Geef je mening zodat we AutoWeek kunnen blijven verbeteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige wat ik zeg is dat als er ooit een Joost was in 2020 die zich misdragen heeft, dat dit niet meteen dezelfde Joost is uit 2025 die zich wel goed gedraagt. Maar als jij graag lijstjes maakt op basis van naam of wat ook, vooral doen. Een mens moet zich nu eenmaal bezig houden ;)

Bij het geven van "plusjes" op een reactie van een AW-lezer bij de dagelijkse nieuwsberichten over auto's e.d. is het van 1-5 een grijs vakje, van 6-10 een groen vakje en vanaf 11 en hoger is het zo lichtgroen dat je niet meer kan zien hoeveel personen het artikel een + hebben gegeven. Is het mogelijk daar qua kleur iets aan te verbeteren?

Bij het geven van "plusjes" op een reactie van een AW-lezer bij de dagelijkse nieuwsberichten over auto's e.d. is het van 1-5 een grijs vakje, van 6-10 een groen vakje en vanaf 11 en hoger is het zo lichtgroen dat je niet meer kan zien hoeveel personen het artikel een + hebben gegeven. Is het mogelijk daar qua kleur iets aan te verbeteren?
Je hebt een punt - dat is al gezien en doorgegeven. Bij een volgende update wordt dit aangepakt. Op dit moment zijn de developers bezig met een restyling van de website; dat zie je nu al (maar dan moet je goed kijken) aan minder verschillende grootten letters, betere regelspacing, en dergelijke. Ook wordt het brede kleurenpallet strakgetrokken, denk daarbij aan minder verschillende kleuren rood en blauw in accenten op de pagina. Zeg maar 'fijnslijperij'. De verandering van het uiterlijk van de reacties is wel het duidelijkste in het oog springend. Die kleur van de plusjes gaat verbeterd worden, de leesbaarheid ervan is inderdaad te slecht.

Want de leesbaarheid van de aantal stemmen moet verbeteren omdat?
Sorry maar ik zie echt niet het probleem hierin.
Ik snap de opmerking wel, maar misschien komt dat omdat ik ben opgeleid in de Grafische sector. Het gaat om de kleurencombinatie. Witte cijfers op een mint- of pastelgroene achtergrond zijn amper te lezen. Stel dat je eigen reactie vaak geliked wordt dan kun je zien hoeveel mensen het met je eens zijn. ;)

Dat jij het probleem niet ziet, betekent niet dat het er niet is.
Tjonge, is er er echt werkelijk een probleem omdat men aan de hand van de kleurtjes niet de stemmen beter kan onderscheiden? Wat sneu zeg. Je kan je afvragen wat je dan op deze website komt doen?
Kom je hier nou om iets te lezen of om blij te worden van de kleurtjes van de stemmen omdat je ze anders niet uit elkaar te houden?
Wat maakt het überhaupt uit of een reactie een X aantal stemmen heeft met het daarbij behorende kleurtje? Ga je het dan wel of niet lezen?

Tjonge, is er er echt werkelijk een probleem omdat men aan de hand van de kleurtjes niet de stemmen beter kan onderscheiden? Wat sneu zeg. Je kan je afvragen wat je dan op deze website komt doen?
Als je hier alleen maar komt om te katten en te z**ken, moet jij je misschien afvragen wat jij hier komt doen. Ik zie hier alleen maar negatieve opmerkingen van jouw kant. ;)

Laatst bewerkt:
Kom je hier nou om iets te lezen of om blij te worden van de kleurtjes van de stemmen omdat je ze anders niet uit elkaar te houden?
Wat maakt het überhaupt uit of een reactie een X aantal stemmen heeft met het daarbij behorende kleurtje? Ga je het dan wel of niet lezen?
als je nou niks nuttigs hebt om bij te dragen blijf dan lekker weg. Gelukkig hebben we voor figuren zoals jij de negeer optie.

Kan iemand me uitleggen waarom mijn bijdrage bij VW Golf steeds verwijderd wordt? Het is een link naar een artikel op de frontpage, dus daar kan het niet aan liggen. Straks zou je nog vermoeden dat er niks over VW gepost mag worden.

De link:
Als je bij een onderwerp over de Volkswagen Golf op de frontpage de politiek en D66 erbij gaat halen, dan is dat off-topic en kan de reactie worden verwijderd. Binnen de huisregels vragen we om on-topic te blijven. Gaat het over een auto, dan gaat het niet over politiek. Daarvoor zijn (hier op het forum) andere topics.

Hij bedoelt zijn post in het Golf-topic op het forum. Sowieso wel netjes als er een melding verschijnt als iets verwijderd wordt. Zit geen duidelijke lijn in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan