Coupe life
Kilometervreter
Zonder rolbeugel, gewone stoelen en een achterbank? Of is de auto weer "teruggetuned" naar een burgermansuitvoering?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat kan ook wel, maar blijkbaar vond ik dat niet handig. Ik heb nu al geen idee meer waarom ik dat niet gedaan heb.Durashift zei:Vervoersmiddelen verhuizen..? De fiets kan toch wel achterin de Aca als een matras ook past?![]()
ENTE zei:2016....Kan je gelijk even de topictitel aanpassen van 2014 naar 2016
Zalig uiteinde allemaal!
![]()
iDS zei:Zo kan ik nog enkele jaren van een goed onderhouden C5 Tourer genieten...al zal dat niet meer voor de job zijn: kantoor op 1,5 km van thuis: dat lukt wel met de fiets![]()
speedtouch zei:iDS zei:Zo kan ik nog enkele jaren van een goed onderhouden C5 Tourer genieten...al zal dat niet meer voor de job zijn: kantoor op 1,5 km van thuis: dat lukt wel met de fiets![]()
Rijd jij dan zoveel privé dat diesel interessant is?
A.BRANDHORST zei:Datum eerste afgifte Nederland
08-01-2008
Ik heb voorlopig dit te melden: De Tagora staat nu officieel op mijn naam. Dus nu 4 auto's met een Frans merk in bezit.
FLYING DUCKMAN zei:Nee deze zal vast wel iets herkenbaars krijgen, maar zeker niet zo uitgesproken als de Saab. Deze is mij te nieuw en te netjes om zoiets mee te doen![]()
FLYING DUCKMAN zei:Ja wel diesel en in denk dat we hier zeker een jaar of 4 in gaan rijden, dat hebben we onderling afgesproken.
Onze Saab nu ziet er zo uit
![]()
Durashift zei:Welkom hier, Braadslee.. Schrijf je avonturen met de Twingo in dit topic, dan komt het hier ook wat meer tot leven![]()
ginkelvanmichiel zei:sow,
was dat ophaalproject al in 2007/8 ?! Voor mn gevoel veel minder lang geleden...
A.BRANDHORST zei:ginkelvanmichiel zei:sow,
was dat ophaalproject al in 2007/8 ?! Voor mn gevoel veel minder lang geleden...
Ja. Al weer 8! jaar geleden.
Degene die zou komen bleek toen ziek te zijn en het was te kort dag vervanging te regelen. Zoiets kan altijd gebeuren.Auto-fan zei:Autoweek zou komen, maar uiteindelijk 'is daar iets tussen gekomen' idd. Ze hadden wel toegezegd te komen idd!