FLYING DUCKMAN
Startmotor
Nou ja ligt er maar aan waarvan je geniet natuurlijk, puur als vervoersmiddel is zo'n Skoda prima ;-)
Zo'n Laguna biedt heel wat meer avontuur en passie
Zo'n Laguna biedt heel wat meer avontuur en passie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW M3 CSL zei:Nico GTR zei:Als je gaat chippen....3 keuzes, BR-performance, Fastchip en Dekker.![]()
Verder nogmaals...mooie wagen.Die 106 had je overigens moeten houden....die beginnen nu langzaam met heel hard stijgen in prijs, zeker een originele!
Kom jou ook overal tegen...![]()
FLYING DUCKMAN zei:Nou ja ligt er maar aan waarvan je geniet natuurlijk, puur als vervoersmiddel is zo'n Skoda prima ;-)
Zo'n Laguna biedt heel wat meer avontuur en passie![]()
ENTE zei:Ohja, er ging onlangs een lampje branden, ruitenwisvloeistof was bijna op...
Ritmo1983 zei:Goedenavond, Heeft iemand hier ervaring met een Captur 90 TCE. Krijg hem 13 januari geleverd in 2018 model.
verwachte levertijd was 4 maanden maar via de dealer uit Duitsland laten komen. De auto is 12 december besteld maar is al binnen. Het gaat om een 90 TCE in zen uitvoering, bijkomend voordeel is dat een Duitse uitvoering standaard climate control heeft e de uitgebreidere navigatie heeft. Heb de auto gekocht na een proefrit in clio 90 tce omdat de dealer allen een captur diesel had staan
Ritmo1983 zei:Hoef dus niet zoveel problemen te verwachten als met mijn 2009 Laguna....
Nico GTR zei:BMW M3 CSL zei:Nico GTR zei:Als je gaat chippen....3 keuzes, BR-performance, Fastchip en Dekker.![]()
Verder nogmaals...mooie wagen.Die 106 had je overigens moeten houden....die beginnen nu langzaam met heel hard stijgen in prijs, zeker een originele!
Kom jou ook overal tegen...![]()
Goed zoeken. Zijn er nog 4 over.
Ik ken Tunex niet, maar zolang de ervaringen goed zijn is het ook goed. Ik weet niet of hij een standaard map levert of custom werk maar verder.....idd. klinkt prima.
ENTE zei:Hoe toevallig heeft mij vadurr (ik klink nu als een echte AW forummer) onlangs een Captur gekocht.
Geen 90 maar een 120 TCe, met alle toeters en bellen.
Uiteraard stond hij vorige week stil langs de kant van de weg met een storing... geen gein. Zo vader, zo zoon hoor ik sommige van jullie al denken.
De wagen is even gereset en doet het nu weer!
Sleutelkaart moest ook weer in het dock.
Wel is zo’n Captur een leuke verschijning met een fijne hoge zit (pa is een kwieke senior, maar een hoge zit is belangrijk).
In de klasse van de compacte Cross-overs een toppertje.
Wings of freedom zei:[Echte AW forummer modus aan]
de cactus van me chikkie loopt al 10000 kilom. zonder storingh hattie betâr een citroen kunne regelen.
[Echte AW forummer modus uit/]
WOF![]()
Nico GTR zei:Nog geen Megane gespot anders.![]()
SAM_4080 by Dave Vrijaldenhoven, on Flickradinsx zei:Ik geniet vooral van nieuw blik, en niet zozeer de oude nostalgische modellen. Wellicht komt dat ooit nog eens.
adinsx zei:Geen bemoeiende piepjes, e.d. Denk ik?
Lane warning, etc gaan meteen uit op de nieuwe denk ik. Bemoeials in de auto geen behoefte aan![]()
adinsx zei:Geen bemoeiende piepjes, e.d. Denk ik?
Lane warning, etc gaan meteen uit op de nieuwe denk ik. Bemoeials in de auto geen behoefte aan![]()
Nico GTR zei:adinsx zei:Geen bemoeiende piepjes, e.d. Denk ik?
Ik zal niks zeggen...:T
Maar Lane warning werkt niet zo fijn als het enkel een piepje is. Als het echter ook een beetje tegenstuurt.....![]()
herman78 zei:Heb er 200 voor betaald .
Dat was de deal. 200 en zelf apk erop. En mocht op de brug kijken. Wat hij niet wist dat ok monteur ben geweest en apk heb gedaan.
Ik heb gezien dat ie er zo doorheen kon vliegen.
En ik had gelijk.
Alleen 4 lampjes 2 x stad en 2 x knipperlicht. Totale kosten 40 euri
Elco zei:adinsx zei:Geen bemoeiende piepjes, e.d. Denk ik?
Juist niet! Een goede lane assist (dus niet slechts een piepende 'warning'), goede adaptieve cruise control en overige bemoeials waardeer ik zeer. Vooral Mercedes-Benz is hiermee erg goed bezig en die systemen gebruik ik (dus) graag. Deze mogelijkheden passen goed bij de gefilterde rijbeleving die veel nieuwe auto's bieden en maken lange reizen - eerlijk is eerlijk - ontspannener dan voorheen mogelijk was. Mede dankzij de perfecte multimediasystemen en geweldige geluidsinstallaties die tegenwoordig mogelijk zijn.
Het is vooral het pure, ongefilterde en rauwe wat mij aantrekt in oudere auto's. In mijn 306 voel ik in een snelle bocht bijna op welk blokje van het bandenprofiel ik rijd, waar vrijwel alle moderne auto's dat gevoel grotendeels filteren. En dat terwijl het onderstel van m'n oudje een betere balans biedt tussen comfort en sportiviteit dan de modernste BMW's doen.
Kortom, op zaken als stilte, infotainment en veiligheid lever ik in, maar op het gebied van rijbeleving geeft m'n oude hok me veel terug. En dat allemaal met de armoedige instapmotor.