Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:Zit hier met een berg nieuwe auto tijdschriften voor me; kom zowaar een oude bekende tegen. Wat een rusteloze ziel is mijn oude 404 aan het worden
Ondertussen sind de verkoop in 2012 al bij 4 handelaren te koop gestaan!
link naar advertentie
![]()
A.BRANDHORST zei:Ha ZEN! Leuk dat je ook weer eens komt buurten hier.
Iedereen fijne Kerstdagen en op naar een gezond 2015, hopelijk met weer een wegenbelastingvrije situatie voor onze oldtimers!
![]()
ENTE zei:
Stoer!! Is dat je dagelijks vervoer geworden? Hoe bevalt dat?
Gilletti zei:Maar ik hou er ernstig rekening mee dat het ook wel weer een Blitz bezit kan worden...
de voormalige Dyaneman zei:Nee, 3 wagentjes op het erf is prima. Voor onderhoud gaan ze (Suz enE30) naar de dorpsgarage in het dorp. Heerlijk!

Pure nostalgie vandaag in onze werkplaats. Deze prachtige groene Renault 8 Automatic heeft mevrouw vd Crommenacker uit Gemert in 1971 (!) nieuw bij ons gekocht. Ze heeft er in al die jaren slechts 24.000 km mee gereden en komt ieder jaar trouw voor onderhoud en APK. Unieker kan bijna niet. Zelfs het originele Vogels sleutelhoesje (zie foto 2, nog steeds zelfde telefoonnummer smile-emoticon ) is nog aanwezig!
ENTE zei:@ZEN: prachtige wagen de 404, maar 6K is wel erg optimistisch
@Gilletti: dat skai staat 'm een beetje el cheapo, maar wel netjes!
Gilletti zei:Heel veel plezier met deze mooie 404.
Toen ENTE hem nog had heb ik hem al eens mogen bewonderen en kan beamen dat het een goed exemplaar betreft.
Trouwens al HIER ook aangemeld?
FLYING DUCKMAN zei:Zo en toen was er plots een verandering in ons wagenpark!
Onze trouwe oude C1 gaat de deur uit en wordt vervangen door een oude nieuwe C1!
Gilletti zei:Snel beslissen kán dus wel in huize FD.![]()
dens zei:ENTE zei:@ZEN: prachtige wagen de 404, maar 6K is wel erg optimistisch
@Gilletti: dat skai staat 'm een beetje el cheapo, maar wel netjes!
(ik ben dus de koper van deze mooie 404
6k lijkt veel maar de 404 wordt helemaal nagelopen en krijgt garantie. Ik heb veel 404's bekeken, in deze staat, bij een autobedrijf, kosten ze allemaal rond de 5500-6500 en soms zelfs meer. Particulier kun je ze voor minder vinden maar ik ben geen klussen dus ga voor een beetje zekerheid 😜
Het skai is als nieuw maar ik ben met je eens dat stof mooier staat. De originele stoelen en bank zit er nog bij. Ik overweeg om het opnieuw te laten bekleden. Van de originele set is de achterbank keurig maar de voorstoelen zijn minder mooi (zittingen versleten). Of een goede gebruikte set te kopen op Marktplaats...
Hopelijk krijg ik 'm over een weekje en dan maar hopen dat er niet gepekeld is want ik wil 'm natuurlijk rijdend ophalen...
ENTE zei:Leuk om je verhaal ook hier te lezen, maak ff een paar foto's als je 'm hebt
6K....tja, kan alleen maar zeggen dat het voor mij een goeie investering wasEr is ook wel wat werk verricht de laatste paar jaar, maar toch.
De Dyane D6 bleek ook al behoorlijk waardevast en m'n huidige E30 gaat ook pijlsnel omhoog volgens de boekjes. Moet ik iets mee gaan doen met die voorkennis, hahahah.
MWH zei:Leuk, zo'n knappe Supercinq gewoon dagelijks gebruiken!![]()

Renault15.17 zei:Leuk zo'n Integra WOF. Maar hij gaat uiteindelijk weer terug begrijp ik?
@Arthon: Mooie Super5 hoor, ook precies de juiste kleur. Ziet er nog erg netjes uit, allen de achterbumper is niet origineel meer. Ik neem aan dat je gewoon de 4-bak hebt?