CLL Martin
Startmotor
Eigenlijk is het de 2de generatie..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
stoterstangen90 zei:Bij de Visa w3eet ik wat er mis is inmiddels.
De distributie is een tandje versprongen op de krukas.
stoterstangen90 zei:Bij de Visa w3eet ik wat er mis is inmiddels.
De distributie is een tandje versprongen op de krukas. Dat loopt natuurlijk niet ok. de riem vond ik ook al wat slapjes staan. Ik ga hem eerst eens op tijd zetten, en als ie dan goed loopt, waag ik er een andere riem aan.
Is het dan nog bagger, dan hang ik er wat anders in.
106Goku zei:Voorlopig gebruik gemeten over 277km was dan ook 18 op 1, dus als spaarzaam persoon ben ik daar hartstikke blij mee![]()
106Goku zei:Ik ben sinds kort ook in het bezit van een Franse auto, of eigenlijk beter gezegd een youngtimer. Want volgens de oude regels zou mijn Peugeot 106 over twee jaar een oldtimer zijn, alleen zo voelt hij eerlijk gezegd niet.
(...)
Ik vind de auto trouwens ook echt zijn charme hebben, iets wat ik eerlijk gezegd mis bij moderne auto's.
https://www.autoweek.nl/autoreview/43120/peugeot-106-xn-ace-10i
FLYING DUCKMAN zei:Verbaasde mij ook trouwens dat de Xantia ook in rap tempo verdwijnt.
En gekochtstoterstangen90 zei:Mooi ook weer eens wat van mister twenteraid te horen.
Ik ga morgen nog even bij een BXje kijken.
voiture zei:Leuke aanwinst.
Met een verhuizing voor de deur ben ik weer eens aan het opruimen. Kan ik iemand blij maken met een stapeltje oude Peugeot-folders? Zit van alles tussen.
20161225_163654 by Dave Vrijaldenhoven, on Flickr

stoterstangen90 zei:Een voordeel is dat je nu een gewone plaat kunt kopen in plaats van zo'n "luxe"