Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Nou, Ms. FD kan nu niet achterblijven![]()
FLYING DUCKMAN zei:Vandaag wel even wezen kijken naar een verversing van het wagenpark waar we al een tijdje aan zitten te denken.
conclusie, we willen het gaan doen tzt, alleen even kijken wanneer.
![]()
FLYING DUCKMAN zei:uitvoering moeten we tzt nog even goed bekijken, maar we weten wel in grote lijnen wat we willen.
Renault15.17 zei:Mijn eerste gedachte toen ik onderstaande foto zag, was "adinsx heeft zijn R17 naar de sloop gebracht". Maar het is een andere, staat in Lisse en volgens de berichten op facebook gaat ie vrijdag de shredder in. Maar morgen wordt er dus wel eert even gebeld of we de R17 niet in zijn geheel daar kunnen komen ophalen.
![]()
Renault15.17 zei:Mijn eerste gedachte toen ik onderstaande foto zag, was "adinsx heeft zijn R17 naar de sloop gebracht". Maar het is een andere, staat in Lisse en volgens de berichten op facebook gaat ie vrijdag de shredder in. Maar morgen wordt er dus wel eert even gebeld of we de R17 niet in zijn geheel daar kunnen komen ophalen.
![]()
Durashift zei:Dus, niet gered, de schredder heeft gisteren zijn werk gedaan?
Durashift zei:Dus, niet gered, de schredder heeft gisteren zijn werk gedaan?
SAM_0545 by twan238, on Flickr
SAM_0547 by twan238, on Flickr
omroep gld zei:Familie in Zutphen in tranen na sloop Eend
ZUTPHEN/UDDEL - Zo heb je een Eend en zo is die foetsie. Een gezin in Zutphen had een Citroën 2CV, en die stond in een stalling in Uddel. Met als doel de wagen ooit te restaureren.
De familie Broek ontdekte onlangs dat de wagen is gesloopt. Vorig jaar al. Ze eist nu genoegdoening.
https://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2069245/familie-in-zutphen-in-tranen-na-sloop-eend.htm#.VBdVHhaW31U
ENTE zei:Volgens het interview zou ie gerestaureerd worden bij een bedrijf in Zutphen. Daar maken ze toch alleen plastic bloembakken??![]()
rzasa zei:Hallo Frans-rijders,
Na een klein uitstapje naar een zeker Italiaans bakproduct, rijd ik weer Frans! Ditmaal een Citroën. Wie had dat gedacht, na al die Renaults die ik versleten heb...ik ben erg tevreden met mijn Xsara!
CLL Martin zei:Yoooo even mijn jaarlijkse berichtje in het fransrijdershoekje!
Heb nog steeds de blauwe 2CV6, de leasert is nog steeds de 508SW, de zwarte DS is verkocht, is nu een "blanc carrare" 66'er pallas in de maak en mevrouw CLL rijdt in een 206SW! Tot volgend jaar weer!
Durashift zei:Niks mis mee, inderdaad.
Bestel je die spiegelkappen erbij, voor het speelse element?![]()
Durashift zei:Is het een 3 of 5 deurs?
speedtouch zei:Proficiat met de beslissing, Gilletti! In de 108 schijnt het een zeer pittig motortje te zijn, die 1.2 VTI, die ik in mijn 208 ook heb en ik vind hem ook al niet sloom.