Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
20150719_131726 by Dave Vrijaldenhoven, on Flickr
20150719_130734 by Dave Vrijaldenhoven, on Flickr
20150719_131022 by Dave Vrijaldenhoven, on Flickr
20150719_130819 by Dave Vrijaldenhoven, on FlickrCLL Martin zei:Deze fransrijder wordt iets minder fransrijder... mijn lease 508 is 4 jaar oud en binnen nu en een paar weken komt de nieuwe... En dat is (helaas) geen franse auto. Moet wel bekennen dat ik vrijwillig de keuze heb gemaakt. Ik wilde gaan voor een DS5 maar mijn werkgever staat geen Citroen toe.
CLL Martin zei:Zonder merk en type te noemen; heeft nog een soort van Frans klinkende naam... "Gran Coupe"
Renault15.17 zei:Vandaag even bij Collection Française (Classic Park, Boxtel) geweest. De opkomst was, zeker gezien de vakantieperiode en het weer, goed, leuk en afwisselend.
Schitterende Matra Rancho Grand Raid:
Auto-fan zei:Renault15.17 zei:Vandaag even bij Collection Française (Classic Park, Boxtel) geweest. De opkomst was, zeker gezien de vakantieperiode en het weer, goed, leuk en afwisselend.
Schitterende Matra Rancho Grand Raid:
Volgens mij was dit exemplaar er gisteren nog bij in Culemborg, samen met een broertje in een meer rood-bruine kleur.![]()
simca1006 zei:CLL Martin zei:Deze fransrijder wordt iets minder fransrijder... mijn lease 508 is 4 jaar oud en binnen nu en een paar weken komt de nieuwe... En dat is (helaas) geen franse auto. Moet wel bekennen dat ik vrijwillig de keuze heb gemaakt. Ik wilde gaan voor een DS5 maar mijn werkgever staat geen Citroen toe.
Een DS5 is GEEN Citroën maar een DS! Haha... die werkgevers toch ook en hun wagenparkbeheerdertjes.... Wel op blijven letten!
A.BRANDHORST zei:Omdat ik ook een paar foto's heb gemaakt van mijn Tagora, post ik die hier ook maar even:
(..)
![]()

stoterstangen90 zei:Koelvloeistof moet je ook regelmatig verversen. (eens in de 2 jaar) Het lijkt wel of jouw koelsysteem vooral water heeft bevat.
stoterstangen90 zei:Koelvloeistof moet je ook regelmatig verversen. (eens in de 2 jaar) Het lijkt wel of jouw koelsysteem vooral water heeft bevat.

stoterstangen90 zei:Die trek je eenvoudig recht met behulp van een boom en een vrachtwagenspanband.
stoterstangen90 zei:Die trek je eenvoudig recht met behulp van een boom en een vrachtwagenspanband.
Spul is zo slap dat je het eenvoudig weer recht trekt.
(..).
Inmiddels is de BX weer een rijdende auto. Staat ook weer thuis inmiddels. Voor de APK moeten er nog wel wat kleine dingen worden opgelost.stoterstangen90 zei:Overigens had ik met de BX net zo'n leuke koelvloeisoffontein.
Inmiddels ligt de motor eruit en is de kop eraf.
De koppakking was een grote koekenbrij.
Komt weer goed.