, Canton installatie, etc, etc...
A.BRANDHORST zei:goed geraden. Maar waar reed die collega in dan? Dat maakt me gelijk nieuwsgierig natuurlijk...![]()
Gilletti zei:Sja, een Skoda. Nou veel plezier ermee dan ENTE.
Sluit me aan bij Voiture....zouteloos. Niks an, gaat niet eens wat stuk.
Gilletti zei:Ik kan niet zeggen dat mijn nieuwe 3008 probleemloos is....
ENTE zei:Iemand nog zin in een nieuwe (!) 406 Coupé![]()
speedtouch zei:Dat was inderdaad een gezellige dag, daar in Culemborg!![]()
ENTE zei:speedtouch zei:Dat was inderdaad een gezellige dag, daar in Culemborg!![]()
Klopt. Dat was een geslaagde dag! Met Isla op pad in de 404. Memorabel.
ENTE zei:speedtouch zei:Dat was inderdaad een gezellige dag, daar in Culemborg!![]()
Klopt. Dat was een geslaagde dag! Met Isla op pad in de 404. Memorabel.
ENTE zei:Oeps!? Vertel!
ENTE zei:de automaat kon me ook niet overtuigen na met een DSG gereden te hebben. Hij is wel beter geworden dan de bak die ik destijds in de Picasso had. Heeft nu 'kruip-neigingen', dat doet hem al goed, vooral tijdens file.
Gilletti zei:ENTE zei:Oeps!? Vertel!
Paar kleine dingetjes, storing radio/antenne, een spontaan resettend multimedia systeem (al mijn instellingen weer weg grrrr) en ramen die niet helemaal naar beneden gaan enzo.
Maar de elektrisch bedienbare achterklep met schopbediening werkt feilloos.Zelfs zo goed dat ik de stekkerdoos voor de trekhaak niet meer naar beneden durf te draaien.
Die meeting in Culemborg had ik gemist denk...![]()