Geef je mening zodat we AutoWeek kunnen blijven verbeteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje, ik wil mij namelijk aanmelden voor Mijn Eerste Auto, alleen als ik op de pagina zit van aanmelden voor Mijn eerste auto dan zie ik nergens het formulier wat ik in moet vullen om aan te melden. weet iemand hou dat werkt?
Ben je op deze aanmeldpagina? Ik zie zelf wel het formulier. Kun je het nog eens proberen of een schermprint maken? Waar ik anders aan kan denken is dat je wellicht cookies of javascript hebt uitgeschakeld. Er zit in het formulier functionaliteit (bijvoorbeeld uploaden van foto's) die dat gebruikt.

Dit is wat ik zie:
Screenshot-7-7-2025-132558-www-autoweek-nl.jpg

En voor het geval dat ik mijn cookies of javascript heb uitgeschakeld, hoe zet ik die dan weer aan?

Het kan bij de sitevoorkeuren zijn (die je meestal krijgt als je op de website komt; of bij de instellingen van de browser - meestal vind je die bij Instellingen > Privacy (en dan nogal eens geavanceerd). Het verschilt echter per browser waar het precies zit en de naamgeving/aanduiding is ook wel eens wisselend.

Als ik mijn reactie wil bewerken en dan weer wil plaatsen krijg ik sinds vanavond de melding ‘Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.’ Dat kan ik oplossen door de tekst te knippen en als een nieuwe reactie te plaatsen en daarna mijn eerdere reactie verwijderen, maar lijkt me toch niet een wenselijke manier.

Edit: in dit topic gaat het bewerken zonder problemen. :rolleyes::unsure:

Laatst bewerkt:
Als ik mijn reactie wil bewerken en dan weer wil plaatsen krijg ik sinds vanavond de melding ‘Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.’ Dat kan ik oplossen door de tekst te knippen en als een nieuwe reactie te plaatsen en daarna mijn eerdere reactie verwijderen, maar lijkt me toch niet een wenselijke manier.
Staat er een emoticon in je reactie? Dat geeft bij mij soms problemen. De emoticon verwijderen helpt dan.

Laatst bewerkt:
Er waren woensdag meer problemen met de reacties, ook dat deze door de redactie niet konden worden aangezet. Even geduld, er is een andere oplossing in voorbereiding voor de reacties onder artikelen op de FP die binnenkort wordt uitgerold.

IMG-7121.png
Zo die nieuwe reclame stroken.. hoe moet je die wegklikken dan.. haha.

Ik heb nu als workaround héél snel links boven forum klikken en dan nieuwe berichten, maar voor de frontpagina is het niet te doen.

Mening om AW te blijven verbeteren: aanmelden met foto van ID zodat er niet tig profielen van één persoon zijn.

Ok dus een website werkt niet goed vanwege een gare reclame strook en het antwoord is gebruik een adblocker.

Bijzonder

Ik zeg niet dat het een geweldige website is of dat er niet iets fout is gegaan, ik heb er alleen geen problemen mee omdat ik een adblocker heb.

IMG-7121.png
Zo die nieuwe reclame stroken.. hoe moet je die wegklikken dan.. haha.

Ik heb nu als workaround héél snel links boven forum klikken en dan nieuwe berichten, maar voor de frontpagina is het niet te doen.
Ik ga deze (morgen) doorsturen naar de ads afdeling. Je kunt er in iedere geval niet omheen

Over degradatie gesproken.. 89% na één jaar
Ik laad mijn accu altijd op tot slechts 80%. Hoop dat ik minder degradatie heb. Misschien.

Over het gebruik van een adblocker, die ben een jaren terug gaan gebruiken omdat de website toen gewoon onbruikbaar is geworden door advertenties.

Ik laad mijn accu altijd op tot slechts 80%. Hoop dat ik minder degradatie heb. Misschien.
Ja heb het idee dat de grootste oorzaak m’n auto is. Hij hangt altijd in de auto in het middenconsole aan de kabel ivm app / spotify integratie (zal je wel herkennen met een ex X5 F15).

Daar laadt die marginaal op, maar hangt dus wel altijd ‘te laden’.

// weer ontopic :D

maar hangt dus wel altijd ‘te laden’
Als het een iPhone is, moet dat meevallen. Die van mij stopt in ieder geval soms (zelfs halverwege - heel irritant als ik weet dat ik daarna langere tijd zonder lader moet gaan kunnen) met laden vanwege accubescherming. Maar dan nog is het erg snel.

Ik zeg niet dat het een geweldige website is of dat er niet iets fout is gegaan, ik heb er alleen geen problemen mee omdat ik een adblocker heb.
Adblocker staat dacht ik iets over in de gebruiksvoorwaarden?
Ik krijg ook dit te zien als ik hem laat aanstaan:
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Lijkt me dus niet de bedoeling dat je die gebruikt, laat staan dat je hem nodig zou hebben om de site goed te kunnen lezen.

Vertegenwoordiger toch, op zijn minst. Ik zou het wel weten als "werkgever"...;)
Zonder verder in detail te treden - het is in de huisregels niet verboden om een adblocker te gebruiken. Alleen de advertenties/banners maken het wel mogelijk om dit platform (en andere) te laten bestaan. In de praktijk houd je met een adblocker ook 'nuttige' cookies tegen en soms heb je daar last van (denk aan inloggen). Dan moet je daar ook niet over klagen.
Verder zijn we geen werkgever voor de moderators, ze zijn hier actief als vrijwilliger en ik hoop dat ze er nog lang plezier mee beleven!

Autoweek is vind ik goed bezig. Leuk zijn vind ik de video’s van nieuwe auto’s, vergelijkende testen, en occasions. Wat ik zelf ook wel leuk vind zijn verhalen achter de historie van een automerk.

Wat soms vervelend is dat het dagblad abonnement van mijn vriendin zorgt dat ik uitgelogd ben van mijn inlog van Autoweek.

Verder ga zo door.

Verder zijn we geen werkgever voor de moderators, ze zijn hier actief als vrijwilliger en ik hoop dat ze er nog lang plezier mee beleven!
Als jurist arbeidsrecht, zou ik hier toch even op willen reageren. Je verschuilen achter "het zijn vrijwilligers" is een verkeerde reflex. Ook vrijwilligers vertegenwoordigen een bedrijf en moeten zich houden aan interne regels en richtlijnen. Ze zijn gebonden aan dezelfde verplichtingen en verantwoordelijkheden als een betaalde werknemer die hetzelfde werk zou verrichten.

Afsluiten wil ik met een duimpje voor die vrijwilligers. Je moet het maar willen, je constant bezighouden met het in toom houden van volwassen kinderen.

Als jurist arbeidsrecht, zou ik hier toch even op willen reageren. Je verschuilen achter "het zijn vrijwilligers" is een verkeerde reflex. Ook vrijwilligers vertegenwoordigen een bedrijf en moeten zich houden aan interne regels en richtlijnen. Ze zijn gebonden aan dezelfde verplichtingen en verantwoordelijkheden als een betaalde werknemer die hetzelfde werk zou verrichten.
Bedankt voor de juridische verduidelijking, dat is de 'point of view' die ik bedoelde inderdaad :)

Als jurist arbeidsrecht, zou ik hier toch even op willen reageren. Ze zijn gebonden aan dezelfde verplichtingen en verantwoordelijkheden als een betaalde werknemer die hetzelfde werk zou verrichten.

Afsluiten wil ik met een duimpje voor die vrijwilligers.
Interssant, dat wist ik niet en eigenlijk vind ik het wat bizar. Als ik als bvb zijnde een WN van DPG wil opstappen, moet ik een opzegtermijn respecteren. Als ik noem maar iemand uit het mod team Wouter82 vandaag zegt “toedeloe” zal DPG daar weinig aan kunnen doen.

En met die laatste zin volmondig eens. Om het in “Joep termen” te zeggen : 2 duimen!

Als ik noem maar iemand uit het mod team Wouter82 vandaag zegt “toedeloe” zal DPG daar weinig aan kunnen doen.
Normaal gezien sluit een onderneming ook met vrijwilligers een contract af. Daar kan een opzegtermijn in vermeld worden. Doe je dat niet, dan ben je als onderneming eigenlijk onzorgvuldig

Helder. Maar als werknemer staat er in je arbeidscontract om een aantal h per week te presteren. In BE is dat standaard 37-38 uur.
Als - ik noem hem opnieuw - onze AW moderator Wouter82 denkt, in plaats van die “bende kleuters” :ROFLMAO: op AW te modereren en in toom te houden, toedeloe, ik ga lekker vissen, kan DPG denk ik weinig doen. Zeker als er geen vergoeding tegenover staat. Als moderators het leven zuur wordt gemaakt, kappen ze er mee en dan zie je soms fora compleet ontsporen en doodbloeden.

Moderators hier vertegenwoordigen niet het bedrijf, dat blijkt hier toch duidelijk uit dit topic? Ik zie althans nergens dat Wouter82 zou zijn teruggefloten.

Zelfs bij betaalde werknemers mag je er niet zomaar van uitgaan dat ze het bedrijf vertegenwoordigen, daarom worden medewerkers die het bedrijf mogen vertegenwoordigen expliciet als zodanig ingeschreven bij de KvK. Ja, onder omstandigheden mag een derde vertrouwen op gewekte schijn van verantwoordelijkheid, maar daarvan lijkt mij hier zeker geen sprake.

En waarop is jouw stelling gebaseerd dat vrijwilligers dezelfde verplichtingen en verantwoordelijkheden zouden hebben als betaalde werknemers?

Iets meer on-topic dan....

Is het ergens mogelijk om een 'zwart' of 'donker' thema te gebruiken? Al mijn andere tabs hebben dat namelijk wel dus als ik wissel naar Autoweek worden mijn ogen totaal uit de oogkassen gebrand zo ongeveer. Mijn dank voor een zwart thema i.p.v. wit zou groot zijn.

Is het ergens mogelijk om een 'zwart' of 'donker' thema te gebruiken? Al mijn andere tabs hebben dat namelijk wel dus als ik wissel naar Autoweek worden mijn ogen totaal uit de oogkassen gebrand zo ongeveer. Mijn dank voor een zwart thema i.p.v. wit zou groot zijn.
Je bedoelt van de gedeelten waar de tekst op staat? Dus de hele site feitelijk diapositief maken?

Ik gebruik de Opera-browser en gebruik de night-mode daarvan. Daar werkt echt prima. Ingesteld van 9pm tot 6am.

De huidige pagina vullende advertentie op de telefoon zijn gigantisch vervelend.
Ze gaan niet vanzelf weg en ik heb geen manier om weg te drukken. Ik zit enkel te kijken naar Simyo in plaats van de content waarvoor ik op AW zit.

Dergelijke opdringerige reclames zouden voor mij net de trigger zijn om zeker geen abonnement af te sluiten bij dat telefoonbedrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan