Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Guus Leferink zei:Nu dus op zoek naar wat anders, waarschijnlijk een Alfa 147.
Staat mooi naast onze Alfa 159![]()
FLYING DUCKMAN zei:Waarschijnlijk gaan we ook geen Citroen meer rijden.....DS.....
FLYING DUCKMAN zei:Hier gaat de C3 ook weg, zoveel is wel duidelijk, hij zal total loss verklaard worden.
Waarschijnlijk gaan we ook geen Citroen meer rijden.....DS.....
ginkelvanmichiel zei:Heel herkenbaar. Ik rijd een Opel uit '91, 3 dagen per week op en neer naar Lelystad. (400 km per week). Ik begin steeds banger te worden dat ik in de spits door al die gestreste mede a27-bereiders platgereden wordt... Ik kachel dus nu maar met de vrachtwagens mee. Ik ben dus toch maar aan het kijken voor iets stevigers...
FLYING DUCKMAN zei:Dat laatste is vooral het verschil tussen lease auto en eigen auto. Wij krijgen geen lease auto, aan de ene kant fijn, geen bijtelling e.d. maar aan de andere kant als hij kapot is, dan kost het zelf geld, terwijl je er toch van afhankelijk bent, dus dat is wel erg jammer.
Vanavond paar auto's bekijken.
dens zei:Private lease misschien? Is tegenwoordig helemaal hot.
speedtouch zei:FLYING DUCKMAN zei:Dat laatste is vooral het verschil tussen lease auto en eigen auto. Wij krijgen geen lease auto, aan de ene kant fijn, geen bijtelling e.d. maar aan de andere kant als hij kapot is, dan kost het zelf geld, terwijl je er toch van afhankelijk bent, dus dat is wel erg jammer.
Vanavond paar auto's bekijken.
Had je geen all risks verzekering?
FLYING DUCKMAN zei:Vandaag met twee verschillende DS3's gereden, 1 met en 1 zonder Xenon verlichting. Conclusie wij gaan op zoek naar 1 met. En zijn zelfs al in onderhandeling.
Gilletti zei:Sinds dit weekend heb ik er weer een bijzondere Peugeot bij.
Ik heb een heuse 106 Electric uit 1998 gekocht.
Wat een leuk ding en ondanks de originele batterijen nog een aardige actieradius van 80km.
Moet wel wat aan gebeuren maar dat is vooral cosmetisch.
Gilletti zei:Sinds dit weekend heb ik er weer een bijzondere Peugeot bij.
Ik heb een heuse 106 Electric uit 1998 gekocht.
Wat een leuk ding en ondanks de originele batterijen nog een aardige actieradius van 80km.
Moet wel wat aan gebeuren maar dat is vooral cosmetisch.
Nico GTR zei:Ik verbaas me toch elke keer weer hoe klein de wereld soms is....
Ik wist al van meerdere mensen hier op t forum dat ik gemeenschappelijke kennissen had, nu kan dat niet missen natuurlijk bij sommigen. Zo blijkt nu ook bij procesengineer Niko.![]()
![]()
Nico GTR zei:Ik verbaas me toch elke keer weer hoe klein de wereld soms is....
Ik wist al van meerdere mensen hier op t forum dat ik gemeenschappelijke kennissen had, nu kan dat niet missen natuurlijk bij sommigen. Zo blijkt nu ook bij procesengineer Niko.![]()
![]()
FLYING DUCKMAN zei:Nico GTR zei:Ik verbaas me toch elke keer weer hoe klein de wereld soms is....
![]()
haha ja kennissenkring is soms klein, maar kortom, collega van mij is weer kennis of familie van jou of jijzelf?? ;-) kortom ik weet het nog niet!
Wings of freedom zei:Al een uitspraak over de DS3 Flying Duckman?
WOF![]()
adinsx zei:Heel herkenbaar. Of ik parkeer wat verder weg omdat daar wel een hoekplekje is. Dan maar wat verder lopen.
Wasstraat heeft ie nog nooit gezien, en na 135.000 km dan ook nog steeds deuk en kras vrij. Alleen 1 zomerwiel heeft een schampplekje. Eigenlijk krijgt LeasePlan een prima auto terug over een 14 dagen.
En voor dat ene schaafplekje krijg je dan vrolijk een rekening waarvoor ze de hele auto zouden kunnen overspuiten....adinsx zei:Heel herkenbaar. Of ik parkeer wat verder weg omdat daar wel een hoekplekje is. Dan maar wat verder lopen.
Wasstraat heeft ie nog nooit gezien, en na 135.000 km dan ook nog steeds deuk en kras vrij. Alleen 1 zomerwiel heeft een schampplekje. Eigenlijk krijgt LeasePlan een prima auto terug over een 14 dagen.
ENTE zei:adinsx zei:Heel herkenbaar. Of ik parkeer wat verder weg omdat daar wel een hoekplekje is. Dan maar wat verder lopen.
Zojuist de Octaaf met foamlans, 2 emmertjes, 2 washandschoentjes schoongemaakt. Het heeft ook iets van therapie
Die 308 kon ook gewoon de showroom in. Zelfs na 180.000km.
Veel mensen snappen dat niet. Ach, iedere gek z’n gebrek!
Tijdelijk had ik zo’n Passat vol- maar dan ook extreem vol met krassen en ingebrande vogelschijt. Daar was geen eer aan te behalen, maar heb het toch geprobeerd.
Ik kan gewoon slecht tegen een vieze auto. Vooral het interieur.
Die VW ben ik serieus op los gegaan.
Zag er na afloop weer toonbaar uit.
Nico GTR zei: