Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:BleuZ NL zei:(..)
't Is dat ik geen papier bij me had, anders had ik de bestuurder graag geattendeerd op zijn ontiegelijk asociale parkeerkunsten.
(..)
Ik zie er juist wel een kwaliteit in om de belijning van het parkeervak precies onder het mistachterlicht te krijgen.
Lijkt mij aardig symmetrisch.![]()
Nico GTR zei:Ik dacht dat jij er wel blij mee zou zijn als ik zuinig zou zijn op mijn nieuwe 206 Bleuz. Maar oké.....Zet ik hem voortaan weer op de rails.![]()
BleuZ NL zei:
Durashift zei:Ik denk dat die 107 geparkeerd is op het moment dat de 206 nog recht evenredig met het mistachterlicht boven de streep stond.
Ik zie een ingeklapte linkerspiegel én het rechter voorwiel staat tegen de stopband. Lijkt mij dat de 107 berijder dacht dat op die manier de 206 best nog wel uit het vak kan komen zonder schade te veroorzaken.
British Racing Green zei:Aan het kenteken te zien betreft het een zeer recent op naam ingeschreven voertuig.
Ongetwijfeld wil de eigenaar zuinig zijn op zijn recent aangekocht tweedehandsvoertuig, en om parkeerdeukjes van openzwaaiende portieren te vermijden heeft hij (lijkt me eerder een "zij") zich dan maar over de beide plaatsen gestald.
Overigens hoe zit het met de meeting 29-04 a.s.? Gaat toch wel door hoop ik?
Goku106 zei:Een Peugeot 206 1.1 uit 1999 met slechts 35.000km op de teller, is dat voor € 2000 een koopje of zeggen jullie van niet? Ben wezen proefrijden, auto reed technische gewoon goed. Alleen vond dat hij net iets te weinig power, hij trok namelijk behoorlijk langzaam op en nog langzamer dan de 106 1.0 die ik rij. Wel is het een vijfdeurs, maar weet niet of die meer waard zouden zijn of dat het eigenlijk niets uitmaakt.
Goku106 zei:Kwam ook nog deze Renault Clio uit 1997 tegen: maar goed ik lees dan vervolgens verhalen zoals ''Oplichter eerste klas gekeken voor verschilendd auto's hier en 1 was door geroest op verschillende plaaten en de ander was de radiator vast gemaakt met stroom kabels'' etc en zijn meeste recensies alles behalve positief. Maar het is wel een 1.4 met lage KM-stand, al vermoed ik dat er waarschijnlijk achterstallig onderhoud bij zit.
Dus ik durf het niet echt en die bestuurdersstoel ziet ook niet meer zo denderend uit. Niet dat ik perse een andere auto nodig heb, maar het jeukt gewoon afentoe en dan ga ik neuzen op Marktplaats.
Nico GTR zei:Hoop ik voor je dat de vorige pomp niet is geexplodeerd Bleuz. Anders voorspel ik geen goed begin met de nieuwe. Dat betekent ook je leidingen goed schoonmaken en meer. Anders klapt die nieuwe pomp ook nog deze zomer.
BleuZ NL zei:Nico GTR zei:Hoop ik voor je dat de vorige pomp niet is geexplodeerd Bleuz. Anders voorspel ik geen goed begin met de nieuwe. Dat betekent ook je leidingen goed schoonmaken en meer. Anders klapt die nieuwe pomp ook nog deze zomer.
Is er een manier om daar achter te komen? Wellicht eerst de oude pomp (laten) bekijken voordat de nieuwe erin gaat? De garage raadde me om diezelfde reden wel af om voor een tweedehands pomp te gaan, dat zou me inderdaad uiteindelijk ook nog de leidingen kunnen kosten...
Nico GTR zei:BleuZ NL zei:Nico GTR zei:Hoop ik voor je dat de vorige pomp niet is geexplodeerd Bleuz. Anders voorspel ik geen goed begin met de nieuwe. Dat betekent ook je leidingen goed schoonmaken en meer. Anders klapt die nieuwe pomp ook nog deze zomer.
Is er een manier om daar achter te komen? Wellicht eerst de oude pomp (laten) bekijken voordat de nieuwe erin gaat? De garage raadde me om diezelfde reden wel af om voor een tweedehands pomp te gaan, dat zou me inderdaad uiteindelijk ook nog de leidingen kunnen kosten...
Ja dat kun je wel zien als de oude eraf is. Als die enkel is vastgelopen dan zit er verder geen ijzerschraapsel in de leiding en zou ik er ook een nieuwe op zetten.Anders kun je ze vragen of ze de leidingen willen spoelen maar eigenlijk is dat niet afdoende en zul je alles moeten vervangen. Dat zou ik dan weer niet doen.
Nico GTR zei:Er blijft altijd wel iets achter. Spoelen helpt hoor! Maar daar red je het niet de komende 15 jaar mee. Aan de andere kant, tegen die tijd rijd jij al in een RCZ.![]()
BleuZ NL zei:Nico GTR zei:Er blijft altijd wel iets achter. Spoelen helpt hoor! Maar daar red je het niet de komende 15 jaar mee. Aan de andere kant, tegen die tijd rijd jij al in een RCZ.![]()
Ik wil net zeggen, ik wil graag nog een paar jaar in 'm blijven doorrijden maar misschien is 15 jaar wel érg lang
En ach, àls ik 'm nog zo lang blijf rijden vind ik 400 euro over 15 jaar niet heel erg veel geld![]()
renate zei:Lekker bezig hoor.
Overigens hoe zit het met de meeting 29-04 a.s.? Gaat toch wel door hoop ik?
Ik heb het nog steeds in mijn agenda staan.
Greetzz Renate.
Art1977 zei:stoterstangen90 zei:Ik kijk liever naar een C15 dan naar een C5, maar dat kan aan mij liggen.
Ik ook, maar blijkbaar wordt het niet genoeg gewaardeerd/compleet genegeerd. Maakt niet uit, ga ook geen moeite meer doen.
Geeft je als ''nieuwkomer'' niet echt het gevoel welkom te zijn hier.
Wings of freedom zei:@Bossinkje, dankjewel. De Xantia is en blijft een fijne auto. De mijne begon echter wat kosten te krijgen wilde ik hem zo heerlijk laten rijden als hij doet.
Denk aan veerbollen die aan vervanging toe waren, automaatflush, banden die voor de volgende APK wel aan vervanging toe waren, achterdemper uitlaat. Al met al niet schokkend en zaken die er voor zorgden dat de dame weer een tijd vooruit kon, maar bij elkaar een sommetje geld en na meer dan 6 jaar en bijna 100.000 kilometer wel eens toe aan iets anders. Plus dat deze C5 toevallig op mijn pad kwam en wel heel mooi was.
WOF![]()
A.BRANDHORST zei:Het begint weer op het verhaal met de Afro-Amerikanen te lijken met de meeting en een week van tevoren afmeldingen, wat is dat toch altijd, een onheilsbezwering of zoiets?
Concreet, wie wil wél en hoe laat dan afspreken. De Solara had ik (mede)voor dit doel uit de garage en zijn schorsing gehaald namelijk...![]()
renate zei:Hé hoi, ik wil even een ballonnetje proberen;
"29 april een samenkomen bij restaurant 't Harde"
Het is nu een AC maar was ooit een restaurant met veel allure, en het heeft net de grote Veluwe brand uit de jaren 70 overleeft.
Een mooi gegeven om die glorie tijd te proberen te doen herleven.
Persoonlijk vind ik het minder belangrijk of er tijdsgetrouwe voitures ten tonele zullen verschijnen, de (her)kenningsmaking vind ik belangrijker.
Daarbij opgeteld de mogelijk mooie en leuke nieuwkomersaansluiters te kunnen ontmoeten, lijkt mij een leuke insteek. Wat jullie?
Greetzz Renate.