Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault15.17 zei:Op Koningsdag 27 april is er ook de Oranje Klassiekerrit Velp. Misschien leuk om daar als Fransrijders bij aan te sluiten?
Omdat het voor de 15e keer is, zijn we als Renault 15/17 vriendenclub uitgenodigd en zullen daar acte de présence geven met zo'n 10 auto's. Helaas voor de organisatie zullen dat wel meet Renaults 17 dan 15 zijn.![]()
Zadelsnuiver zei:Een Saab 900 opbergen voor de winter en een Fransoos als pekelbak inzetten is hetzelfde als zeggen dat je wilt gaan zwemmen maar je badpak liever in de kast laat hangen en dus maar met je pantalon naar het zwembad gaat :T
Nico GTR zei:Tot 4000 is wel een redelijk budget, het is een expression maar wel een Clio 3
Wings of freedom zei:maar lonkt al wel heel erg naar een nieuwe C3. Zo gauw die uit is met automaat maar eens rijden.
ENTE zei:Vandaag kreeg ik deze mee tijdens het laatste onderhoud van m'n 308 voordat ie eruit gaat....(je zou verwachten dat ze je dan een nieuwe 3008 meegeven, afijn gelukkig heb ik geen verstand van commercie)
Wat blijft het ook een grappig ding!
stoterstangen90 zei:Ik kijk liever naar een C15 dan naar een C5, maar dat kan aan mij liggen.
Art1977 zei:stoterstangen90 zei:Ik kijk liever naar een C15 dan naar een C5, maar dat kan aan mij liggen.
Ik ook, maar blijkbaar wordt het niet genoeg gewaardeerd/compleet genegeerd. Maakt niet uit, ga ook geen moeite meer doen.
Geeft je als ''nieuwkomer'' niet echt het gevoel welkom te zijn hier.
Art1977 zei:stoterstangen90 zei:Ik kijk liever naar een C15 dan naar een C5, maar dat kan aan mij liggen.
Ik ook, maar blijkbaar wordt het niet genoeg gewaardeerd/compleet genegeerd. Maakt niet uit, ga ook geen moeite meer doen.
Art1977 zei:Hier mijn franse voitures
![]()
![]()
![]()
![]()
Art1977 zei:Ik ook, maar blijkbaar wordt het niet genoeg gewaardeerd/compleet genegeerd. Maakt niet uit, ga ook geen moeite meer doen.
simca1006 zei:ENTE zei:Vandaag kreeg ik deze mee tijdens het laatste onderhoud van m'n 308 voordat ie eruit gaat....(je zou verwachten dat ze je dan een nieuwe 3008 meegeven, afijn gelukkig heb ik geen verstand van commercie)
Wat blijft het ook een grappig ding!
Volgens mij heb je er wel een neus voor de verkeerde dealert uit te zoeken![]()
adinsx zei:Renault15.17 zei:Op Koningsdag 27 april is er ook de Oranje Klassiekerrit Velp. Misschien leuk om daar als Fransrijders bij aan te sluiten?
Omdat het voor de 15e keer is, zijn we als Renault 15/17 vriendenclub uitgenodigd en zullen daar acte de présence geven met zo'n 10 auto's. Helaas voor de organisatie zullen dat wel meet Renaults 17 dan 15 zijn.![]()
Leuk! Velp is hier om de hoek, dus ga het eens in de agenda zetten. Hoe laat is de start?
BleuZ NL zei:(..)
't Is dat ik geen papier bij me had, anders had ik de bestuurder graag geattendeerd op zijn ontiegelijk asociale parkeerkunsten.
(..)
Heb ik een keer op mijn werk gedaan, maar was achteruit en toen kwam ik blijkbaar jn twee vakken terecht. Vond het wel grappig omdat ik bij een Duits bedrijf werkte gevestigd in Nederland, dus zo'n beetje de halve dag was ik het grappen dat ik een stukje van Nederland terug veroverd had. Maar het foutparkeren ging eigenlijk perongeluk, bij het bij sturen had ik namelijk de vakken tegenover als referentie genomen en die bleken niet precies op een lijn staan met het vak waarin ik ging parkeren. Heb enkel geen zin om voor de derde keer te gaan corrigeren, duur zodoende liet ik de auto mooi staan.BleuZ NL zei:![]()
Ik kwam dit tafereel vandaag tegen op de parkeerplaats van het treinstation waar ik mijn auto ook neerzet.
't Is dat ik geen papier bij me had, anders had ik de bestuurder graag geattendeerd op zijn ontiegelijk asociale parkeerkunsten.
Ik herkende het stereotype van Top Gear t.o.v. Peugeot-rijders niet, maar er blijkt een kern van waarheid in te zitten
Top Gear – "Modern Peugeot Driver" Adventures