Geef je mening zodat we AutoWeek kunnen blijven verbeteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op de autoweek website op je naam rechtsboven klikt en vervolgens op 1 van de onderdelen in de navigatie, dan default deze altijd terug naar 'mijn auto's' ook klik je op 'Mijn gegevens'.

Als je op de autoweek website op je naam rechtsboven klikt en vervolgens op 1 van de onderdelen in de navigatie, dan default deze altijd terug naar 'mijn auto's' ook klik je op 'Mijn gegevens'.
Bedankt voor de melding, ik heb het kunnen reproduceren en doorgegeven aan de developers. Workaround: op de webpagina kun je wel gebruikmaken van de 'tabjes' erboven om dan op de juiste plaats te komen.

De response header die de website terugstuurt is altijd /mijnautoweek/autos.

Je krijgt een response 301 -> Moved permanently
Het lijkt er dus op dat de login cookie niet correct meegezonden wordt in de request en dus een server redirect naar /autos

Hier kunnen de developers vast meer mee.

De response header die de website terugstuurt is altijd /mijnautoweek/autos.

Je krijgt een response 301 -> Moved permanently
Het lijkt er dus op dat de login cookie niet correct meegezonden wordt in de request en dus een server redirect naar /autos

Hier kunnen de developers vast meer mee.
Ik geeft het erbij! Thanks voor de aanvulling.

Feedback: de redirects zijn foutief. Er wordt een ticket gemaakt om deze te corrigeren, namens de developers bedankt voor de melding!

Albert Goedkoops?
Hij werd onlangs nog in de gedrukte versie vermeld, omdat hij na zijn artikelen in Autoweek daadwerkelijk de autobranche in gegaan is en onlangs zijn bedrijf verkocht heeft.
Om hier ff op terug te komen: volgens mij doet ie dit jaar mee aan het tv programma 'We zijn er bijna' :D

Een tip om AW te verbeteren, laat bij sommige veelplegers de rapporteer knop tijdelijk blokkeren.

Van de 19 reacties zijn er nog maar 4 over, waarvan veel gewone reacties zijn verwijderd omdat "1 of 2" figuren het niet aan staat.

Ik neem aan dat hier op AW ook nog enigszins vrijheid van meningsuiting bestaat, of gaan we net zoals Jimmy Kimmel binnenkort allemaal gecancelled worden?

Een tip om AW te verbeteren, laat bij sommige veelplegers de rapporteer knop tijdelijk blokkeren.

Van de 19 reacties zijn er nog maar 4 over, waarvan veel gewone reacties zijn verwijderd omdat "1 of 2" figuren het niet aan staat.

Ik neem aan dat hier op AW ook nog enigszins vrijheid van meningsuiting bestaat, of gaan we net zoals Jimmy Kimmel binnenkort allemaal gecancelled worden?
Er zijn inderdaad een aantal reacties verwijderd, vanwege off-topic (richting beurskoersen die daar waren geplaatst zonder verdere toelichting en als reactie op verkoopaantallen - wat de relatie was met het artikel is niet duidelijk en daar hebben we met twee man naar gekeken maar er zaten ook een aantal reacties onder), het eeuwige gezeur over Chinees of Zweeds om maar wat te noemen wat aan het bericht niets toevoegt. En wellicht zijn een aantal reacties 'in het kielzog van' ook verwijderd. De laatste dagen hebben we de veelmelders in de gaten en weet dat een minderheid van de meldingen leiden tot een moderatie-ingreep. Je weet ook dat desondanks dat een aantal merken extra gevoelig is voor reacties die heftiger zijn en sneller de huisregels met voeten treden - en waarop moderatie nodig is. We proberen in ieder geval wel steeds zo min mogelijk te moeten verwijderen.

Zolang het niet op de man is moeten sommige reacties kunnen.

Volvo lijkt echter een allergisch woord te zijn, want er wordt te pas en te onpas op gerapporteerd en wij weten allemaal dat dit door een Volvo medewerker gebeurd. Ja ik weet het, iets met een hete aardappel...

Zolang het niet op de man is moeten sommige reacties kunnen.

élke keer bij élk Volvo-artikel? Dat Volvo-mannetje en degene die altijd op reageren hebben hun punt al minstens 100 keer kunnen maken. Het leidt elke keer af van waar het artikel echt om gaat.

Met dat eerste zeker eens JL86, maar soms zorgt gewoon al de formulering voor sfeerbederf, daarom niet per se de onderliggende mening.

Volvo is niet het enige merk, ook vaak in Tesla, VAG en Stellantis discussies euh eerder welles-nietes spelletjes.

Dat Volvo mannetje heeft zn punt al 100.000 keer gemaakt en vindt het belangrijk om zelf op iedereen te reageren.

Zelfs reacties die je plaatst in het algemeen, worden gerapporteerd of onder andere artikelen. Zodra jij iets zegt over Volvo wat hem niet aanstaat dan maakt hij er zn levenswerk van om of er op te reageren of te rapporteren, of zelfs beide.

Als AW die discussies niet meer wilt hebben dan is de oplossing volgens mij heeeeeeeel erg makkelijk.

Dat Volvo mannetje heeft zn punt al 100.000 keer gemaakt en vindt het belangrijk om zelf op iedereen te reageren.

En anderen reageren dan weer op hem ;) Zo blijft het cirkeltje rondgaan.

Dat bepaalde types overijverig op rapporteren drukken als een mening, of kritische noot, hun niet aanstaat is idd irritant. Doordat er mogelijk fake-accounts aanwezig zijn om te laten doen alsof één kamp overtegenwoordigt en dus 'sterk' lijkt is sowieso een trieste tendens van het laatste jaar. Maar daar brand ik mijn vingers niet meer aan ;)

Ja klopt dat is zo, maar dat cirkeltje kan eigenlijk heel eenvoudig gebroken worden.

Als het nodig is wil ik het nog best wel verder verduidelijken, maar volgens mij is de oplossing heel erg obvious :ROFLMAO:

Maar dat is het punt, dat doe ik ook grotendeels (niet altijd), maar zelfs reacties die ik in het algemeen onder een Volvo gerelateerd artikel plaats worden verwijderd.

Ik mag niks meer zeggen, dus zal ik mijn eigen account dan maar gewoon verwijderen?

"Petrolhead" (forumstatus van MCW 41), hé da's een status die me nooit eerder is opgevallen om eerlijk te zijn?
Aha, die is net door de kaap van de 5.000 berichten gegaan, proficiat MCW!

Maar dat is het punt, dat doe ik ook grotendeels (niet altijd), maar zelfs reacties die ik in het algemeen onder een Volvo gerelateerd artikel plaats worden verwijderd.

Ik mag niks meer zeggen, dus zal ik mijn eigen account dan maar gewoon verwijderen?

Ik weet niet wat er allemaal stond dus heb er geen mening over. Maar zoals Joost zegt worden subreacties dan vaak helemaal weggehaald.

Het gaat mij juist niet om die ketting reacties, maar gewoon reacties die je zelf plaatst zonder op iemand te reageren. Volgens mij wordt zo’n beetje alles gerapporteerd vandaar mijn voorstelling als verbeterpunt een cooldown periode aanbrengen voor de rapporteer functie.

Ik denk dat een afkoelperiode voor zowel het rapporteren als ook een eventueel tweede reactie onder een nieuwsbericht een prima verbetering zou zijn. Al geef je mensen maar 30s om even af te koelen / na te denken.

Dag Joost,

Op de FP logt mijn laptop me automatisch in (groen vinkje) rechts boven maar niet op het forum. Aanmelden lukt niet.
Met de iPad lukt het wel, begrijpe wie kan.

Zijn er toevallig werken aan de site bezig?

Groeten,
Ludo

s-l1200.png

Het zou fijn zijn als auto's worden beoordeeld op het auto zijn. Dus meningen/ervaringen over uiterlijk, rijgedrag, prijs, ruimte etc. In plaats van al die politiekgerichte polariserende discussies.

Het zou fijn zijn als auto's worden beoordeeld op het auto zijn. Dus meningen/ervaringen over uiterlijk, rijgedrag, prijs, ruimte etc. In plaats van al die politiekgerichte polariserende discussies.
Dit dus. Al heb je een categorie beetje aankloten tegen elkaar (en neemt men al heel snel dingen wel heel erg serieus) VS dit soort teksten als de quote die ik deelde

Op het forum heb je al die meningen wel, maar ik vind de tests van Autoweek overwegend objectief.

——

De GGZ afdeling is overvol. Zoveel is duidelijk

Ik moet ook zeggen, met alle respect, dat deze site het niveau 'Twitter' heeft qua sfeer.
Het is ook waarom ik gezworen heb nooit op de FP te gaan reageren, aangezien er één een politieke rant heeft, of dat een andere tot het bot een merk verdedigt (of afzeikt)

Aangezien de overmaat aan clickbait artikelen ben ik vooral nu naar andere (Chinese) websites met Translate functie aan het gluren en er staan wel leuke dingen in over zelfs de meest generieke EV-SUV dinges die je kan verzinnen :sneaky:

Wellicht zal ik wat nieuwe topics maken als er weer iets leuks op de markt komt.

Ben het met je eens in sommige AW artikelen gaandeweg een stijlvorm is geslopen die polarisatie in de hand werkt.
Staat tegenover dat er moderatie is waardoor excessen vrij snel de kop in worden gedrukt.

Op het Forum stuit ik soms op onderhoudende topics waarin men elkaar alle ruimte geeft en de toon positief is. Het kan dus wel. Maar uitgerekend in de enige topics die ik volg (Nieuw/Concepts/Bedrijveninfo) zijn er korte lontjes. Vreemd, want op een site voor autoliefhebbers begrijp ik niet waarom een aantal louter een negatieve invalshoek hebben (zie het slotje op het Ypsilon topic). Vind je het nix, let go.

Laatst bewerkt:
Het mag ook wel eens gezegd dat de content die op Autoweek wordt geplaatst van goede kwaliteit is. Als ik de reactiesectie onder de artikelen of video's wegdenk, blijft nog altijd een positief beeld hangen. Ik mag erg graag kijken en luisteren naar de Klokje Rond video's, de rijtests, de eerste impressies van nieuwe auto's of (op zijn tijd) de podcast. Ik waardeer met name Marc Klaver, Roy Kleijwegt en Marco Gorter daarbij heel erg. Stuk voor stuk vakkundige- en fijne presentatoren.

Ik ben ook abonnee van het blad, wat normaliter door mij fragmentarisch gelezen wordt en bij momenten helemaal niet. Niet goedkoop, maar het is mij zelfs als ik het niet zou lezen gewoon waard om mijn financiële bijdrage te leveren aan het laten voortbestaan van het instituut Autoweek, ook al zou ik de online content ook zonder abonnement kunnen bekijken.

Misschien momenteel niet helemaal on-topic maar in het kader van ''geef je mening over Autoweek'' hierbij mijn twee centen.

ik ga er verder geen discussie over houden (zeker niet met jou) Maar het geeft hoe dan ook aan dat er een hoop accounts zijn die niet actief zijn (wellicht ook hele oude accounts) en wellicht voor andere doeleinden worden gebruikt. Is gewoon een algemene opmerking/constatering.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan