Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:(..)
Apparaat is natuurlijk al jaren leverbaar, maar in een Frans model wat zojuist gelanceerd is zal je me nooit meer aantreffen. Zoveel zeperds gehad de afgelopen jaren, dat doe ik niet meer.
De C5 is nu enkel nog leverbaar met het Hydractieve onderstel en leuke motoren tegen zeer aantrekkelijke prijzen.....wie weet!
speedtouch zei:Ziet er prima uit, het lijkt wel of de auto ietsje verlaagd is, hoort dat vanuit de fabriek zo of zou de vorige eigenaar dat gedaan hebben?
:TDurashift zei:ENTE zei:(..)
Apparaat is natuurlijk al jaren leverbaar, maar in een Frans model wat zojuist gelanceerd is zal je me nooit meer aantreffen. Zoveel zeperds gehad de afgelopen jaren, dat doe ik niet meer.
De C5 is nu enkel nog leverbaar met het Hydractieve onderstel en leuke motoren tegen zeer aantrekkelijke prijzen.....wie weet!
Ehm.. de zwarte kunstschilder was toch al redelijk uitgerijpt?
Die was toch ook niet geheel probleemloos?
Gebruikt leasen een optie binnen de autoregeling?
Terug naar de Laguna III![]()
dens zei:@ENTE: wat heb je voor ellende met je 308?
Gilletti zei:dens zei:@ENTE: wat heb je voor ellende met je 308?
Omdat het hier nou juist net weer zo gezellig is, verwijs ik je hiervoor graag, doch dringend, door naar het 308 topic.![]()
dens zei:Hahahah, nee, hoor. Ik maak me geen zorgen! We hebben 2 jaar garantie en dat is meestal ook de verversingstermijn bij ons. Dus als het niet bevalt...
De eerste week is veelbelovend hahahah
@Giletti...is ga toch even naar het 308 topic. Bedankt...
dens zei:Ik ben al driftig aan het lezen geslagen. Ben nog lang niet klaar....maar nu al geen leuke verhalen.
Gilletti zei:ENTE, verneem je nog wel eens wat van de andere "wijzen uit het Oosten" cq Musketier 2 en 3?
En daar bedoel ik dan niet onze vliegende Eend mee want die meldt zich nog regelmatig en ik zie hem zelfs af en toe nog wel eens live.
Hoe zou het met Miel Citrofiel zijn?
dens zei:Dat van die distributieriem heb ik bij een Mondeo TDCi (jaaaaaren terug) ook gehad. Bleek de automatische spanner te zijn. Die was van slechte kwaliteit en ging na 10.000 km. weer rammelen. Overigens was dat het enige wat ik aan al mijn Ford's heb gehad. Fijne, betrouwbare auto's. Maar dan weer niet zo mooi afgewerkt als een eeehhhh....3008.
Nico GTR zei:Kan dat niet uit?
dens zei:Ik geloof ook niet dat het Starten en Stoppen goed kan zijn voor je auto...
dens zei:Ik heb een maand S&S actief gebruikt en merkte eigenlijk geen verschil in verbruik. Als ik bij een brug sta die open staat zet ik sowieso de motor uit dus daar haal ik al geen winst. Ik geloof niet zo in dit systeem.
FLYING DUCKMAN zei:Miel zit nog steeds in de Citroens, DS en 2CV en heeft nog een 403, woont in Baanbrugge tegenwoordig. Ander meisje dan paar jaar geleden.
WOF volg ik ook nog een beetje via facebook, net als Miel trouwens.